Forum

PS VR version 2 - 1989 kr - Nyt tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

PS VR version 2 - 1989 kr - Nyt tilbud

Indlægaf Erroneus » fre 27 jul 2018 10:22

Senest rettet af Erroneus fre 10 aug 2018 12:27, rettet i alt 1 gang.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf anarchoi » lør 28 jul 2018 15:01

Så er det med at finde pengene frem folkens! Rigtig fint tilbud til et fantastisk stykke hardware som har været skyld i, at jeg efter 10 år har genfundet glæden ved gaming.
anarchoi
Niveau 2
 
Indlæg: 156

+1

Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf Unklemac » ons 01 aug 2018 15:51

God pris, man spare lige 300kr i forhold til hvad den ca. ligger på.

Bare et TIP: Er selv ny ejer af det headset (feed oplevelse!), og vil advare nye VR købere til ikke at købe spil, før i har prøvet en Demo. Rigtig mange spil giver ufattelig meget "motion-sickness". Stationære spil (Thumper, Statik, Jobsimulator etc.) giver næsten ingen "motion-sickness". Hermed i varmen er det også ekstremt nemt at blive utilpas :)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf baunevej » ons 01 aug 2018 23:10

Syntes jeg har set man kan bruge Move med vr, kan man bruge almindelig controller?? hader og bruge Move men kunne godt tænke mig og prøve Vr til den nye pris :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf Vreki » tors 02 aug 2018 09:59

baunevej skrev:Syntes jeg har set man kan bruge Move med vr, kan man bruge almindelig controller?? hader og bruge Move men kunne godt tænke mig og prøve Vr til den nye pris :)


Det kommer an på spillet. Der er masser af spil hvor du kan bruge en almindelig controller, men der er også nogle stykker hvor det ikke er muligt eller ikke giver mening. Jeg kan f.eks. ikke forestille mig Fruit Ninja VR med controller :-)

Typisk vil spil hvor du kører/flyver være med controller, men tjek spillenes beskrivelse før du køber dem.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf baunevej » tors 02 aug 2018 10:19

Vreki skrev:
baunevej skrev:Syntes jeg har set man kan bruge Move med vr, kan man bruge almindelig controller?? hader og bruge Move men kunne godt tænke mig og prøve Vr til den nye pris :)


Det kommer an på spillet. Der er masser af spil hvor du kan bruge en almindelig controller, men der er også nogle stykker hvor det ikke er muligt eller ikke giver mening. Jeg kan f.eks. ikke forestille mig Fruit Ninja VR med controller :-)

Typisk vil spil hvor du kører/flyver være med controller, men tjek spillenes beskrivelse før du køber dem.


Tak for svar :), det er så de 2 spiltyber jeg er mindst til hehe. Må undvære VR så, men godt og få det bekræftet :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf Dezalien » fre 03 aug 2018 13:36

Er der nogen der ved hvor man kan købe de "nye" move controller med micro usb?!
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf Kehaan » fre 03 aug 2018 23:04

Dezalien skrev:Er der nogen der ved hvor man kan købe de "nye" move controller med micro usb?!

Jeg er næsten sikker på at det er https://www.proshop.dk/Spil-tilbehoer/S ... -4/2673140 du er ude efter. De nye 4.0, men chat med proshop og sikre dig inden køb :)
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: PS VR version 2 - 1999 kr.

Indlægaf Erroneus » fre 10 aug 2018 12:27

På tilbud igen, denne gang til 1989: https://www.elgiganten.dk/product/gamin ... -worlds-eu
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS VR version 2 - 1989 kr - Nyt tilbud

Indlægaf Zieglers » ons 22 aug 2018 14:49

Er der gode spil til vr? Jeg har overvejet at anskaffe mig det, men kan ikke finde ud af om udvalget af spil er det værd endnu. Nogen der har vr og bruger det jævnligt, som kan anbefale det? :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: PS VR version 2 - 1989 kr - Nyt tilbud

Indlægaf wMikkel » ons 22 aug 2018 16:09

Zieglers skrev:Er der gode spil til vr? Jeg har overvejet at anskaffe mig det, men kan ikke finde ud af om udvalget af spil er det værd endnu. Nogen der har vr og bruger det jævnligt, som kan anbefale det? :)


Jeg solgte mit nogle måneder efter :)
Jeg synes det er en meget sjovt gadget, som du kun blev brugt når vennerne var forbi. PS VR er jo ret begrænset i forhold til bevægelse mm, så spillene er også derefter.

De spil der fungerede bedst for mig, var dem i VR Worlds.
SuperHot var også god underholdning, men kort.

Synes stadig PS VR har langt igen før jeg ville gå ud investere i det.
wMikkel
 
Indlæg: 1513



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron