Forum

Højtalere til monitor.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Højtalere til monitor.

Indlægaf Xainz » lør 10 feb 2018 17:16

Hey :)

Har for ikke så lang tid siden, skiftet fra tv til monitor, hvordan får jeg nemmest tilsluttet højtalere, pt kører jeg via et stik i controlleren, det er dog ikke holdbart, da det konstant skratter i højtalere, når jeg bevæger mig bare lidt.

Jeg kan umuligt være den eneste herinde, der spiller på monitor, og har det problem, så der må være en nem løsning? :)

Det drejer sig om en ps4 slim, skifter dog snart til pro, så skal gerne være en løsning, der virker på dem begge,
Skærmen er en MSI 27" Skærm Optix G27C2
højtalere er bare et billigt sæt creative, de skal skiftes når jeg finder løsningen med lyden :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Højtalere til monitor.

Indlægaf Jb » lør 10 feb 2018 20:04

Du skal have en converter fra toslink (sidder på ps4 pro) til hvad stik du nu ender med i højtalerene. Typisk alm minijack når det er pc højtalere. Slim har ikke den port
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Højtalere til monitor.

Indlægaf Erroneus » lør 10 feb 2018 22:04

Det optimale havde været hvis din monitor, havde et minijack output, men det ser ikke sådan ud. En alternativ løsning er at gøre det over bluetooth, det kræver dog en USB dongle i stil med https://www.amazon.com/Avantree-Bluetoo ... 01G3J1I5M/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Højtalere til monitor.

Indlægaf Xainz » søn 11 feb 2018 07:11

Jb skrev:Du skal have en converter fra toslink (sidder på ps4 pro) til hvad stik du nu ender med i højtalerene. Typisk alm minijack når det er pc højtalere. Slim har ikke den port


Super, så venter jeg til jeg skifter til pro'en, her når jeg kan opgradere om en uge via telia :)
Tak for hjælpen
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Højtalere til monitor.

Indlægaf Xainz » ons 21 feb 2018 12:08

Så fik jeg skiftet til pro, og skal have fundet nogle højtalere, har kig på denne https://www.amazon.de/Razer-FBA_8886419 ... 2019341031

Ville den fungere med ps4 pro?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Højtalere til monitor.

Indlægaf Xainz » tors 22 feb 2018 16:21

Købte den soundbar til 1100 i power, og det fungere perfekt :) lyden virker umiddelbart rigtig god i den
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster