Forum

Fortnite og trading?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fortnite og trading?

Indlægaf Vreki » man 14 maj 2018 08:25

Efter en længere pause er jeg begyndt at spille ( det rigtige ) Fortnite igen.

Det er faktisk rart at komme tilbage. Der lå en stak llamaer til mig fra et eller andet event, og de har også tilføjet lidt indhold. Så jeg har noget nyt at lege med, og er motiveret for at komme videre i missionerne.

Men hvad i alverden er det sket med chatten? Det eneste jeg ser er
Trade
Trade!
Scammer
Trade?
No U Scammer!


Sidst jeg spillede var der intet af den slags i chatten, hvornår har det ændret sig og hvorfor?
Det er jo ikke engang fordi man kan bruge et super high-level våben på de tidligere baner, der er en mekanisme der begrænser deres DPS hvis man forsøger på det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Nordio » man 14 maj 2018 10:43

Hej

Tænker jeg lige vil spørge dig, da du spiller Fornite. Du skulle vel ikke have en Friend code, som du kunne sende til mig? Vil virkelig gerne prøve spillet :)
Nordio
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Vreki » man 14 maj 2018 11:04

Nordio skrev:Hej

Tænker jeg lige vil spørge dig, da du spiller Fornite. Du skulle vel ikke have en Friend code, som du kunne sende til mig? Vil virkelig gerne prøve spillet :)


Nej desværre, det var kun "luksusudgaverne" der kom med friend-codes.
Planen er vist stadigt at det skal blive F2P i år, men jeg har ikke set noget konkret.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf wMikkel » man 14 maj 2018 14:47

Nordio skrev:Hej

Tænker jeg lige vil spørge dig, da du spiller Fornite. Du skulle vel ikke have en Friend code, som du kunne sende til mig? Vil virkelig gerne prøve spillet :)


Koster 299 kr på Playstation store hvis du virkelig gerne vil spille det.
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Erroneus » man 14 maj 2018 16:52

Vreki skrev:Efter en længere pause er jeg begyndt at spille ( det rigtige ) Fortnite igen.

Det er faktisk rart at komme tilbage. Der lå en stak llamaer til mig fra et eller andet event, og de har også tilføjet lidt indhold. Så jeg har noget nyt at lege med, og er motiveret for at komme videre i missionerne.

Men hvad i alverden er det sket med chatten? Det eneste jeg ser er
Trade
Trade!
Scammer
Trade?
No U Scammer!


Sidst jeg spillede var der intet af den slags i chatten, hvornår har det ændret sig og hvorfor?
Det er jo ikke engang fordi man kan bruge et super high-level våben på de tidligere baner, der er en mekanisme der begrænser deres DPS hvis man forsøger på det.


Sidst jeg spillede det, som var tidligere på året, var der en del scammers og jeg røg selv i, og blev snydt af en tyk græker med ingen morale :lol: Så det er åbenbart desværre et problem, men åbenbart ikke stort nok til de gider lave et ordenligt trading system...

Hvad level er du og hvor langt er du i "historien"?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Vreki » man 14 maj 2018 17:31

Level 40, og jeg mangler 8 missioner i Plankerton.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Erroneus » man 14 maj 2018 18:42

Tror faktisk jeg er lige omkring der også, tjekker senere i dag, hvis man skulle finde ud af noget co-op en af dagene.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Vreki » man 14 maj 2018 22:03

Erroneus skrev:Tror faktisk jeg er lige omkring der også, tjekker senere i dag, hvis man skulle finde ud af noget co-op en af dagene.


Udmærket ide, jeg sender lige en friend-request så du kan se når jeg er online.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Erroneus » man 14 maj 2018 22:57

Rgr, du er tilføjet nu. Jeg er lvl33 og et par sider bag dag i Plankerton, så en lille sjat bag dig. Fang mig hvis du er klar på co-op i løbet af ugen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Erroneus » tors 17 maj 2018 16:51

Lige til info, så kommer jeg ikke til at have den store tid den næste uge, har fået fingerne i Detroit: Become Human til anmeldelse, så tiden kommer til at gå med det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Fortnite og trading?

Indlægaf Vreki » tors 17 maj 2018 20:30

Erroneus skrev:Lige til info, så kommer jeg ikke til at have den store tid den næste uge, har fået fingerne i Detroit: Become Human til anmeldelse, så tiden kommer til at gå med det :)


Min egen spilletid er også total uforudsigelig, så vi griber bare chancen hvis vi tilfældigvis er i spillet samtidigt. :D

Forresten har de lige frigivet et patch hvor man kan ændre perks på sine våben, hvis nu nogen går og overvejer at vende tilbage til spillet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron