Forum

Destiny 2: V2.0 Forsaken

Generelt snak om Playstation og services.

Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » fre 24 aug 2018 10:39

Nu er der ikke længe til Destiny 2 Forsaken udvidelsen udkommer og dette bringer også en masse ændringer til stort set alle elementer af spillet.

Release:

4. september kl. 19.

Der vil være en Day One patch, som vil kunne hentes kort før release.

Preload og V2.0 patch

På tirsdag d. 28. august vil preload starte. Denne download vil også bringe en masse af ændringer til spillet allerede fra d. 28.

Serverne vil bliver tager offline kl. 18.30, og en halv time senere vil man begynde at download Forsaken og Patch 2.0.

Serverne vil være online igen til midnat.

Ændringer:

Nyt våben system
Power våben vil nu kun bestå af Rocket launcher, Grenade launcher med mere en et skud i magasinet, Linear fusion rifle samt sværd. På nær enkelte stærke exotics, så vil alle Shotguns, Snipers, Fusion Rifles og et-skuds Grenade Launchers blive flyttet til Kinetic og Energy pladserne.

Derudover vil der også være en ny type våben; Bue og pil.

Randoms rolls
Alle year 2 våben og armor vil få random perks. Et system som er meget lig det der var i Destiny 1. Nogle få year 1 våben vil få en year 2 version. Et eksempel på dette er Better Devils.

Nyt mod system
Mods vil nu have større indflydelse. På våben kan man f.eks. installere et mod der giver større magasin eller mere damage til Bosser. På armor kan det samme slags mod nu sættes på alle 5 stykker armor, mod 3 lige nu. Hvis man f.eks. sætter et granade recharge mod i alle 5 stykker armor vil man få sin granat tilbage ca. på 30 sekunder.

Plus 5 Power level vil blive fjernet fra mods. Det vil heller ikke længere være muligt at ændre damage type på Energy og Power våben. Endvidere vil man også få sit mod tilbage hvis man sletter et våben eller armor.

Subclasses
Hver Subclass vil få en ny perk path samt en ny super. Så i alt 9 nye super, 3 per class.



TTK
Time to kill i Crucible vil blive ændret så den er en del hurtigere.

En mørkere historie
En af de mest elskede NPC'er vil blive dræbt i starten, og historien vil være vores jagt på hævn.



2 nye områder
Hvor af det ene er et endgame område med massere af hemmeligheder som ændre sig hver uge, på et 3. uges cyklus. Bungies egen beskrivelse af dette område, et at det er en blanding af Vault of Glass og The Dreaghtnought fra Destiny 1.



4 nye strikes
Nye strikes som bringer det samlet antal strikes op på 14 stk.

Nyt raid
Raidet udkommer fredag d. 14. september kl. 19.

Max level
Det nye max level vil være 50, og Power level er 600.

Gambit
Gambit er en ny gamemode der blander PVE og PVP. 2 hold af 4 spillere kæmper i hver sin instant, hvor målet er af spawne en boss og dræbe den. I løbet af en runde vil der flere gange åbne en portal. Via denne kan en spiller vælge at invadere det andet hold i 30 sekunder, og gøre det sværere for dem. Hvis det lykkes af få et PVP kill, mens modstander holdets boss er spawnet, vil bossen få en god del liv tilbage.

Det vil være muligt at prøve Gambit lørdag d. 1. september fra kl. 19 og 24 timer frem. Dette gælder for alle Destiny 2 spillere.




Danske Destiny 2 klaner

Er du medlem af en dansk klan, som søger nye medlemmer, så skriv en besked til mig med en beskrivelse af klanen, samt hvem man skal kontakte for at få invite. Så vil jeg sørge for klanen kommer på denne liste.


DKDK
Vi er en mindre klan, med meget aktive spillere. Vi spiller mest Nightfall, Strikes og PVP og kæmper stadig for at overvinde raidet. Vi går ind for tålmodighed og her er der plads til alle skill levels. Send en besked til Dropdat herinde, eller Dropdat_DK på PSN for invite.


Hvad ser i mest frem til? Jeg glæder mig rigtig meget til at spille historien igennem, men især random rolls og perks på våben og armor bliver en game changer. Bliver fedt hver gang man får sit yndlings våben til at droppe, og det har potentiale til at blive en bedre udgave en den du allerede har.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+3

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » fre 24 aug 2018 13:34

Ser frem til det hele pt, er i den grad klar på nye eventyr. Skulle jeg udvælge et par ting, så må det være det nye våben/armor system og superne. Det bliver så lækkert. Gambit er jeg også meget spændt på, det ser mega fedt ud i videoer. Historiemissionerne er jeg også hug på og komme igang med........ glem det, kan ikke vælge der er så meget jeg glæder mig til :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Allanb » søn 26 aug 2018 08:27

Dejligt overblik Drop :-) Har ikke haft så meget tid til at kigge på Forsaken, så det her hjælper meget. Jeg har preordred og glæder mig til endnu et år med Destiny og at se alle deres ændringer.

Glæder mig mest til at se om de ændringer der er i pvp er noget for mig. Håber det, men frygte det ender med at være ligesom COD..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf morfar » søn 26 aug 2018 08:32

Allanb skrev:Dejligt overblik Drop :-) Har ikke haft så meget tid til at kigge på Forsaken, så det her hjælper meget. Jeg har preordred og glæder mig til endnu et år med Destiny og at se alle deres ændringer.


Har I fået trofæet hvor vi alle blev ownet til ukendelighed?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Allanb » søn 26 aug 2018 08:33

morfar skrev:
Allanb skrev:Dejligt overblik Drop :-) Har ikke haft så meget tid til at kigge på Forsaken, så det her hjælper meget. Jeg har preordred og glæder mig til endnu et år med Destiny og at se alle deres ændringer.


Har I fået trofæet hvor vi alle blev ownet til ukendelighed?


Nope,venter jo på du kommer op i level og så prøver vi igen :D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » søn 26 aug 2018 11:14

Allanb skrev:
morfar skrev:
Allanb skrev:Dejligt overblik Drop :-) Har ikke haft så meget tid til at kigge på Forsaken, så det her hjælper meget. Jeg har preordred og glæder mig til endnu et år med Destiny og at se alle deres ændringer.


Har I fået trofæet hvor vi alle blev ownet til ukendelighed?


Nope,venter jo på du kommer op i level og så prøver vi igen :D


Men vi er nået til sidstebossen :D, det er bare svært og få det til og passe med 6 mennesker af gangen, det er den eneste grund til vi ikke er kommet længere. Øvelse gør mester så vi får den en dag

Eller er det Trials du mener hehe, det trofæ får jeg aldrig, det er simpelthen ikke det værd :P
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » man 27 aug 2018 20:14

Så er det imorgen til midnat vi kan se nogle af ændringerne :D, umiddelbart vil intet, udover duften af Bacon, kunne få mine tanker væk fra den opdatering. Er bare spændt. :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » tirs 28 aug 2018 17:05

Så er der launch trailer:



Kan vi sætte tiden en uge frem??? For dælen det er en lækker trailer!
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+2

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » tirs 28 aug 2018 19:15

Dropdat skrev:
Kan vi sætte tiden en uge frem??? For dælen det er en lækker trailer!


Kunne være lækkert, jeg har taget ferie i næste uge så er max klar til det udkommer :D
Og ja den trailer gør ikke ventetiden nemmere hehe....
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » tirs 28 aug 2018 20:40

Der kommer så meget information ud i øjeblikket. Som denne ViDoc:



Der er også dette roadmap over hvad der sker efter Foraken launch:

Billede

Fedt at se HMG'er vender tilbage til december, og ellers bare alt det indhold der kommer. Både gratis og det der er en del af Annual Pass.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » tirs 28 aug 2018 20:55

Det er jo helt vildt hvad der er sket med det spil siden det kom frem, man må godt nok tage hatten af for de gør noget for og rette op på spillet. Og syntes allerede nu der er masser af lave, så farvel liv når forsaken kommer :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf morfar » ons 29 aug 2018 06:53

Jeg er vist nødt til at starte det op igen....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » tors 30 aug 2018 11:28

jeg starter op igen når DLC lander, må lige tage mig sammen og lige ligge project cars2 og f1 på pausehylden.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dental Floss » tors 30 aug 2018 14:06

Jeg mangler at gennemføre det f*cking raid.
De gange vi fik samlet et hold var vi enten for dårlige eller også havde man kun afsat 1-2 timer til det.

Ved næsten ikke om jeg gider...
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » tors 30 aug 2018 15:06

Dental Floss skrev:Jeg mangler at gennemføre det f*cking raid.
De gange vi fik samlet et hold var vi enten for dårlige eller også havde man kun afsat 1-2 timer til det.

Ved næsten ikke om jeg gider...


gad vide om de laver noget scaling nu når expansion udkommer. hvis ikke de gør, så bliver det nok ikke noget problem at gå tilbage og lave det gamle raid, når først man har steget i lvl og fået vildere gear i expansion.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron