Forum

Januarudsalg!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Januarudsalg!

Indlægaf HrDanish » tors 28 dec 2017 01:12

Allanb skrev:Havde du ikke Stories path of destinies? Der var da et plus spil i december 2016.. og et godt et af slagsen :D


Den ser faktisk halv sjov ud, sært ser ud til at også har misset det måned for har ikke de spil der var på ps plus det måned :/ oh well overlever nok!
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Januarudsalg!

Indlægaf Da Senzai » tors 28 dec 2017 11:29

Går lidt med en drøm om at spille Kingdom Hearts igen. Hvem, der bare havde tiden til Single Player spil.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Januarudsalg!

Indlægaf morfar » tors 28 dec 2017 15:34

Allanb skrev:Havde du ikke Stories path of destinies? Der var da et plus spil i december 2016.. og et godt et af slagsen :D


Det havde jeg garanteret. Heldigvis kostede det kun 1,49 dollars :)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Januarudsalg!

Indlægaf Moods » lør 06 jan 2018 15:58

Horizon Zero Dawn Complete Edition, 279 kr, godt tilbud imo.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Januarudsalg!

Indlægaf Racermus » søn 07 jan 2018 01:04

Jeg prøver lykken med sudden strike 4. Er der andre der spiller det?
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Januarudsalg!

Indlægaf Allanb » søn 07 jan 2018 06:51

Jeg har kun lige kort prøvet det, med et eksemplar fra det lokale bibliotek. Det var ok men den slags spil siger mig nok ikke så meget mere. (Efter 800-900 timers Red alert :-) ) Måden man kontrollere tropperne på er faktisk ganske godt sat op, når det er begrænset med muligheder på en controller.

Men jeg ville nu bare låne det på biblioteket, der er næppe nogen kø til det..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Januarudsalg!

Indlægaf Haugboelle » søn 07 jan 2018 17:23

Coolshop.dk har nogle ret gode tilbud på PS4 pt, bla Prey til 79 kr, Agents of Mayhem til 59 kr, Torment 59 kr og en del flere.

Brugte 1 mdr gratis prøveperiode med premium, fik ikke lige set om alle priserne kun var med premium
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Re: Januarudsalg!

Indlægaf Racermus » tirs 09 jan 2018 13:29

Allanb skrev:Jeg har kun lige kort prøvet det, med et eksemplar fra det lokale bibliotek. Det var ok men den slags spil siger mig nok ikke så meget mere. (Efter 800-900 timers Red alert :-) ) Måden man kontrollere tropperne på er faktisk ganske godt sat op, når det er begrænset med muligheder på en controller.

Men jeg ville nu bare låne det på biblioteket, der er næppe nogen kø til det..


Ja savner TRS spil til playstation, men det ser ud til der kommer lidt godt i det nye år!

Jeg spillede meget battle for middleearth, som var genialt til Xbox! Så håber der kommer noget lignende.
Har fået spillet sudden strike 4, og ja, skulle have fulgt din anbefaling. Ikke et spil jeg kommer til at dyrke så meget. Men et okay fint spil, som man kan nyde engang imellem :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster