Forum

Skal købe en Ps4, hvilken model???

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf JohnH » tors 19 jul 2018 18:59

På grund af flere af mine venner spiller på Ps4 og ikke på Xbox som mig, så går jeg og overvejer at købe mig en Ps4, men hvilken model skal jeg købe?

Er der nogle modeller der er bedre end andre, og det skal ikke være en Pro.

Jeg overvejer at sælge eller bytte min Xbox One S 2tb, da jeg har en Elite model stående i forvejen.
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf Dental Floss » tors 19 jul 2018 19:18

En slim har ikke en optisk output port, hvilket kan være et problem alt efter type af headset man bruger.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63

+1

Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf Erroneus » fre 20 jul 2018 01:02

Nogle årsag til det ikke skal være en Pro?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf JohnH » fre 20 jul 2018 05:59

Erroneus skrev:Nogle årsag til det ikke skal være en Pro?


Ja lidt ligesom jeg ikke køber en Xbox One X, venter på næste gen. istedet.
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf HEADSTAR » fre 20 jul 2018 06:40

Jeg hade købt en pro hvis jeg viste at sony hade sparet på udgange til ledninger, usb stick og ledninger. Men ellers kan jeg ikke se hvad en pro kan.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf klatzen » fre 20 jul 2018 06:47

Pris differencen er så lille at det da knap ikke kan betale sig ikke at købe en pro.

Med en pro får man jo bedre hardware, højere gensalgs værdi og bedre performance i de fleste spil.

Bedre performance betyder nødvendigvis ikke flere fps, men også mere stabilt gameplay, hvilket for mig da også betyder noget.

Anyway, hvis du har besluttet dig for at det ikke skal være en pro, så har du jo svaret på dit eget spørgsmål. Køb en slim, der er ikke en mærkbar forskel modellerne imellem.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf PS_Andy » fre 20 jul 2018 16:48

Køb en slim. Den larmer en del men kan næsten alt hvad en Pro kan og fylder det halve.
PS_Andy
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf I_vendetta_DK_I » lør 21 jul 2018 02:07

Vil vælge en pro på bud.. min "larmer" dog en del, men har en kammerat der har en magen til, og den siger intet..
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf klatzen » lør 21 jul 2018 07:14

Det med at konsollen larmer har meget at gøre med hvor den står og hvilken belastning den udsættes for.

Sætter jeg min pro i det halvlukkede tv møbel og spiller far cry 5 i et par timer uden åbne vinduer, så lyder det som om den er ved at lette. Sætter jeg den derimod oven på møblet så der er frit hele vejen rundt siger den langt fra ret meget.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf I_vendetta_DK_I » lør 21 jul 2018 20:24

klatzen skrev:Det med at konsollen larmer har meget at gøre med hvor den står og hvilken belastning den udsættes for.

Sætter jeg min pro i det halvlukkede tv møbel og spiller far cry 5 i et par timer uden åbne vinduer, så lyder det som om den er ved at lette. Sætter jeg den derimod oven på møblet så der er frit hele vejen rundt siger den langt fra ret meget.


Min pro har stået frit ovenpå et møbel med luft omkring den og har larmet fra dag 1, så nej. Min kammerats er derimod pakket ind i et tv møbel og siger intet, hellere ikke ved flere timers farcry 5, og har aldrig larmet det mindste.. så forklar lige den.. ;-)
I_vendetta_DK_I
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf klatzen » lør 21 jul 2018 20:49

Du behøver nu ikke blive flabet lille ven..

Hvis du mener den larmer mere end den bør så få den da ombyttet. Jeg gider egentlig ikke skære ud i pap for dig hvordan en blæser med dynamisk hastighed fungere ift hardwaren den skal køle, det må du kunne slå op på Google.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Skal købe en Ps4, hvilken model???

Indlægaf wMikkel » søn 22 jul 2018 12:36

Har købt en pro i forbindelse med køb af nyt tv. Synes sgu det meget rart, at man i nogle spil kan foretrække en højere frametate.
Min larmer ikke mere end min gamle PS4 fra 2015
wMikkel
 
Indlæg: 1513



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron