Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tors 20 sep 2018 20:51

Championship Edition udkommer 25/9 - Alm udgave 28/9.

Tilbud: viewtopic.php?f=18&t=26219

FUT online nu med login rewards: https://www.easports.com/dk/fifa/ultimate-team/web-app/ - SBC'er oppe.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tors 20 sep 2018 21:10

Går igen med engelsk FUT hold, fordi jeg har ikke nogle fantasi.. :lol:

Billede
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf ikkNico » tors 20 sep 2018 23:53

Jeg dropper begge fodboldspil i år.

Prøvede begge demoer, og FIFA føler jeg stadig spillet modarbejder mig. Det føles på ingen måde flydende, meget mere som om spillet har besluttet sig for et udfald, og så bliver spillere naglet fast til jorden, eller Vardy kan lige pludselig ikke løbe

PES rammer gameplay så fint, til gengæld er det lykkedes Konami at lave en billed og lydkulisse, der minder mig om et PS2 spil. Dertil mangler noget a la Squad Battles. PES online har aldrig været en rar oplevelse

Så måske spiller jeg list myClub, når gratis udgaven kommer til november, men ellers intet fodbold til mig i år
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » fre 21 sep 2018 14:21

Jeg håber alligevel endelig spil er anderledes end demoen, for man har da virkelig marginalerne imod sig hvis man er bagud.
Dernæst forbliver singleplayer simpelthen så kedeligt og forudsigeligt.
Må igang med online og lære at styre temperamentet deri for online er sgu en træls omgang
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf Jables » fre 21 sep 2018 23:31

Klar til endnu en FUT sæson. Er glad for mange af de ændringer som der venter i WL.

Har også Trioen + Fekir klar til de første par kampe.
Billede

Regner med at resten af holdet kommer til at se sådan ud.
https://www.futbin.com/19/squad/22059
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » lør 22 sep 2018 18:26

Blev lidt inspireret af dit hold Jables og vil selv starte med et fransk hold. Masser af ligaer at kunne bygge med.

Men hvad er god strategi? At samle coins og så købe sit hold når først man kan spille eller vil spillerne være billigere nu end i næste uge?
Umiddelbart tænker jeg at der kommer mange flere spillere næste uge og derfor måske spillerne er billigere?

Jeg syntes jeg har knoklet og knoklet og skrabet 43.xxx ind nu. Jeg gider simpelthen ikke købe og sælge bronze pakker mere og de gode tilbud på spillere til videre salg er der langt imellem også.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf Jables » lør 22 sep 2018 22:09

Priserne på de populære spillere kommer til at stige efter launch. Når folk begynder at åbne pakker og få coins mellem hænderne, vil det drive prisen op på mange spillere, og nogle vil også blive “udsolgt” på markedet da de bliver købt hurtigere end de kommer til salg.
Ikke populære og low-rated spillere vil dog oftes dykke i pris.

Et rigtig godt trick er at tjekke udvalgte spillere på Futbin. Der kan du se hvad de koster på Xboxen og dermed også se hvordan markedet på den enkelte spiller udvikler sig.

Dette er også grunden til at jeg allerede har købt de 4 spillere her.
Promes, Depay og Fekir har været totalt udsolgt på den konsol, så deres pricerange vil blive øget snart. Fekirs er vidst lige blive opjusteret derovre. Nu koster han 26k på deres marked og jeg gav selv 10k for ham.
Der er ingen garanti for at udviklingen bliver præcis det samme, men det er alligevel ofte tilfældet.

Populære spillere på første uges TOTW hold plejer også at stige en del, hvis de ikke kommer IF lige med det samme igen.
Tror jeg tjente 200-300k da jeg købte Mertens sidste år.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » søn 23 sep 2018 08:01

Er priserne på Xbox ofte retvisende for prisudviklingen?
Bum, det var et godt fif tak:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf hansen_acm » søn 23 sep 2018 12:03

Priserne plejer at være retvisende for xbox. Når spillet får lov at sætte sig, bliver spillerne ofte lidt dyrere på PS.

Et godt råd er at lave SBC nu her. Jeg var heldig og fik Pogba i en af dem, men selv uden ham ligger min profit på over 50.000.
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » søn 23 sep 2018 12:52

hansen_acm skrev:Priserne plejer at være retvisende for xbox. Når spillet får lov at sætte sig, bliver spillerne ofte lidt dyrere på PS.

Et godt råd er at lave SBC nu her. Jeg var heldig og fik Pogba i en af dem, men selv uden ham ligger min profit på over 50.000.


Jeg har lavet 2 soc også og trak alaba, som den dyreste. Gik for 25000.

Hvilke soc har du lavet?
Jeg har købt en start 11 nu og har 244 coins tilbage:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » søn 23 sep 2018 14:07

https://www.futhead.com/19/squads/120604/

Så er jeg ved at være klar med mit skrabet serie a hold. Har dog dele alli som jeg sælger, når priserne endelig stiger.
Så får jeg da til en enkelt profik på holdet :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf thomsen83 » søn 23 sep 2018 18:27

Ved i hvordan det er med Fifa point? Overvejer at købe 12k via Amazon UK - kan de bruges eller er de låst til UK?
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » søn 23 sep 2018 19:21

thomsen83 skrev:Ved i hvordan det er med Fifa point? Overvejer at købe 12k via Amazon UK - kan de bruges eller er de låst til UK?

Jeg vil skyde på de ikke vil virke, da de så er til den britiske PSN butik og koder fra PSN gavekort til den britiske butik, virker ikke i den danske. Sådan er det med PSN gavekort til psn wallet og PS plus.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » man 24 sep 2018 07:21

Nogen der kender elgigantens leveringstider? De har Fifa til 389 inkl. fragt.
Har jeg det fredag, eller først engang i næste uge hvis jeg bestiller der?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 24 sep 2018 09:09

j.rath skrev:Nogen der kender elgigantens leveringstider? De har Fifa til 389 inkl. fragt.
Har jeg det fredag, eller først engang i næste uge hvis jeg bestiller der?

Det er som vinden blæser. Nogle gange lykkedes det for dem, andre gange gør det ikke. Føtex og Bilka holder midnatsåbning mange steder og har det til 399 kr., hvis du har en af dem i nærheden.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron