Forum

Monster Hunter world

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Zieglers » ons 10 jan 2018 11:42

Problemet her, bumlemand, er at du bare hiver tal ud af ærmet. Jables kommer med fakta.
Det lyder højst usandsynligt at du skulle have brugt så mange timer i et spil. Hvis du fx. er syg eller skal noget én dag, så skal du spille 14 den næste. At du har haft så få planer i dit liv lyder virkelig underligt.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » ons 10 jan 2018 12:00

Bland jer nu uden om mandens liv, det er da fuldstændig op til ham hvordan han bruger hans tid.... og det her er vist ikke tråden at bruge på det.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+3

Re: Monster Hunter world

Indlægaf morfar » ons 10 jan 2018 12:21

Jeg har spillet Donkey Kong i over 100.000 timer i mit liv. Tro på det eller lad være!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Dropdat » ons 10 jan 2018 12:28

Hold da kæft en børnehave. Har der virkelig ikke været en moderator online i 3 dage, som kan rode op i tråden? Lad os da prøve at komme tilbage til emnet, og så tag jeres samtale videre over PB.

Er der altid en timer på missionerne? Eller er det mere i end-game? Er der skills man kan unlocke, eller er ens build bygget op af det loot man samler sammen? Og er det muligt at løbe rundt i verdenen og opdage skjulte ting?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+2

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Zieglers » ons 10 jan 2018 15:57

Dropdat skrev:Hold da kæft en børnehave. Har der virkelig ikke været en moderator online i 3 dage, som kan rode op i tråden? Lad os da prøve at komme tilbage til emnet, og så tag jeres samtale videre over PB.

Er der altid en timer på missionerne? Eller er det mere i end-game? Er der skills man kan unlocke, eller er ens build bygget op af det loot man samler sammen? Og er det muligt at løbe rundt i verdenen og opdage skjulte ting?


Tænk engang at det kan genere en voksen man så meget. Og mht MH, jeg aner det virkelig ikke. Har selv prøvet at få svar på nogle ting mht dette spil. Har klar nogle steder at det er open World, men ifølge den beta jeg prøvede, så passer det ikke helt. Nogen der ved om det er open World eller ej?
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jables » ons 10 jan 2018 16:00

Dropdat skrev:Er der altid en timer på missionerne? Eller er det mere i end-game? Er der skills man kan unlocke, eller er ens build bygget op af det loot man samler sammen? Og er det muligt at løbe rundt i verdenen og opdage skjulte ting?


Det er jeg sikker på at Bumblemand kan svarer på. Han er vores expert på dette område.

Der er altid en timer, når du går på en hunt/quest. Den vil dog ofte være på 50 minutter, fremfor de sølle 20 minutter i betaen. Dette gør at man gerne skulle have tid til lidt af det hele, uden at skulle stresse rundt.
Der kan dog være specialle hunts, hvor timeren er 30 minutter.

Der er ikke et decideret skill tree. Dine skills og progression er forbundet med dine våben og armor.

Der er en expedition mode som gør, at du frit kan udforske det map som du skulle være på, uden nogen timer eller andet. Vær dog opmærksom på at verdenen og de forskellige maps, er instance-based. Så man kan ikke bare frit i expedition mode løbe fra en jungle, til et ørken område. I hvert fald ikke efter, hvad jeg sidst læste.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734

+1

Re: Monster Hunter world

Indlægaf Zieglers » ons 10 jan 2018 22:19

Synes det lyder kedeligt, lidt ala destiny. Destiny har dog en historie, hvilket jeg ikke ved om MH har, men tvivler på det.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » ons 10 jan 2018 22:47

Det er bekræftet af developers at spillet har en historie som de mener vil tage mellem 40 til 50 timer at gøre færdig. Allerede der vil det betyde det har væsentligt mere story end Destiny.

http://twinfinite.net/2017/12/monster-h ... ld-length/

Story stats fra forrige MH spil:

Monster Hunter Generations- Main Story: 59 hours ; Main Story + Extra: 96 1/2 hours
Monster Hunter 4 Ultimate – Main Story: 87 1/2 hours ; Main Story + Extra: 158 hours
Monster Hunter Tri – Main Story: 58 Hours; Main Story + Extra: 152 hours
Monster Hunter Freedom 2 – Main Story: 49 hours; Main Story + Extra: 69 1/2 hours
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf khede » lør 13 jan 2018 14:00

Kender intet til MH, hvad kan man forvente af gameplay? Har set videoer af det og elsker Dark souls serien og Bloddborne, synes nu bare det her ser noget anderledes ud i forhold det gameplay
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Unklemac » fre 19 jan 2018 16:29

Jeg er har spillet Monster Hunter 3 Ultimate, Monster Hunter 4 Ultimate og Monster Hunter Generations.

Spørg løs.

Som udgangspunkt er det ikke historien der skal trække Monster Hunter (den er somregl dødsyg), men derimod 14 meget unikke våben som er nemme at gå igang med, men ( iforskellig grad) svære at mestre. Dermed sagt, vil CapCom jo nok have rigtig mange nye spillere med, så derfor er der lagt større vægt på singleplayer delen i World, end tidligere.

Det er ikke Open World. Du har en "base" hvor du kan bygge vågen, ændre udstyr m.m og tage quests. Quests er ligesom i beta.

Soulsborne minder intet om Monster Hunter.

Beta'en er et godt udgangspunkt i hvordan våbene bruges, og et ektremt dårligt eksempel på den fulde Monster Hunter oplevelse. Hvis man synes det med våbene stinker og er elendigt - så er spillet nok ikke for dig.

Hvis man bliver godt bidt af Monster Hunter, så er det nemt at synke 20-50 timer pr. våben (der er somsagt 14).

Beta'en er igen startet, så.... nu det hjem og øve :)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Monster Hunter world

Indlægaf khede » fre 19 jan 2018 16:41

Unklemac skrev:Jeg er har spillet Monster Hunter 3 Ultimate, Monster Hunter 4 Ultimate og Monster Hunter Generations.

Spørg løs.

Som udgangspunkt er det ikke historien der skal trække Monster Hunter (den er somregl dødsyg), men derimod 14 meget unikke våben som er nemme at gå igang med, men ( iforskellig grad) svære at mestre. Dermed sagt, vil CapCom jo nok have rigtig mange nye spillere med, så derfor er der lagt større vægt på singleplayer delen i World, end tidligere.

Det er ikke Open World. Du har en "base" hvor du kan bygge vågen, ændre udstyr m.m og tage quests. Quests er ligesom i beta.

Soulsborne minder intet om Monster Hunter.

Beta'en er et godt udgangspunkt i hvordan våbene bruges, og et ektremt dårligt eksempel på den fulde Monster Hunter oplevelse. Hvis man synes det med våbene stinker og er elendigt - så er spillet nok ikke for dig.

Hvis man bliver godt bidt af Monster Hunter, så er det nemt at synke 20-50 timer pr. våben (der er somsagt 14).

Beta'en er igen startet, så.... nu det hjem og øve :)


Tak for det 8)
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Jb » lør 20 jan 2018 14:01

det kan godt se lidt kedeligt og ensformigt ud når man kigger videoer på youtube, men når man selv spiller går tiden hurtigt :) - klarede lige de 3 første missioner igår i betaen :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Monster Hunter world

Indlægaf khede » lør 20 jan 2018 15:16

Jeg hentede demoen, men kunne kun tilgå Licence og Store, ikke starte demoen???
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Moods » lør 20 jan 2018 15:50

Virker fint her.

6 dage til det går live, glæder mig max!
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Monster Hunter world

Indlægaf Xainz » lør 20 jan 2018 23:55

Kunne godt ske man lige skulle teste betaen, jeg kan ikke beslutte mig for om jeg skal springe på, frygter også at det hurtigt bliver ret kedeligt
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster