Forum

T: Deus Ex Collectors 99,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf Kehaan » ons 01 aug 2018 20:09

Hej

GameStop har igen (Jeg købte sidst de havde det) Deus EX: Mankind Devided Collectors Edition til 99,-

https://www.gamestop.dk/PlayStation%204 ... rs-edition

Mvh Kehaan
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf CvKM20 » fre 03 aug 2018 23:54

Ellers et rigtig godt tilbud, men så vidt jeg kan se på kortet så har de den kun på lager i Esbjerg. Den skulle være ret præcis den lager indikator, så tror ikke jeg har held i min afdeling (Frederikssund). :(

EDIT: Nevermind, tastefejl. Tænkte på Human Revolution.
CvKM20
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf Kehaan » lør 04 aug 2018 00:01

Du kan købe det online :) Fragten plejer at være ret billig hos dem.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf klatzen » lør 04 aug 2018 16:21

Vær dog obs på at når man køber fra gamestop så er indpakningen brudt... Jeg købte Re7 som værende nyt på deres online shop i sidste uge da min kone desværre havde givet mig et gavekort der til.

Ved modtagelse er der ikke folie på kassetten, selvom det altså sælges som nyt. Skiven så dog ikke ud til at have været brugt. Synes bare det er lidt underligt at de absolut skal pakkes ud når man handler der.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf wMikkel » lør 04 aug 2018 17:08

Gamestop medarbejderne har længe haft den fordel, at de kan tage spil med hjem og returnere dem i butikken, hvorefter de bliver solgt som nye.

Det gjorde vi også i GAME i sin tid, da jeg arbejdede der.

Skal ikke kunne sige med sikkerhed, at Gamestop stadig gør det, men de har gjort og det kunne forklare hvorfor du modtager et nyt spil uden folie.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf Kehaan » lør 04 aug 2018 21:10

Ja nogle gange sender de hvor de er åbnet. Derfor jeg ofte normalt kun køber hos dem ved pre-orders. Der er de aldrig åbnet.

Den collectors edition jeg modtag af Deus EX mener jeg dog ikke var åbnet.

Jeg ved dog ikke om de gør det fordi de tjekker at alt er som det skal være, inden de sender eller hvad der gør at de vælger at bryde emballagen. For diskene ser nemlig aldrig brugt ud, eller noget af det andet som er i.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: T: Deus Ex Collectors 99,-

Indlægaf klatzen » lør 04 aug 2018 22:54

wMikkel skrev:Gamestop medarbejderne har længe haft den fordel, at de kan tage spil med hjem og returnere dem i butikken, hvorefter de bliver solgt som nye.

Det gjorde vi også i GAME i sin tid, da jeg arbejdede der.

Skal ikke kunne sige med sikkerhed, at Gamestop stadig gør det, men de har gjort og det kunne forklare hvorfor du modtager et nyt spil uden folie.


Hvis de har været med hjemme, vil jeg vovet påstå at det er svindel at sælge dem som nye. Da de jo i såfald jo faktisk er brugte. Anyway overlever nok. Men handler aldrig af fri vilje i sådanne butikker.
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster