Forum

K: Monster Hunter World

Efterlyser du noget brugt og billigt. Skriv her først.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

K: Monster Hunter World

Indlægaf quad » fre 26 jan 2018 22:46

Lavet et fejlkøb? Lidt for megen hype og lidt for meget japansk? Jeg køber gerne spillet. Skriv din pris.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: K: Monster Hunter World

Indlægaf Unklemac » man 29 jan 2018 09:31

The hype is real. (Free bump)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: K: Monster Hunter World

Indlægaf quad » man 29 jan 2018 13:22

Nu bliver jeg også selv i tvivl, fordi de to venner som har prøvet at overtale mig, har allerede fortrudt deres digitale køb. Man kan åbenbart ikke pause i hverken gameplay eller cutscenes, hvilket er fuldstændig håbløst når man spiller om aftenen med babyalarmen tændt.

Jeg har dog ikke givet op (endnu), så hvis du f.eks. har købt spillet billigt i Gamestop og vil af med det med mønt på lommen, så skriv!
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: K: Monster Hunter World

Indlægaf Slimjay DK » man 29 jan 2018 15:56

quad skrev:Nu bliver jeg også selv i tvivl, fordi de to venner som har prøvet at overtale mig, har allerede fortrudt deres digitale køb. Man kan åbenbart ikke pause i hverken gameplay eller cutscenes, hvilket er fuldstændig håbløst når man spiller om aftenen med babyalarmen tændt.

Jeg har dog ikke givet op (endnu), så hvis du f.eks. har købt spillet billigt i Gamestop og vil af med det med mønt på lommen, så skriv!



man kan vel altid trykke på PS knappen så den hopper ud på dashboardet ?
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: K: Monster Hunter World

Indlægaf quad » tirs 30 jan 2018 13:47

Hvis det er som MH3, pauser tiden ikke. Selvom man spiller offline singleplayer. I hvert fald har ingen af mine venner spillet siden release, så nu venter jeg egentlig bare på det uundgåelige prisfald.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: K: Monster Hunter World

Indlægaf Unklemac » tors 01 feb 2018 10:00

Quadsen, hvis du er afhængig af Baby, og vil "speedrun", så det ikke optimalt med MHW.

Du har altid muligheden for at løbe væk fra monster/fare og teleport tilbage til "camp", men selvom du går på dashboard, så mener jeg tiden stadig løber. Evt. altid have Gillie mantel klar til Baby'en skriger, så kan du komme tilbage til Camp inden for 10 sekunder lige meget om Rathalos og Rathian står snuser dig i nakken :D

Tilgengæld er det ultimative det bedste Monster Hunter til dato (har også spillet MH3, MH4 og Generations).

PS: Glemte "Farcaster" :wink:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

Handelskarakterer:
50
Skriv handelskommentar

Re: K: Monster Hunter World

Indlægaf Svane87 » lør 10 feb 2018 08:55

Hvis du benytter dig af coolshops EU prisgaranti kan du få det til lidt under 400,-
Svane87
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Horsens

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar


Tilbage til Købes

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron