Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf xXSNOOOPXx » man 16 apr 2018 07:45

Har lige gennemført fractured but whole.. Kæft det er fedt! Tror jeg vil købe dlc, og få gennemført det :) så er der underholdning indtil god of war udkommer :D
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf morfar » man 16 apr 2018 10:53

GTA 5

Har presset min karakter op på lvl91 indtil videre.

Skulle jo gerne ende med 100% i spillet (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » tirs 17 apr 2018 21:32

Crash Bandicoot. Utrolig sværhedsgrad ! Bliver helt dårlig ved tanken om at skulle smadre level på level for at få fat i minimum gold relics :-(
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf MikeTheDane327 » ons 18 apr 2018 21:13

Skifter lidt mellem Xcom 2 og Titanfall2 begge på xboxone da de var vanvittigt billige især Titanfall 2 for ultimate edition var "sølle" 48kr og har også ladet mig friste og købt Subnautica som bekendt også er på Xbone
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jb » tors 19 apr 2018 00:07

Yakuza 6! Det er godt
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » tirs 24 apr 2018 09:33

Fik endelig tid til at gennemføre Far Cry 5. Rigtig fint Far Cry spil, som dog ikke imponerede de første par timer, men så begyndte det at give mere mening og ender faktisk op med nok en af de bedste historier vi har set i Far Cry spil med et dybere interessant plot. Dog havde jeg gerne set våben udvalget var lidt større og det at bruge en silencer på våben havde en negativ effekt... :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » tirs 24 apr 2018 10:22

Spiller enormt meget CS:GO for tiden, runder snart 1100 timer, siden 2016.

Er bare mit go to spil, og så er det let at spille med vennerne, og det er lækkert det er skill baseret, og man kan mærke når man øver og bliver bedre :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Kimosabe » tirs 24 apr 2018 11:22

Det eneste jeg har tid til for tiden, er lidt Far Cry 5 i coop med en makker et par timer om ugen. Jeg vil give Erroneus ret i at man skal give det lidt tid før det rigtigt kom igang, men så blev vi til gengæld også ret fanget af det. Der er dog lidt rigeligt med cutscenes.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » tirs 24 apr 2018 14:06

Rogue Aces.
Det er næsten som at være tilbage i 80érne :)

Jeg har egenligt også gang i Dragon Age Inqusition, men for tiden passer det mig bedre med spil hvor man lige kan snuppe en hurtig omgang en gang i mellem i stedet for at skulle investere flere timer af gangen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » tirs 24 apr 2018 16:21

Jeg er igang med hele Alan Wake spillet med dlc og det her American Nightmare.
Men har lige fået Mass Effect Andromeda ind ad døren og er igang med at installere spillet. Åh det er fedt at have ferie :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » tors 26 jul 2018 08:34

Tænker det er tid til en opdatering på hvad folk spiller fortiden?

Jeg har lige downloadet paladins, ved ikke helt om jeg kan komme igang igen. Ellers får jeg spillet en del fortnite.
Jeg glæder mig helt vildt til Red Dead Redemption 2 udkommer!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » tors 26 jul 2018 10:03

Jeg er 88 timer inde i Assassin's Creed® Origins. Mangler kun et trophy for platin i grundspillet, har 100% den ene DLC, er igang nu med at 100% den anden DLC pakke :)

RDR2 bliver godt, men det her efterår bliver generelt ret vildt.

Spiderman 7 sep, Fifa 19 29 sep, Super Mario Party 5 oktober, Assassin's Creed Odyssey 5 oktober..., Battlefield 5 16 oktober, Red Dead Redemption 2 26 oktober, Hitman 2 13 november og så lige Fallout 76 14 november. RIP
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Vreki » tors 26 jul 2018 11:06

Det jeg har spillet mest på det seneste er Fortnite Save The world. De har forresten endeligt fået lavet Canny Valley, i hvert fald den første del.

Og så har jeg støvet Battlefield 1 af nu hvor premium var på tilbud. Hold kæft hvor er jeg ringe, det er lige før jeg overvejer om jeg har nået alderen hvor jeg skal tilbage til at spille den slags på PC med mus :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » tors 26 jul 2018 12:53

Vreki skrev:Det jeg har spillet mest på det seneste er Fortnite Save The world. De har forresten endeligt fået lavet Canny Valley, i hvert fald den første del.

Og så har jeg støvet Battlefield 1 af nu hvor premium var på tilbud. Hold kæft hvor er jeg ringe, det er lige før jeg overvejer om jeg har nået alderen hvor jeg skal tilbage til at spille den slags på PC med mus :lol:

Man bliver også bare rusten :) Jeg hoppede også tilbage i BF1 for et par måneder siden, fik betydeligt mere tæv, end da jeg spillede det i 2017, men det er måske fordi det er kun alle de hardcore som er tilbage.

Jeg oplever lidt det i samme i PUBG til PC, det er primært de gode som er tilbage. :x :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Rytteren » tors 26 jul 2018 17:00

Øffer lidt rundt i bagkataloget. Spiller lidt Stick of truth, trails og detroid. Har wastelan 2 og Xcom 2 klar til at spille. Men med så godt vejr, er der da ikke tid til at spille, siden man er kommet hjem fra ferie.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron