Forum

Postnord leveringstid på brev

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf vendictas » ons 09 maj 2018 19:36

Utroligt hvor meget forskel der kan være på leveringer.Selv lige handlet med en her på Pslife.
Han sendte Mandag og modtog idag med alm.brev.
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf HrDanish » ons 09 maj 2018 21:37

Cena skrev:8 hverdage nu og stadig intet spil :( med helligdag i morgen kommer det næppe før tidligst fredag. Jeg tror bare jeg dropper at købe spil privat i fremtiden medmindre jeg kan hente selv og samtidig droppe online butikker der bruger postnord. Gider ikke støtte dem mere :)


Tror ikke du behøver gå så vidt. Bare få det sendt som endte et quickbrev (27 kr.) eller med gls eller lignende så går det lidt hurtigere, end de almindelige breve.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf Cena » tirs 15 maj 2018 08:55

Bare lige for at følge op på mit tidligere indlæg, så kan jeg fortælle at spillet endelig er kommet i dag :D 17 dage undervejs! 11 hverdage mod de 5 som de skriver der normalt kan gå inde på hjemmesiden. VIRKELIG god service, eller noget..
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf Vreki » tirs 15 maj 2018 10:26

Cena skrev:Bare lige for at følge op på mit tidligere indlæg, så kan jeg fortælle at spillet endelig er kommet i dag :D 17 dage undervejs! 11 hverdage mod de 5 som de skriver der normalt kan gå inde på hjemmesiden. VIRKELIG god service, eller noget..


Det er da grotesk. Det må da være faldet af sorterings anlægget eller sådan noget.
Ser det makuleret ud, har poststempler fra Kina, ulæselig adresse eller andet interessant?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 15 maj 2018 10:32

Ja, det er grotesk - men glædeligt at det er dukket op, så slap jeg da for at returnere penge... :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf Cena » tirs 15 maj 2018 11:11

Vreki skrev:
Cena skrev:Bare lige for at følge op på mit tidligere indlæg, så kan jeg fortælle at spillet endelig er kommet i dag :D 17 dage undervejs! 11 hverdage mod de 5 som de skriver der normalt kan gå inde på hjemmesiden. VIRKELIG god service, eller noget..


Det er da grotesk. Det må da være faldet af sorterings anlægget eller sådan noget.
Ser det makuleret ud, har poststempler fra Kina, ulæselig adresse eller andet interessant?


Brevet er i helt fin stand :) Som jeg skrev til EvilNinja har brevet muligvis været en tur forbi Egypten for at verificere at historien i spillet (AC:Origins) var korrekt inden det kom frem til mig :mrgreen: Ellers har jeg ingen ide om hvordan det kan tage så lang tid :lol:


EvilNinjaMoby skrev:Ja, det er grotesk - men glædeligt at det er dukket op, så slap jeg da for at returnere penge... :)

Det er hæderligt at du ville returnere pengene. Dybest set er det jo ikke dit problem at det ikke kommer frem :) Du har jo sådan set gjort ALT hvad du kunne for at det skulle frem. Men heldigvis blev der ingen tvist omkring det :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf gamer666 » man 18 mar 2019 17:38

Jeg vil lige give mit besyv med :)

Jeg vil anbefale at man sender sine spil med track and trace HVER GANG!
Den billigste, efter min erfaring, er DAO som skrevet længere oppe i tråden.
I julen 2018 solgte jeg mit spritnye Spiderman (uåbnet) til en bruger herinde for 300 kr.
Jeg sendte som brev ved Postnord, som efter sigende aldrig blev modtaget. Dette kostede mig fragten + de 300 kr. retur; så lidt over 650 kr. Jeg ringede til Postnord som sagde; "Så længe det er sendt som brev, samt der ingen TAT er på, så kan vi ikke gøre noget, andet end at sige du skal have tålmodighed". Den tålmodighed slap selvfølgelig op hos køber efter 1,5 uge ca.

Jeg tænke at det nok var blevet væk i al den travlhed da jeg ALDRIG har oplevet det før (Hvor de hed PostDanmark vel og mærket).

Så lavede jeg en ny handel, med en på sitet, for nylig. Han siger så også at han ikke har modtaget spillet. Om det er dukket op ved jeg ikke endnu, men det er sendt for mere end 1,5 uge siden.

Jeg konkludere at hvis man bruger Postnord (brev), så kan dette gå hen og blive en dyr forretning for én selv.
gamer666
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf SanneKrog » man 18 mar 2019 18:01

Jeg vil gerne bidrage med min seneste erfaring med PostNord.
Bestilte en PS4 i 18 hos Coolshop en onsdag, jep levering torsdag eller fredag.
Der er track & trace, og der er intet nyt før lørdag morgen, hvor den nu er ankommet til postcenter Göteborg i Sverige.
Det er først da jeg bombardere deres facebook/messinger, at de meddeler at den er gal. Coolshop skriver at de evt vil sende mig en ny, hvis der går længere tid.
Søndag aften besked om, at den nu var på vej, og endelig ankomst tirsdag...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf Jake242 » ons 20 mar 2019 22:28

Genialt.... det forklarer SÅ meget hvis det er tilfælde med al post der går gennem post nord, at det lige ryger en tur til Sverige først :D
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf SanneKrog » ons 20 mar 2019 22:39

Ja jeg foreslog dem, at gå tilbage til hestevogn, som da postvæsenet blev oprettet langt tilbage, men den svarede de ikke på...:)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: Postnord leveringstid på brev

Indlægaf armorking » tors 21 mar 2019 20:47

min kammerat arbejder ved PostNord , som alm. brev burde der ikke gå mere end 3-4 dage
så har de Q-breve 1-2 hver dage . Jeg vil ikke anbefale at sende dyre ting/ pakker med PostNord da de er i krise og man FÅR ingen erstatning , selvom der er track nr . man bliver henvendt til det hjemmeside man har købt fra.
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron