Forum

Spider-man tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Spider-man tråd

Indlægaf Cena » fre 07 sep 2018 22:33

Nå hvad synes i om spillet? Jeg tror muligvis det er mit all time yndlings spil! Hold kæft jeg synes det er god underholdning og grafikken er vanvittig flot på mit OLED. Det har aldrig været sjovere at free roame efter min mening og kamp systemet er super fedt! Er ikke nået så langt endnu men nøj jeg elsker det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Spider-man tråd

Indlægaf darkandel » lør 08 sep 2018 10:48

Kunne ikke være mere enig det er genialt!!
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Spider-man tråd

Indlægaf baunevej » lør 08 sep 2018 15:33

Har kun prøvet det kort ca 1 time, jeg er ikke super vild med kamp systemmet ( syntes det går stærkt og er mindre forvirrirende ) men syntes det er sjovt og freeroame... regner dog med det bliver bedre når jeg får mere styr på det.

Edit:

Efter lidt mere tid, er det tydeligt det bare skal indlæres, det går meget bedre og shit hvor er det flot :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Spider-man tråd

Indlægaf Unklemac » lør 08 sep 2018 17:03

Jeg er imponeret over hvor godt det flyder sammen når man bevæger sig rundt. Der ud over dejligt at man kan løbe op og bygninger, så man føler sig altid meget mobil.

Skulle lige vænne mig til kamp systemet - jeg blev tæsket godt og grundigt af ham Fisk i fase 2, da jeg button-mash’ede... det må man så ikke, ellers fungerer dodge systemet ikke korrekt. Efter det er på plads, så kan alle bare komme an! :-D

Også på OLED her, og det er en fryd for øjet.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Spider-man tråd

Indlægaf Cena » lør 08 sep 2018 17:55

Jeg havde også lidt svært ved kamp systemet i starten. Men koden er nemlig IKKE at button mashe. Og en anden god ting er at holde sig i luften. Og så “flygte” hvis der står for mange om en og få spredt dem lidt ud.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Spider-man tråd

Indlægaf Trekamp » lør 08 sep 2018 20:50

Hermed købt i folie på dba til 280,-

Hej, lørdag aften!
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Da Senzai » lør 08 sep 2018 21:47

Er Moon Knight med? Eller Taskmaster?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Rechain » lør 08 sep 2018 23:01

Er normalt mere til Batman end Spider-Man, men nøj! Det er sku awesome :D møg flot i 4K. Der er nogle svipesere her og der, men intet som ødelægger spil indlevelsen. De har gjort det fremragende og ser frem til mere Spider-Man fra Insomniac Games i fremtiden. Sådan som spillet er sat op, mulighederne og historien er lige mig, på trods af gentagne kampe med forbrydelser. Skal lige lære at passe på mit health i intense kampe, og opgradere gadgets/evner så jeg ikke dør så tit. Super godt spil! Helt klart en 9/10 fra mig af :)

Her er et enkelt billede af min favorit dragt i spillet:
Spider-Man (4K Punker Suit link)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962

+1

Re: Spider-man tråd

Indlægaf arnel925 » søn 09 sep 2018 13:21

Super fedt spil, har spillet i cirka 2 timer. Grafikken er i top, gameplayet er i top, de har taget alle de gode ting fra Batman og implementeret i spillet. Det er aldrig kedeligt at være spiderman i dette spil og der er liv i byen. Eneste minus for mit vedkommende er at alt går så stærkt med kampsystemet, bruger for det meste kun firkantet, trekant og R1. Lidt forvirende med alle de ting hold firkant, der er tusind muligheder. Med andre ord synes der er meget at holde styr på kun efter 30min.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Cena » søn 09 sep 2018 19:21

arnel925 skrev:Super fedt spil, har spillet i cirka 2 timer. Grafikken er i top, gameplayet er i top, de har taget alle de gode ting fra Batman og implementeret i spillet. Det er aldrig kedeligt at være spiderman i dette spil og der er liv i byen. Eneste minus for mit vedkommende er at alt går så stærkt med kampsystemet, bruger for det meste kun firkantet, trekant og R1. Lidt forvirende med alle de ting hold firkant, der er tusind muligheder. Med andre ord synes der er meget at holde styr på kun efter 30min.


Det bliver bedre når du vænner dig til det. I starten stresser man alt for meget og har tendens til at button mashe. Jeg er forholdsvis langt i spillet nu og jeg bliver kun ramt fordi jeg går efter de ekstra challenges, der giver bonus.
Jeg har flere gange lavet comboer på 50+ uden det store besvær :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Dummiz » søn 09 sep 2018 20:54

Jeg har kun lige startet men for at få det meste ud at spillet har jeg startet på Hard :P det virker virkelig fedt :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Spider-man tråd

Indlægaf baunevej » søn 09 sep 2018 21:46

Dummiz skrev:Jeg har kun lige startet men for at få det meste ud at spillet har jeg startet på Hard :P det virker virkelig fedt :D


Sådan imponerende , må indrømme det rækker min tålmodighed ikke til :P. Vil føle mig som spiderman, og ikke en lille spejderdreng med vatarme, som dør om hvert gadehjørne :mrgreen: .
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Moods » man 10 sep 2018 10:00

Så har jeg bestilt 2 trade-in spil hos coolshop, 225 kr, så skal Spiderman hentes imorgen hos GS.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Spider-man tråd

Indlægaf Unklemac » man 10 sep 2018 10:06

Det kun starten der er svær imo. mest af alt man skal lære combat systemet... men senere har man jo at arsenal af våben mod fjenden - og der tror jeg sværhedsgraden på Hard måske kan give spillet et nøk op i form at man skal køre mere taktisk og ikke steamrole :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Spider-man tråd

Indlægaf BingoDK » man 10 sep 2018 10:14

Skønt spil, jeg synes dog ikke at der er så meget lore med i spillet, ligesom man så det fra de første Batman-spil, som var spækket til randen med easter-eggs og ting, man kunne undersøge.

Det eneste problem, jeg umiddelbart har med spillet, er at det af og til kan blive lidt klodset, når man skal klatre op af bjælker og vægge med "obstacles" på.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron