Forum

Destiny 2: V2.0 Forsaken

Generelt snak om Playstation og services.

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » tors 30 aug 2018 17:59

De 3 "gamle" raids forbliver ved deres nuværende LL. Men der er sket en del ting der gør det første raid nemmere. Du får et boost til din damage for de første 40 LL du er over fjenderne. Og det er nemt at opnå, nu LL er så højt som det er.
Endvidere er næsten alle exotics blevet meget bedre, det samme er sket med subclass perks, abilities,og i tirsdags blev alle primary våben boostet. Alle de ting sammen vil gøre det meget nemmere nu, end det var i starten.
Der er selvfølgelig stadig en del af raidet (og meget af det) som ikke handler om hvor god man er til at skyde, men om samarbejdet. Men hvis du overvejer at vende tilbage til spillet, så sig til, så sender jeg en invite til klanen. Vi mangler stadig at få styr på sidste boss, de andre dele har vi godt styr på. Dog kommer de næste 3 uger til at stå i Forsakens tegn, så ingen tid til raid der :).
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » tors 30 aug 2018 20:51

Jeg fortryder lidt jeg købe bundle med season pass da den åbenbart ikke inkludere forsaken. Jeg har ikke rørt spillet i hundrede år så jeg hae slet ikke haft nytte af det. Oh well. Så der er ingen vej udenom end at smide de 319 kr på storen vel?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » tors 30 aug 2018 21:37

Ja season pass var kun for year one dlc. Men Forsaken kræver alligevel de 2 første DLCer.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » tors 30 aug 2018 21:42

Ah okay. Er der nogen grund til at spille inden tirsdag? Tænker at ens gear bliver ubrugeligt et par timer inde i forsaken når man får nyt der?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » tors 30 aug 2018 22:47

Jb skrev:Ah okay. Er der nogen grund til at spille inden tirsdag? Tænker at ens gear bliver ubrugeligt et par timer inde i forsaken når man får nyt der?


Alt det gear du har nu, kan blive infused op til det nye maks level (600).
Men i forhold til armor så bliver det, vi har nu ubrugelig, da alt year two armor kommer til at have random perks, som kan have stor indflydelse på dine våben og abilities.

Med våben er det lidt anderledes. F.eks. er Better Devils, den mest brugte hand canon i PVE, stadigvæk et rigtig godt våben på tirsdag. Men der er jo stadig en chance for, at få et year two våben med bedre (random) perks, eller som bedre passer til din spillestil.

Om du kommer på i morgen eller tirsdag, så vil alt føles som nyt, fordi der på de sidste 6 måneder har været så mange ændringer, og tirsdag bringer endnu flere. Så det er jo op til dig, om du vil tage det i små bider, eller det hele på en gang på tirsdag.

Hvis du forudbestiller Forsaken får du en item, som du kan bruge på en karakter, og bringe den op i level 30 og LL der passer til starten af Forsaken, så du kan gå igang med den nye DLC med det samme.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » tors 30 aug 2018 23:18

Fedt, tak for info. Nårh ja jeg er nok kun lvl 20 ja. Så må jeg hellere preorder Hehe
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Dropdat » lør 01 sep 2018 13:14

Så er det i aften kl. 19 man kan prøve Gambit, og det gælder for alle der her Destiny 2, bare man har downloadet den nyeste patch (35GB).

Vi er et par stykker der skal spille det, så hvis i vil være med, så sig bare til.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+2

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » man 03 sep 2018 15:52

Er i ved og være klar til imorgen guttere :D, regner med og farme Crusible og Strikes iaften og imorgen inden Forsaken går live kl 19.00. Er også frisk på andet hvis det er :)
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Sbergy » tirs 04 sep 2018 13:05

Efter destiny 2 kom månedens plus, har jeg hentet det. Er dog bare ikke kommet igang med det...
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » ons 05 sep 2018 11:04

Tak for snakken igår , i aften går det løs med strikes, crucibles, public events og gambit :D
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » ons 05 sep 2018 14:00

Selv tak er også frisk på lidt af hvert, skal dog videre i historien, men har ikke travlt med og blive færdig. Skal jeg nok nå i weekenden :D. Det jo sindsygt hvad der er og lave i det spil nu
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Allanb » ons 05 sep 2018 15:28

baunevej skrev:Selv tak er også frisk på lidt af hvert, skal dog videre i historien, men har ikke travlt med og blive færdig. Skal jeg nok nå i weekenden :D. Det jo sindsygt hvad der er og lave i det spil nu



Hey vent på mig :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Sbergy » søn 09 sep 2018 10:32

Så er jeg kommet i gang. Har lavet en hunter
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf Jb » man 10 sep 2018 00:36

Gambit er sku en fed game mode. Power 511 nu
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Destiny 2: V2.0 Forsaken

Indlægaf baunevej » man 10 sep 2018 08:33

Jb skrev:Gambit er sku en fed game mode. Power 511 nu


Det er det, er dog ved og blive vanvittig af de Hancannon kills jeg skal have 5 af til et qest når man bliver invaderet. Hvergang jeg skyder på en af dem kommer en teammate og giver sidste skud :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 4 gæster