Forum

hjælp til VLC Installation

Har du brug for hjælp, så spørg her.

hjælp til VLC Installation

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 13 feb 2018 20:39

Hejsa alle sammen

Da jeg senere på dagen ville finde ud af hvorfor min VLC ikke vil afspille HEVC og HEVC2 format, kom jeg frem til at jeg ville prøve at opdatere VLC Player (hvilket jeg troede den var) Men da jeg så ville dette begyndte den besked som I kan se på billedet... Det skal så også siges at jeg derefter prøvede at afinstallere VLC for derefter at geninstallere den men fik hele tiden samme besked. Er der nogle herinde der har oplevet lign eller nogle der måske har en bedre afspiller der kan tage de 2 førnævnte formatter ?
På forhånd tak

Billede
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: hjælp til VLC Installation

Indlægaf Vreki » ons 14 feb 2018 00:44

Er du sikker på at filerne ikke er låst fordi VLC processen er kørende?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: hjælp til VLC Installation

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 14 feb 2018 15:47

Vreki skrev:Er du sikker på at filerne ikke er låst fordi VLC processen er kørende?


Tvivler. billedet oven over er fra, efter jeg har klikket på den popup der kommer med at den ikke kan skrive alt det på sidste linje på billedet
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: hjælp til VLC Installation

Indlægaf Erroneus » ons 14 feb 2018 16:01

Hvis du har fjerner den sidste version og genstartet, så burde der ikke være nogle processer. Går ud fra du er administrator på din maskine?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: hjælp til VLC Installation

Indlægaf MikeTheDane327 » tors 15 feb 2018 17:10

Erroneus skrev:Hvis du har fjerner den sidste version og genstartet, så burde der ikke være nogle processer. Går ud fra du er administrator på din maskine?


Jeg takker for forslagene. jeg hentede en tidlig udgave og fjernede den der LIb høøj fra filerne og smed den på desktoppen og derefter hentede jeg den nyeste udgave og af en eller anden grund gik det uden problemer så igen tak til jer 2
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster