Forum

The Long Dark

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 26 maj 2018 09:24

Tror at det er et psn spil, derfor.

Jeg har lige købt The Long Dark, fantastisk spil men jeg er i tvivl om det er det færdige spil jeg har.

Der er lavet en Wallkthrou til spillet som er fra August 2017 som beskriver at spillet i August er udgave 1,12.

Er det den udgave der er på psn eller har jeg flere afsnit tilgode for Walkthroughenbeskriver også at udviklingen vil forsætte i 2018.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 26 maj 2018 17:00

Det indeholder afsnit 1 og 2. Afsnit 3 skulle komme inden 2018 er over. Og så kommer afsnit 4 og 5 i 2019.

Og ja det er et super fedt spil. Jeg spillede det på PC, inden det fik sig en story mode og har spillet første kapitel på PC. Regner med jeg skal have det til PS4 en dag, og spille afsnit der, når de er ude.

De arbejder i øvrigt også på en opdatering af kapitel 1 og 2, så det bliver mere åbent og ikke så lineært. Ud over det, kommer der også flere indtalte dialoger i og spillet får support for PS4 Pro og HDR support. Det ser dog ud til at ligge på den anden side af sommeren, de her større ændringer kommer.

Kilde: http://www.thelongdark.com/news/dev-diary-april-2018/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 26 maj 2018 19:58

Matcher det antal trofæer så spillet eller vil alle trofæer først kunne fås når det endelig spil er færdigt.

Jeg oplever irøvrigt at spillet er utrolig mørkt. Og det er virkelig svært at komme fra nedstyrtnings stedet og vidre da det er efekten at de kombination jeg gør i for at overleve.

Men ellers et rimeligt lovende spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » lør 26 maj 2018 23:02

Der burde komme flere trophies, da dem der er nu matcher kun de 2 første afsnit. Vil skyde på de kommer som DLC trophies.

Man skal have tålmodighed og planlægge sine udflugter. Så samle ting ind om dagen, sørge for at have nok mad og brænde til bål om natten, og sørge for at have ly. Gem ofte, men pas på man ikke får gemt i en situation hvor man har svært ved at komme ud af det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » søn 27 maj 2018 11:23

Hvor mange gange er et spil i afsnit blevet aflyst, hade ikke købt The Long Dark hvis jeg var klar over at ikke var færdigt. Og der kan ske mange ting frem til 2019 hvis det holder stik.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » søn 27 maj 2018 14:01

Jeg kan ikke huske det er sket faktisk og de er netop lige gået retail med spillet, med en publisher i ryggen, så det tror jeg ikke du skal være bange for :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tirs 29 maj 2018 15:08

Jeg mener at det spil og aflysning hedder noget med Max, der er vist en hund med og er et detektiv spil. Det blev udgivet på ps3eren.

Derfor blev jeg skuffet da jeg opdagede at flere afsnit vil følge.

Prisen var irøvrigt 350 kr i september sidste år så jeg håber da at de forsætter.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » ons 13 jun 2018 11:00

Der kommer en ny opdatering til The Long Dark, jeg har ikke kikket på udgivelses dato og indehold. Men dejligt at opleve.

Jeg oplever også at spillet er nærmest snyt ud af næsen på No Man's sky.
Simple løsninger men svære at løse?

Jeg kom pisse langt med en Wallkthrou men hoppe ud af spillet og starter sikkert forfra igen, igen.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » ons 13 jun 2018 12:03

Survival mode update

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jun 2018 13:14

Der er lidt forvirring om hvordan vi ps4 gamer får opdateringen. Og om det koster penge.

Men jeg skal sørme love for at folk sider og venter lige nu. Selv oppe på Grønland.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tors 14 jun 2018 14:14

Æh jeg kan ikke se nogle indikationer at den opdatering lige pludselig skulle koste penge. De har udsendt masser af store opdateringer, som ikke har kostet penge.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jun 2018 20:05

Ja kvit og frit. Opdaterningen er ihvertfald live nu.

Det er pænt stort på Facebook det her.
Sikke et comunity de holder der inde.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 16 jun 2018 07:36

Det her er sjovt, udvikleren har vendt nogle funktioner som gør at alle har fået mad forgiftning.

Det er super sjov underholdning men nogen er bekymret for meget gamme og lange savegames.

Jeg kom ikke så langt i mit nye The long dark og startede forfra da opdaterningen dukkede op. Gad simpelthen ikke tænke over savegames.

Der er kommet nye metoder til at tilbrede mad på og koge vand på. Det virkede før lidt tåbligt at lægge sne i bålet for at smelte sne til vand. Bålet skulle samtidig holdes i live.

Jeg er kommet et skridt videre i at få billeder fra spilne ud af ps4eren men det går langsomt.

Husk der er Le Mans i dag.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Long Dark

Indlægaf HEADSTAR » lør 16 jun 2018 07:38

Det her er sjovt, udvikleren har vendt op og ned på nogle funktioner som gør at alle har fået mad forgiftning.

Det er super sjov underholdning men nogen er bekymret for meget gammel og lange savegames.

Jeg kom ikke så langt i mit nye The long dark og startede forfra da opdaterningen dukkede op. Gad simpelthen ikke tænke over savegames.

Der er kommet nye metoder til at tilbrede mad på og koge vand på. Det virkede før lidt tåbligt at lægge sne i bålet for at smelte sne til vand. Bålet skulle samtidig holdes i live.

Jeg er kommet et skridt videre i at få billeder fra spilne ud af ps4eren men det går langsomt.

Xbox gamerne er ikke glade, de fik opdaterningen meget sener end steam og psn. Ikke nok med det har xboxen problemer med nogle certifikater.

Husk der er Le Mans i dag.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: The Long Dark

Indlægaf Erroneus » tors 28 jun 2018 10:21

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron