Forum

Hvad spiller i?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Da Senzai » fre 27 jul 2018 21:19

Jeg spiller sådanset de samme to spil, jeg har spillet de sidste par år; Smite og Rocket League.

Smite er Smite. Rocket League er pretty much game of the generation, men jeg er bestemt ikke så skarp til det som jeg har været. Jeg spiller det ikke så meget mere og jeg orker ikke at øve mig, så mine skud sidder ikke som de skal.

Af spil, jeg ser frem til er der egentligt kun Vermintide 2. Etteren var en meget stor positiv overraskelse. Et rigtigt fedt spil.

Der er faktisk også mange spændende Fighting Spil, jeg gerne vil spille. Som BlazBlue Cross Tag Battle og Under-Night In-Birth, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe dem, da jeg desværre frygter at spillerbasen er for lille til, at spillene fungerer online og det er simpelthen for sørgeligt at sidde og spille mod AI´en.

Der er helt sikkert mange andre, der også tænker som mig, så det er lidt en ond cirkel desværre.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf CaptainKicker » ons 01 aug 2018 22:50

Parappa the Rapper Remastered. Jeg spillede det som gal da jeg var barn. Det holder stadig 100%.
Billede
CaptainKicker
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf baunevej » ons 01 aug 2018 23:02

Octopath Traveler og Titan Quest på Switch og Destiny 2 på Ps4. Spiller også Ghost Recon Wildlands pvp på Xbox i ny og næ. :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Cena » tors 02 aug 2018 07:36

Spiller Heavy Rain når Shin ikke er online, da jeg simpelthen ikke magter Rocket League med randoms mere. Det er mit liv simpelthen for kort til med arbejde, kæreste og børn. Når jeg er færdig med Heavy rain kommer jeg næppe til at købe noget nyt før spider-man.

Selvom Shin ikke mener han er god er jeg stadig en newb i forhold til ham. Men bliver da bedre og bedre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Sbergy » søn 12 aug 2018 13:13

Hvilke online spil spiller i?

Glæder i jer til nogle kommende spil?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Erroneus » søn 12 aug 2018 15:20

Ser frem til RDR2 og Fallout 76 meget.

Prøver pt. at rydde op i backlog og så har jeg et gamepass abb til mine Xbox One X, så har lige gennemført Gears of War 4, som er en ganske fin shooter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HrDanish » ons 15 aug 2018 20:19

Er lige som Erroneus i gang med en oprydning af spil på hylden/skyen.

Sidste par måned har stået på
Horizon Zero Dawn Frozen Wilds - fed afslutning til en af 2017s bedste spil!
Stories: The Path of destines - fedt koncept med genspilning af områderne med andre valg, blev dog lidt for meget repeat til sidst.
Uncharted Lost Legacy - Naughty Dog kan bare ikke gøre noget forkert... Dejligt at se at selv uden Drake så føles det stadig som uncharted.
Firewatch - hyggelig lille spil
Assassins Creed Origins + dlcer - overraskende godt og anderledes, gik meget død i serien efter Rogue og Unity.
South Park Fractured but hole + dlcer - elsker den humor selv om jeg ikke har set serien i mange år. Må i gang med den.

Næste mål bliver nok God of war og Middle-earth: Shadow of War, med et eller andet smidt imellem så det ikke er konstant hack og smash i open worlds.

Ser meget frem til RDR2, Shadow of the Tomb Raider og AC odyssey... Fuckkk hvorfor så mange cool open world spil!
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+2

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Maethiel » ons 15 aug 2018 21:34

Bliver bare en masse CS:GO på pc. Min playstation kommer højst sandsynligt til at stå stille indtil Fifa 19 og Red dead redemption 2 kommer.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf klatzen » tors 16 aug 2018 13:01

Jeg tog lige en time fra arbejdet i går og smed Resident Evil 4 i maskinen. Regner med at tage et par timers "egg farming" her lidt senere så jeg kan få sparet lidt ptas sammen til at komme igennem på Professional mode, således det det sidste trophy kan komme i hus :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Allanb » tors 16 aug 2018 13:19

Har kastet mig over Warhammer 40K: Inquisitor – Marty og det starter godt :D Glæder mig til at jeg kan bruge lidt flere timer i weekenden på det.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf HEADSTAR » fre 17 aug 2018 08:46

No Man's Sky
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604

+1

Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jb » man 20 aug 2018 15:10

Allanb skrev:Har kastet mig over Warhammer 40K: Inquisitor – Marty og det starter godt :D Glæder mig til at jeg kan bruge lidt flere timer i weekenden på det.


er det godt? det ser spændende ud synes jeg, er det sådan lidt dead nation eller mere ala diablo? er der loot / upgraderingssystem / XP LVLS ?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Allanb » man 20 aug 2018 15:41

Uha, jeg syntes det er super fedt og er kun igang med historien endnu. Det er masser af loot og opgrade mulighed. Spillet minder mest (meget) om Diablo.. jeg glæder mig til at kaste mig ud i online dele iaften eller imorgen.

Edit: Fik spillet lidt mere her i dag. Spillet overrasker mig stadig positivt, selvom der er et par skønhedsfejl her og der. Missioner er en god blanding af, kill em all, data hunt, skimish mm. Der er dog en meget stejl indlærings kurve iforhold til opgrading, crafting osv. men man kan jo altid prøve sig lidt frem.
Spillet er bestemt ikke ligeså poleret som Diablo er.

En ting jeg bemærkede ved spillet er at man skal være online med sin ps4 for at spille, selv historien.
Ens progress er også gemt online og ikke på PlayStationen.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Jb » man 20 aug 2018 21:53

Det lyder lige som noget for mig, det er sådan missions baseret ikke? Hvor lang tid tager en bane /mission?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad spiller i?

Indlægaf Allanb » man 20 aug 2018 22:00

Jo historien er missions baseret og en del af online/ local coop er også.. Missionerne er mellem 10 til 20 min.. lidt afhængig af ens egen level, kontra missions sværhedsgrad.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster