Forum

E3 2018 forventninger

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Erroneus » man 11 jun 2018 10:31

Det var lidt sjovt at se ja, hvor meget relevant der var for PlayStation ejere til en Xbox konference. Ikke desto mindre var det en god konference de de havde sig og det er tydeligt de arbejder på at forbedre deres produktion af eksklusive titler. Men Bethesda's, som var i nat, holy moly det var vildt, fantastisk konference.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Scoring » man 11 jun 2018 13:08

Man bliver sgu også lidt for forvent, på trods af så mange fantastiske titler synes jeg vi ser for lidt gameplay, samt at jeg er skuffet over hverken at se Titanfall 3 eller Superman.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf ikkNico » man 11 jun 2018 15:53

ikkNico skrev:Som det har været de seneste 2-3 år; spil spil spil

Sony viser de allerede kendte eksklusiver; Death Stranding + Spiderman. derudover en ny titel, der først udkommer sent i 2019

MS viser Crackdown for 4. gang og har en ny AAA titel med (der skuffer ved release), og en indie titel, der udkommer sent i 2019

Vi er der ikke helt endnu, men giv det lige et par år, så annoncerer alle de store publishers hver deres gaming service i stil med EA Access og Xbox Game Pass. Det E3 glæder jeg mig til

MS gav den virkelig gas i går (indrømmet; jeg skød ved siden af), og Sony skal hive noget stort op af sækken. En service som GamePass vil være en god start, og så ellers bare væg-til-væg spil.

Mon ikke de viser lidt COD. De har trods alt en aftale med Activision.
Måske også noget Cyberpunk 2077, og ellers mange af de samme titler som MS viste i går.

Tror ikke de viser ny hardware, men efter Phils afskedsalut i går, tror jeg de officielt bekræfter PS5
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Erroneus » man 11 jun 2018 16:29

Jeg tror overhovedet ikke de nævner PS5, når de har så meget momentum med PS4, der er ingen grund til for dem, at nævne næste generation.

Jeg tror Sony's bliver lidt mere afslappet, fordi de kommer til at have meget fokus på Death Stranding, The Last of Us 2, Spiderman og Ghost of Tsushima. Naturligvis komme de til at vise mange spil, men tror ikke det bliver i samme tempo som ved Microsoft, som gav virkelig meget tid til multiplatform titler.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf ikkNico » man 11 jun 2018 17:35

Jeg har en fantastsik evne til at ramme ved siden af E3, så du har nok ret.
Jeg håber stadig på masser spil og gameplay,også 3rd party
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Rytteren » man 11 jun 2018 18:08

Håber på gameplay. Det har vi godtnok ikke set meget af.
Gerne fra deres first party. Hvor ms ikke rigtig havde noget spænende på den front, så viste de alle de mange ps4spil jeg skal have i nærmeste fremtid. Dog ikke rigtig noget gameplay
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Scoring » man 11 jun 2018 18:13

Jeg tænker at der kommer massere af gameplay på Sonys - Death Stranding og The Last of us har været annonceret længe, og nu kan de ikke holde den længere uden gameplay. Ghost of Tsushima ville også være oplagt med fed gameplay og Spiderman er så tæt på udgivelse, at de må have linet en af de fede missioner op. Glæder mig som et lille barn til i morgen tidlig.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Cena » tirs 12 jun 2018 05:24

Kan læse at Sony konference skulle være virkelig underlig! Sætter mig og ser den om et par timer når ungerne er smidt afsted. Lyder ikke til der kom de vilde overraskelser :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Rytteren » tirs 12 jun 2018 05:39

Cena skrev:Kan læse at Sony konference skulle være virkelig underlig! Sætter mig og ser den om et par timer når ungerne er smidt afsted. Lyder ikke til der kom de vilde overraskelser :)


Ja, deres præsentation starter voldsom mystisk.
Fed intro indtil TLoU2 med mega fedt gameplay.

Herefter pause... Hvor vi lige for et "talkshow" med info om GoW for NG+ og ps+ for COD black ops 3.
Det dræber fuldstændig flowet. Herefter vil de starte det op igen med Ghost of Tsushima. Desværre på samme måde, med musik inden. Det virker bare slet ikke. Og det er synd, for gameplay fra de 4 store sony ips, er nok det bedste der er fremvist ved E3.

Men der kom da lidt overraskelser i form af Remedys nye spil Control. Nu har jeg forbundet dem med MS så længe, at det var underligt at se deres logo ved et Sony show. Herudover så Resident Evil 2 remaket meget flottere ud, end hvad jeg havde forventet samt Nioh 2. Øvrige overraskelser var at From software og Japan studio laver et spil sammen..... Deramine til VR (dog først vist lige efter konferencen.. ), samt at vi så flere "Dreams" breaks, dog uden gameplay, trailer eller udgivelsesdato.

Men efter at have været et stort spørgsmål ved Death Stranding trailer/gameplay haløjet, så var Spiderman VILDT fed. Jeg er glad for der ikke er længe til.

Men hele showet døde ved deres mystiske pause, samt at GoT traileren tog så lang tid. Synd, for det indhold de havde, som var eksklusivt, var helt i top samt masser af gameplay.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf HEADSTAR » tirs 12 jun 2018 07:07

Når Resident Evil 2 kommer på gaden har det taget lige så lang tid som at bygge et nyt spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Askinas » tirs 12 jun 2018 07:09

HEADSTAR skrev:Når Resident Evil 2 kommer på gaden har det taget lige så lang tid som at bygge et nyt spil.


Ser meget frem til det. Håber, at musikken forbliver den samme som PS1 versionen [-o<
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf klatzen » tirs 12 jun 2018 07:46

HEADSTAR skrev:Når Resident Evil 2 kommer på gaden har det taget lige så lang tid som at bygge et nyt spil.


Hellere at det tager lang tid og de så leverer ordentligt kvalitet, end de bare spytter ud på samlebånd :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf HEADSTAR » tirs 12 jun 2018 08:12

klatzen skrev:
HEADSTAR skrev:Når Resident Evil 2 kommer på gaden har det taget lige så lang tid som at bygge et nyt spil.


Hellere at det tager lang tid og de så leverer ordentligt kvalitet, end de bare spytter ud på samlebånd :)


Med den kvalitet som blev leveret med Resident Evil 1 så er jeg mere nervøs for at der skulle være 3 persons med i regnskabet.
Håber virkelig at den gamle og kendte spillestil stadig er med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Erroneus » tirs 12 jun 2018 08:53

Det var som forventet, meget fokus på deres egne eksklusive spil, som tilgengæld også ser fantastiske ud. Godt at se Remedy. Men interessant at der ingen annoncering var af eksklusive spil fra Sony Worldwide Studios ud over dem som der er nu. Gemmer de til Gamescom eller gemmer de helt til PS5.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: E3 2018 forventninger

Indlægaf Cena » tirs 12 jun 2018 09:01

Underlig og kort pressekonference må man sige. Fedt gameplay der blev vist frem men meget underligt ja. Ikke de store overraskelser udover Nioh 2. Synes faktisk showet var lidt skuffende. Havde håbet på flere spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster