Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » tirs 10 jul 2018 00:01

xXSNOOOPXx skrev:
Zieglers skrev:Jeg søger andre danske spillere der ligger i champ 1 eller 2 og måske endda sigter efter en grand champ titel. Er der nogen herinde? :)


Er kun dia 3 i min højeste rank.. Men du kan da adde, måske du har et par tricks :D
Psn er xxsnooopxx


Kun og kun ;) det er en fin ranking, jeg har selv kæmpet med at komme over d3, men det lykkes da :)
Har du prøvet at ramme champ? Jeg spiller kun ranked med folk jeg kender, altså ikke solo queue, så det er ikke voldsomt tit jeg spiller ranked.

Jeg er frisk på at spille her en dag når vi begge er online! :)

Tricks ved jeg ikke om jeg har, synes noget af det vigtigste er rotation og især i defensiven. Det er ofte der kampe bliver tabt, hvis det ikke kører. Ellers er det en god idé at kunne ramme bolden og gerne prøve at aflevere ofte i stedet for at skyde på mål ;) :p
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 10 jul 2018 10:47

Jeg spiller mest Raketbold med J9, der også er i Champ.

Han laver ingen syge air-dribbles eller gode Dobbelt-touches.

Tilgengæld laver J9 nærmest ingen fejl og står på magisk vis altid det helt rigtige sted - og er hurtig til at køre ud mod bolden, så snart, at jeg er på vej i retningen tilbage mod vores mål. ROTATION!

Man kan altså komme rigtigt langt på, at være god til at læse spillet og træffe gode beslutninger. Man skal selvfølgelig også kunne ramme bolden, men alle de "vilde" ting, man ser folk lave er ikke nødvendigt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf xXSNOOOPXx » tirs 10 jul 2018 16:17

Zieglers skrev:
xXSNOOOPXx skrev:
Zieglers skrev:Jeg søger andre danske spillere der ligger i champ 1 eller 2 og måske endda sigter efter en grand champ titel. Er der nogen herinde? :)


Er kun dia 3 i min højeste rank.. Men du kan da adde, måske du har et par tricks :D
Psn er xxsnooopxx


Kun og kun ;) det er en fin ranking, jeg har selv kæmpet med at komme over d3, men det lykkes da :)
Har du prøvet at ramme champ? Jeg spiller kun ranked med folk jeg kender, altså ikke solo queue, så det er ikke voldsomt tit jeg spiller ranked.

Jeg er frisk på at spille her en dag når vi begge er online! :)

Tricks ved jeg ikke om jeg har, synes noget af det vigtigste er rotation og især i defensiven. Det er ofte der kampe bliver tabt, hvis det ikke kører. Ellers er det en god idé at kunne ramme bolden og gerne prøve at aflevere ofte i stedet for at skyde på mål ;) :p


Nej har ikke været i champ endnu.. Kom i dia 3 sidst med kanel og j9, og har ikke spillet standard siden, da jeg er bange for at rykke ned, hvis jeg kører solo :D
Så jeg skal bare have mig nogle teammates der kan finde ud af spillet så jeg kan ranke lidt mere op..
Synes tit man kommer på hold med rabdom retards :D
Men lad os da tage et par spil en dag :D
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 10 jul 2018 20:12

Haha, så er det derfor, at du hellere vil spille Solo Standard end med mig! :mrgreen:

Can´t blame you! xD

Jeg sucks altså også! :lol:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf xXSNOOOPXx » tirs 10 jul 2018 21:03

Da Senzai skrev:Haha, så er det derfor, at du hellere vil spille Solo Standard end med mig! :mrgreen:

Can´t blame you! xD

Jeg sucks altså også! :lol:


Vi kan sagtens spille 2v2 der er jeg kun dia 1 :D

Det er især i solo standard man møder retards :D
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Zieglers » ons 11 jul 2018 07:18

Jeg er fuldstændig enig i hvad I skriver. Vilde air dribbles og sindssyge double touches laver jeg heller ikke meget af, det er mere det fejlfri spil og vurdering af situationer der gør sig gældende for mig også :D
Random noobs er der mange af x) jeg er champ 1 div 3 i solo standard, synes det handler om tålmodighed og spille en tand mere defensivt en ellers :) synes dog på det sidste at folk er blevet ret stabile deri også. Alle har en dårlig kamp af og til ;)

Dem jeg spiller med fast ligger også i den lave ende af champ, problemet med kun at spille med dem er, at de laver ret mange fejl (rammer fx ikke bolden, er for tøvende osv.), så vi ranker ikke rigtig længere op. Jeg er heller ikke nogen kronovi, men spiller rimelig fejlfrit i den forstand :) det er surt når man synes sit niveau er til champ 2 eller 3, men aldrig rigtig når derop x) men vi skal have dig i champ kan jeg høre, snoop! ;)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Rocket League

Indlægaf xXSNOOOPXx » ons 11 jul 2018 14:28

Zieglers skrev:Jeg er fuldstændig enig i hvad I skriver. Vilde air dribbles og sindssyge double touches laver jeg heller ikke meget af, det er mere det fejlfri spil og vurdering af situationer der gør sig gældende for mig også :D
Random noobs er der mange af x) jeg er champ 1 div 3 i solo standard, synes det handler om tålmodighed og spille en tand mere defensivt en ellers :) synes dog på det sidste at folk er blevet ret stabile deri også. Alle har en dårlig kamp af og til ;)

Dem jeg spiller med fast ligger også i den lave ende af champ, problemet med kun at spille med dem er, at de laver ret mange fejl (rammer fx ikke bolden, er for tøvende osv.), så vi ranker ikke rigtig længere op. Jeg er heller ikke nogen kronovi, men spiller rimelig fejlfrit i den forstand :) det er surt når man synes sit niveau er til champ 2 eller 3, men aldrig rigtig når derop x) men vi skal have dig i champ kan jeg høre, snoop! ;)


Jeg er klar på at nå Grand Champ :D
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » fre 13 jul 2018 19:28

Er der nogle af jer veteraner der har et painted item de vil trade? Jeg mangler det for at få et trofæ. Jeg leverer det selvfølgelig tilbage
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 14 jul 2018 14:59

Jeg har painted items. Du kan bare skrive, når du ser mig online på PSN :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » lør 14 jul 2018 16:44

Da Senzai skrev:Jeg har painted items. Du kan bare skrive, når du ser mig online på PSN :)


Redman har hjulpet mig med det hele.

Tak til ham og tak til dig for venligheden,
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 17 jul 2018 15:30

Er I blevet Grand Champs endnu? :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » tirs 17 jul 2018 18:56

Da Senzai skrev:Er I blevet Grand Champs endnu? :D


Vi var MEGET tæt på at nå det i går :lol: :lol: :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 18 jul 2018 16:42

Haha, du ved jo, at ifølge Senzai´s School of Gaming, så gælder det om, at være så lav rank, som mulig,t for så er der større chance for, at man møder nogle, man kan vinde over! 8)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 26 jul 2018 17:31

I får lige lov til at se den her! :D

Jeg elsker Pinches og synes, at det er det allerfedeste i Rocket League. Jeg tror aldrig nogensinde, at jeg bliver træt af dem! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+2

Re: Rocket League

Indlægaf JohnH » fre 27 jul 2018 12:23

Pinches er geniale, denne er lidt anderledes men fed alligevel

http://xboxclips.com/JOHNHJ/f89c4825-08 ... fe60b5d2e1
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron