Forum

FIFA 18 - FUT Tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » ons 03 jan 2018 17:49

Dejligt at læse nogen har held med pakkerne, det har jeg langt fra, valgte i julen at fyrer 250k coins af på pakker, fik intet brugbart, valgte en uges tid efter, at smide samme antal coins afsted, samme udfald :(

Har kun spillet få kampe de sidste par uger, har dog lavet daglig futmas sbc, også med meget lidt held, til sidst prøvede jeg at lave en TOTW 14 og 15 sbc, og fik untreadeable 82 rated Sidibe og Inui. så heldet var ikke lige med mig :P

Billede

Har lavet lidt ændringer, desværre måtte jeg ofre casimiro, for at få fuld chem på Higuain,
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 04 jan 2018 13:32

Xainz skrev:Dejligt at læse nogen har held med pakkerne, det har jeg langt fra, valgte i julen at fyrer 250k coins af på pakker, fik intet brugbart, valgte en uges tid efter, at smide samme antal coins afsted, samme udfald :(

Har kun spillet få kampe de sidste par uger, har dog lavet daglig futmas sbc, også med meget lidt held, til sidst prøvede jeg at lave en TOTW 14 og 15 sbc, og fik untreadeable 82 rated Sidibe og Inui. så heldet var ikke lige med mig :P

Har lavet lidt ændringer, desværre måtte jeg ofre casimiro, for at få fuld chem på Higuain,


Hvordan er Vrsajlko eller hvad fanden han nu hedder? :P Er han god? Overvejer om Florenzi en gang i fremtiden skal skiftes. Er glad nok for ham, men det ser ikke godt ud med de gule kort :P

Har i øvrigt lavet et større skifte på mit hold i går da jeg kedede mig. Poster det senere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » tors 04 jan 2018 15:45

Han har været kanon for mig, har haft problemer med at få en erstatning for carvajal, og heldigvis fik han så et If, kan varmt anbefales, han er både billig og fantastik allround, så syntes helt sikkert du skal teste ham ud
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 04 jan 2018 20:12

Xainz skrev:Han har været kanon for mig, har haft problemer med at få en erstatning for carvajal, og heldigvis fik han så et If, kan varmt anbefales, han er både billig og fantastik allround, så syntes helt sikkert du skal teste ham ud


Fik ham i rødt kort her til aften, så det var perfekt :) Nu får han chancen i stedet for Florenzi. Fandme gode stats han har!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 05 jan 2018 20:07

Cena skrev:
Xainz skrev:Han har været kanon for mig, har haft problemer med at få en erstatning for carvajal, og heldigvis fik han så et If, kan varmt anbefales, han er både billig og fantastik allround, så syntes helt sikkert du skal teste ham ud


Fik ham i rødt kort her til aften, så det var perfekt :) Nu får han chancen i stedet for Florenzi. Fandme gode stats han har!


Ja hans stats er vanvittige, utroligt han kun kostede mig 26k,
Har du fået testet ham af ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » fre 05 jan 2018 20:36

Cena skrev:
Erroneus skrev:Vildere. Så behøves man heller ikke pack luck :) Jeg kommer aldrig rigtig ind i trading, syntes det tager for meget tid, men har det også fint med lidt SBC'er sammen med Squad Battles. Burde nok prøve en kval til WL,bare for at se hvor mange tæsk man får :)


WL kvalifikationen er LANGT værre end selve WL. Jeg hader de uger hvor jeg ikke når at spille så jeg får 18 sejre, for så skal jeg i gennem DKT og den er fuld af scrubs! :| Som strukturen er lige nu er det også unfair fordi dem der er auto kvalificeret kan spille kval alligevel, fordi de først får deres auto kval torsdag aften sammen med præmier.
Så mit tip er først at prøve efter der, hvis du vil have den største chance. Jeg havde ikke så meget tid i sidste uge, men spillede min bedste WL og gik 18-7, hvilket er top dollar for spiller som mig som normalt plejer at gå 18-18 ca. Håber jeg kan fortsætte den gode stime!

Trading er utrolig nemt i år og bruger faktisk ikke ret meget tid på det i forhold til tidligere år. Til gengæld tjener jeg MANGE flere coins i år. Indtil videre har jeg det her hold:
Billede

Jeg har knapt 490k i coins ud over. Næste mål er enten CDM Petit eller Baby Vieira som skal overtages Kroos plads. Efter 670 kampe med ham er jeg blevet træt af han er så pisse langsom både offensivt og defensivt :)


Hvordan gør Maldini det ? har endelig fået råd til mit næste icon, og det skal være en cb, overvejer dog vb maldini derinde.
alternativet er 88 nesta, som også er 50-100k billigere. mener du at Maldini er det bedre, når man tænker på han max kan få 7chem
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » lør 06 jan 2018 10:52

Efter en sdag hvor jeg kedede mig, kom mit hold til at se sådan her ud:
Billede

@Xainz
VRsaljko gør det rigtig godt, aå han får lov at beholde pladsen! Helt klart Maldini. Har prøvet nesta og han føles utroligt klodset og langsom sammenlignet med Maldini. 88 Maldini ryger kun hvis jeg får råd til hans prime.

Spillede WL i går. Startede 5-0. Så kom der virkelig dårlig connection. Tabte 5 i træk!! Den ene havde jeg 4 rebound mål i mod mig. Det her spil handler mere om connection end skills. Vandt så 3 i træk til sidst og sluttede 8-5 på dagen. Ved ikke rigtigt om jeg gider spille mere denne WL.

Svært at vurdere de nye spillere da alle gjorde det dårligt i går og brændte kæmpe chancer pga lag.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 13 jan 2018 23:11

Fik købt Maldini for et par dage siden, og har endelig haft tid til at spille lidt, shit den mand er et bæst som CB, hans hurtighed, styrke, afleveringer ja alt ved ham er jo op :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » tirs 16 jan 2018 09:23

Så er der Team of the Year. Angribere kom i packs i går efter kl 19 og kører til kl. 19.

Forvent at blive skuffet, hvis i har nogle packs og husk nu, brug ikke penge på packs, det er ikke det værd :D Men i det mindste falder prisen på en sjat IF's nu.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » tors 25 jan 2018 11:49

Åndsvage spil, havde masser af packs under TOTY, men fik nada. Så i går får jeg en gold premium pack, den med 24 kort 7 rares, så ikke nogle speciel pack. Så trækker jeg Ibra og Vertonghen i en pakke O_o. Vertonghen ryger på holdet og Ibra ryger på bænken, hans hastighed passer ikke helt til min stil :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 25 jan 2018 13:41

Jeg har ikke trukket noget fornuftigt i pakker i snart 100 år :? Men på den anden side ved jeg heller ikke rigtigt hvem jeg skulle købe, medmindre jeg trækker en af de helt dyre drenge til 500+ k. Har endnu en gang ændret lidt på mit hold og spiller med dette hold:
Billede

Har droppet alt der hedder trading da jeg ikke gider at bruge tiden mere. Så den eneste måde jeg tjener coins på lige nu er fra SB og WL. Har dog ikke spillet WL i et par uger, men kvalificerede mig i første forsøg forleden, så måske får jeg givet det et skud i weekenden.

Jeg er meget positiv overfor EA's nye tiltag om auto kvalifikation til WL bliver givet ved 11 sejre fra februar af. Så er der mere overkommeligt at auto kvalificere sig end da det var 18. Så måske kommer jeg til at spille lidt igen de næste par måneder.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Cena » tors 25 jan 2018 14:07

Erroneus skrev:Åndsvage spil, havde masser af packs under TOTY, men fik nada. Så i går får jeg en gold premium pack, den med 24 kort 7 rares, så ikke nogle speciel pack. Så trækker jeg Ibra og Vertonghen i en pakke O_o. Vertonghen ryger på holdet og Ibra ryger på bænken, hans hastighed passer ikke helt til min stil :)


Et godt tip. Øv dig i at spille med en “langsom” angriber. For så lærer du at finde nye løsninger. Når du så kommer tilbage til en hurtig angriber har du pludselig mange flere løsninger.
Det er et sted jeg virkelig har forbedret mig i år. Mit spil afhænger ikke af pace, så variere mit spil utroligt meget så jeg er sværere at læse.

Det nemmeste i verden er at spille mod dem som kun løber stærkt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Erroneus » tors 25 jan 2018 23:59

Tak for tippet, meeeeen han er lige et tak for langsom og ude af balance. Bliver nok sq af snart, kan få små 40k for ham.

Holdet ser sådan ud nu:
Billede
Billedet er linket til større billede.

Det er Schmeichel der gemmer sig nede på mål :)

Næste mål er sandsynligvis Callum Wilson 84 IF kortet til erstatte det nuværende 81 IF kort. Medmindre jeg falder over en bedre ST, men det Callum Wilson 84 kort har nogle helt fantastiske stats, bl.a. 91 finishing og 90 composure. Og så er hans 95 acceleration heller ikke dumt til lige at trække væk.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Xainz » lør 27 jan 2018 01:08

Endelig fik jeg lidt held med en pakke, trak 86 if Fekir, er flad og ved at skifte over fra la liga til serie a, så det er et super tidspunkt lige at få lidt ekstra at handle for :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+1

Re: FIFA 18 - FUT Tråd

Indlægaf Kondivand » lør 27 jan 2018 01:40

lidt held til mig også. 'trak higuain
, så nu glæder jeg mig til at prøve ham af og se om han virkelig er ratingen på 90 værd
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron