Forum

PS4 kontroller vil ikke oplade

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS4 kontroller vil ikke oplade

Indlægaf armorking » man 19 feb 2018 20:42

hej alle

min kontroller vi ikke oplade mere , alle knapper virker fint og selv om jeg har den sat til oplader
så lyser den kun gul og vil ikke oplade , så jeg altid nødt til at bruge USB kabel via min ps4 imens jeg gamer :( så siger den hele tiden low battery og kobler selv fra !

er den død ? og kan man overhovedet skifte batteriet på den ?

et sidste spørgsmål , har man garanti , hvis det er kendt fejl ?
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: PS4 kontroller vil ikke oplade

Indlægaf BizzyVaping » tirs 20 feb 2018 05:05

armorking skrev:hej alle

min kontroller vi ikke oplade mere , alle knapper virker fint og selv om jeg har den sat til oplader
så lyser den kun gul og vil ikke oplade , så jeg altid nødt til at bruge USB kabel via min ps4 imens jeg gamer :( så siger den hele tiden low battery og kobler selv fra !

er den død ? og kan man overhovedet skifte batteriet på den ?

et sidste spørgsmål , har man garanti , hvis det er kendt fejl ?


Lyder som om batteriet er dødt ja.

Om der er garanti kommer vel an på hvornår den er købt. Er det over 6 måneder siden, så nej. Alt med et batteri forventes at dø før eller siden, så det vil næsten helt sikkert ikke blive regnet som en fejl på controlleren, med mindre da den er ret ny.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: PS4 kontroller vil ikke oplade

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 20 feb 2018 09:23

Jeg har lige døjet med samme problem med min søns kontrollere. Hvor den også siger battery low og springer ud i blå skærm. Han kunne med nød holde liv i controlleren, når den var tilkoblet med ledning. Det jeg gjorde var, at prøve med min opladerledning og det virkede
Min søn har to PS4, med to forskellige opladerkabler. Siden jeg købte to ny opladekabler, har der ikke været skyggen af problemer. Så det kan altså også godt være kablet.

Og hvor stor er risikoen lige for, at begge kabler fucker op på ca. samme tid ? Men nu virker alle 4 af hans controllere som de skal... ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: PS4 kontroller vil ikke oplade

Indlægaf warfly » tirs 20 feb 2018 11:28

Man kan sagtens skifte batteri, hvis bare du passer på de skrøbelige ledninger når du åbner controlleren. Der er videoer på nettet der viser hvordan du åbner den.
Standard batteri er 1000mAh, men man kan købe batterier med det dobbelte på ebay.
https://www.ebay.co.uk/itm/2000mah-Batt ... 0506.m3226

Jeg plejer at lade mine controllere med en standard telefon oplader, og standard telefon lade kabel.
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: PS4 kontroller vil ikke oplade

Indlægaf warfly » tirs 20 feb 2018 11:33

iøvrigt holder controlleren bedre strøm hvis man sætter lysstyrken på lightbar ned.
warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: PS4 kontroller vil ikke oplade

Indlægaf armorking » tirs 20 feb 2018 12:56

Jeg har prøvet 4 forskellige oplader og genstartet kontroller, det hjalp ikke. Så . Nogen sagde USB port , men jeg tvivler .
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster