Forum

Driveclub

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Driveclub

Indlægaf ikkNico » søn 24 jul 2016 23:18

Denne her?


Jeg er ikke rigtig overbevist, selvfølgelig kører den ikke ind i en stillestående forhindring. Det vil jo bremse den helt. AI'en i Wipeout 2097 gjorde det samme, men racede også efter perler-på-en-snor princippet.
I videon fortæler han om at AI'en laver fejl, men vi set det faktisk ikke

I en race situation oplever jeg i næsten hvert løb, at AI er så forhippet på sin egen linie, at jeg skubbes i barrieren. Dette selvom jeg er en halv bil foran. AI'en tildeler simpelthen ikke "room to race" som de siger i F1.

Generelt vil jeg dog side, at alt for mange modstandere (især mennesker) behanlder DC some et stockcar spil, hvilket sker fordi det ikke har en rigtig alvorlig konsekvens at smadre ind i andre. Jeg elsker ellers deres cut-corner anti-snyd, hvor momenten lige fjernes i 2 sekunder. Så lærer man hurtigt at køre pænt.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Driveclub

Indlægaf Cena » man 07 maj 2018 10:26

Jeg bringer lige liv i tråden igen efter et par års fravær :)

Jeg downloadede spillet igen i går og fik hentet noget af det gratis DLC der er kommet siden. Der er faktisk kommet 3 packs + et par biler. Jeg nåede kun lige at køre 2 baner. Jeg husker spillet som værende pænere end jeg synes nu og synes også det kørte bedre (FPS wise) end det gjorde i de 2 baner i hvert fald. Men det modtog nok aldrig en PS4 Pro patch eller HDR.

Jeg skal i hvert fald køre lidt det næste stykke tid og få klaret det gratis DLC og så kan det være jeg ender med season pass. Der er alligevel kommet 21 DLC pakker.

Andre der stadig spiller det? :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » man 07 maj 2018 10:40

Man burde spille det igen, fordi jeg har season pass liggende til det og sidste jeg spille det, var det super underholdne. Desværre får vi aldrig et PS4 Pro patch, men det er stadigvæk et flot spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » man 07 maj 2018 10:45

Erroneus skrev:Man burde spille det igen, fordi jeg har season pass liggende til det og sidste jeg spille det, var det super underholdne. Desværre får vi aldrig et PS4 Pro patch, men det er stadigvæk et flot spil.


Det er netop også derfor jeg har hevet det frem igen. Der er kommet SUPER meget content siden udgivelsen hvor jeg spillede det. Jeg købte det på US Store så hvis jeg skal have season pass skal det købes der, hvor det koster 12$. Har man den danske version kan det købes for 100 kr. på store og der er VIRKELIG meget content og ekstra biler.

Der er også kommet DLC hvor man køre motorcykel. Jeg nåede ikke lige at finde ud i går om det er noget der skal købes, eller om det er gratis?

Nej PS4 Pro patch kommer desværre næppe til at ske. Jeg blev lidt irriteret over det kun kørte 30 fps i går da jeg spillede, men det er nok fordi man lige skal vænne sig til det igen :) Men ja det er rigtig flot og især deres implementering af vejr er rigtig flot :)

EDIT:
Der er dog et eller andet der er fucked helt op i mit save game. Jeg havde klaret hele Driveclub tour med maks stjerner i dem, for det har jeg fået trophies for. Men i mit savegame har kun klaret de 2 første event. Det betyder dog ikke noget for min videre progress, men det undrer mig alligevel. Det må være gået tabt i en perioder hvor jeg ikke havde PS+ eller noget.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » man 07 maj 2018 12:13

Jeg har selv spillet med alt til :)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » tirs 08 maj 2018 19:10

Jeg er sku blevet lidt forelsket i spillet igen. Det er fandme stadig et godt spil! Jeg tror sku jeg køber season pass her henover den forlængede weekend :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Driveclub

Indlægaf Askinas » tirs 08 maj 2018 20:38

Cena skrev:Jeg er sku blevet lidt forelsket i spillet igen. Det er fandme stadig et godt spil! Jeg tror sku jeg køber season pass her henover den forlængede weekend :)


Det er godt. Og er selv glad for season pass :D
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: Driveclub

Indlægaf Jb » ons 09 maj 2018 11:32

jeg burde egentlig downloade det ned igen, har platin, men mangler en del trophies i DLC'erne (har sæson pass)
og har ikke spillet det siden jeg har fået sæde rat/pedal :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » ons 09 maj 2018 12:40

Jb skrev:jeg burde egentlig downloade det ned igen, har platin, men mangler en del trophies i DLC'erne (har sæson pass)
og har ikke spillet det siden jeg har fået sæde rat/pedal :)


Det burde du helt sikkert gøre :) Der er kommet virkelig meget lækkert content :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf Erroneus » ons 09 maj 2018 16:35

Season Pass er iøvrigt på tilbud i PSN EU store til 37 kr:
https://store.playstation.com/en-dk/pro ... NDLE000000
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Driveclub

Indlægaf Cena » ons 09 maj 2018 17:16

Erroneus skrev:Season Pass er iøvrigt på tilbud i PSN EU store til 37 kr:
https://store.playstation.com/en-dk/pro ... NDLE000000


Ærgerligt for mig jeg havde købt på US Store i sin tid :( Jeg måtte give 12$, men jeg overlever nok. Har netop købt det for 5 min siden :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Driveclub

Indlægaf Cena » tors 10 maj 2018 21:42

Kan simpelthen ikke anbefale DLC nok! Især til 37 kr. Har lige kørt elements finalen. Det vildeste jeg nogensinde har prøvet i et bilspil. Skulle føre 40+ sekunder og komme i top 2. Kørte i en eller anden Ferrari der kunne køre 240 km/t. Det er bare LIDT svært når det sner voldsomt og er mørkt. Jeg kunne intet se! Det tog et par forsøg!

Vejret i det her spil er simpelthen for vanvittigt! Kørte også en bane i mørke, voldsom regn og torden. Det ser for vildt ud! Skal prøve at have smidt det på OLED 55” i morgen. Det kan kun blive en endnu bedre oplevelse.

Som sagt. Hvis i har spillet og ikke har spillet det siden release. Så er season pass must buy til den pris. Der er virkelig mange timer i det!

PS: Hvis nogen mangler det trofæ med at vinde 5 challenges så send drift challenges til mig henover de næste par dage. Så bare sæt en rekord så kører jeg i gennem den uden at sætte score :) Bare lige sæt god tid på så jeg kan nå det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster