Forum

R6 - Rainbow Six: Siege

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » lør 17 feb 2018 18:42

Jeg elsker stadigt Lesion :-D

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Dummiz » søn 18 feb 2018 01:22

Krede1972 skrev:Jeg elsker stadigt Lesion :-D



Det er vildt så meget du spiller det spil krede. :) er der stadigvæk godt med spillere på serverne?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » søn 18 feb 2018 14:12

Ja og ja. Det er stort set det eneste jeg spiller bortset fra 3on3Freestyle.

Ikke 25000 timer, men 1368h25m siger seneste statistik-hit.

Der er ingen grund til at surfe rundt mellem alle mulige spil og afprøve det ene og det andet når man har fundet noget man er dybt underholdt af. Det hjælper jo også at der kommer fornyelse i form af nye maps eller operators som ændrer spillets gameplay og måder og strategier at spille på ca. hver 3 måned.

Her en hypet (på den gode måde) præsentation af de næste 2 operators og lidt tanker bag de nye ideer/gadgets:

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » søn 18 feb 2018 16:49

Ja, "I love it!", som cremekongen ville udtrykke det.



Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » søn 18 feb 2018 19:41

Har lige læst Tweet om at Hereford Base bliver det map som bliver reworked. Billeder viser en bygning der er 2-3 gange større end den gamle. Det bliver feeeeeed.

Det bliver en fantastisk 3. season kan jeg mærke :-D
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Racermus » man 19 feb 2018 11:06

Uha det lyder dælme godt!

Er os rigtig spændt på outbreak! Glæder mig til at prøve R6 zombie mode! Og så er jeg os spændt på om de nye operators er for overpowered. Syntes det er nogle ret vilde skills de har.. men som altid tilvender man sig sikkert til de nye skills.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » man 19 feb 2018 18:23

Racermus skrev:Uha det lyder dælme godt!

Er os rigtig spændt på outbreak! Glæder mig til at prøve R6 zombie mode! Og så er jeg os spændt på om de nye operators er for overpowered. Syntes det er nogle ret vilde skills de har.. men som altid tilvender man sig sikkert til de nye skills.


Outbreak ser ganske gennemført ud.



Ingen tvivl om at pvp-multiplayerdelen er det som trækker i mig og som jeg bruger 95% af tiden på, men jeg finder også coop-Terrorist Hunt som et fint afbræk - og det nye Outbreak er også kærkomment for mit vedkommende desuagtet at det er pvp som er det primære for mig.

Outbreak er kun midlertidigt - mener de har nævnt at det vil vare 1 måneds tid før det bliver pillet af igen, så jeg skal da helt sikkert spille det en del inden det forsvinder. Det er i hvert fald den nuværende melding af det ikke vil forblive permanent på samme måde som Terrorist Hunt er.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Racermus » tirs 20 feb 2018 20:39

Ja de har bekræftet at det kun varer en måned.. lidt mærkeligt at ligge så mange kræfter i det, hvis det kun skal vare en måned.. men mon ikke det er for at få feedback, og så evt gøre det permanent.
Mapsene til outbreak bliver større end dem der er nu og der skulle komme 3 nye/remaked maps til outbreak. Og så bliver Hereford base taget ud, og yacht vender tilbage.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » ons 21 feb 2018 03:07

Racermus skrev:Ja de har bekræftet at det kun varer en måned.. lidt mærkeligt at ligge så mange kræfter i det, hvis det kun skal vare en måned.. men mon ikke det er for at få feedback, og så evt gøre det permanent.
Mapsene til outbreak bliver større end dem der er nu og der skulle komme 3 nye/remaked maps til outbreak. Og så bliver Hereford base taget ud, og yacht vender tilbage.


Universitetet bliver taget ud. Hereford bliver remaked map. Og ja, Yacht ryger ind i stedet for Uni.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » tors 22 feb 2018 17:45

Lidt af hvert med nogle sjove episoder og tilsat passende musik :D

https://youtu.be/OIYw4FPOb1I
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » fre 23 feb 2018 03:55

What a Night!

Det sidste af de 4 klip kan jeg leve på længe :-D :-D :-D

Først et bevis på at der findes en 6. sans.

----------
Jeg spiller ellers aldrig, med Doc, men prøver lige om han kan bruges til andet end at heale teammates ;-)

-----------
Et lidt langt klip, som viser at min bedste ven nogle gange hedder Drone - og ja, så handler det også om den rette vinkel...

-----------
Aftenens højdepunkt, da Kapkan som sidste mand og mod alle odds redder kastanierne ud af ilden :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » fre 23 feb 2018 18:01

Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Dummiz » fre 23 feb 2018 19:38

Kan godt lide den med DOC ham kan jeg godt lide at spille. Jeg var inde første gang igår efter lang tid og syntes mit hold rushede frem og inden jeg havde nået noget havde mine team mades skudt fjenderne. Det virkede mere som aggressiv rush end teamwork. Er det noget du kender til krede eller var det bare et tilfælde hos mig? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Krede1972 » fre 23 feb 2018 20:08

Dummiz skrev:Kan godt lide den med DOC ham kan jeg godt lide at spille. Jeg var inde første gang igår efter lang tid og syntes mit hold rushede frem og inden jeg havde nået noget havde mine team mades skudt fjenderne. Det virkede mere som aggressiv rush end teamwork. Er det noget du kender til krede eller var det bare et tilfælde hos mig? :)


Det er tilfældigt, men hvis det ene hold er meget bedre end det andet, så kan man jo næsten altid rushe med et godt resultat. Jeg rusher aldrig, da jeg simpelthen ikke gider dø inden for de første 10 sekunder, men det sker da at jeg spiller på random hold som meget gerne vil rushe og skyde alt og alle på ingen tid. Det gør ikke mig noget så længe holdet vinder, men det får ikke mig til at sprinte af sted blot fordi resten af mit hold gør det.

Men det er da - efter min mening - en taktik som man kan bruge i en enkelt runde eller to for at overraske defender-holdet inden de er helt på plads.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: R6 - Rainbow Six: Siege

Indlægaf Dummiz » fre 23 feb 2018 20:39

Krede1972 skrev:
Dummiz skrev:Kan godt lide den med DOC ham kan jeg godt lide at spille. Jeg var inde første gang igår efter lang tid og syntes mit hold rushede frem og inden jeg havde nået noget havde mine team mades skudt fjenderne. Det virkede mere som aggressiv rush end teamwork. Er det noget du kender til krede eller var det bare et tilfælde hos mig? :)


Det er tilfældigt, men hvis det ene hold er meget bedre end det andet, så kan man jo næsten altid rushe med et godt resultat. Jeg rusher aldrig, da jeg simpelthen ikke gider dø inden for de første 10 sekunder, men det sker da at jeg spiller på random hold som meget gerne vil rushe og skyde alt og alle på ingen tid. Det gør ikke mig noget så længe holdet vinder, men det får ikke mig til at sprinte af sted blot fordi resten af mit hold gør det.

Men det er da - efter min mening - en taktik som man kan bruge i en enkelt runde eller to for at overraske defender-holdet inden de er helt på plads.


Heldigt det var et tilfælde for jeg kan virkelig godt lide teamwork i det spil. Det giver vildt god mening der i :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron