Forum

ww2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

ww2

Indlægaf iceb » tors 27 sep 2018 13:37

hej jeg har et spil der hedder call of duty ww2 world war 2 og synes dert er ret fedt.
Jeg er dog gået i stå nu i kampgnen og har et spm der kan oopklare detl.

jeg er nu i mison nummer 2 vil jeg regne med
der er sådan et sted hvor man skal bruger en sniper rifle og så skal man skyde
3 flag kanonenr med den.

Dog er det er problem
for når jeg på min ps4 kigger så kan jeg ikke se nogle mål
for at indivkere hvor man helt pricst skal ramme de kanoner henne
det underlige er når jeg så kigger på yotube for en vejledning så fandt jeg en men i den jeg fandt var der så disse
mål markeret og jeg regner med at den olgså er lavet en der spiller ps4 også

så hvoror er der denne forskel
og hvordan får jeg disse mål frem i mit spil også ?

håber der er nogen der ved noget om dette så jeg kan komme videre i spillet-.

på forhånd tak
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: ww2

Indlægaf kratoss98 » fre 28 sep 2018 20:39

ja altså nu har jeg ikke personligt på egen hånd spillet call of duty world war II MEN, når det så er sagt, plejer jeg at være ret overlegen til denne slags spil.

her er hvad jeg foreslår: check én gang om du spiller på samme sværheds grad indstilling som i den video du påtaler i dette indllæg. det kan i nogen spil være forskel på hvordan spillet justere sine features i forhold til sværheds graden som den pågældende spiller har valgt at benytte sig af i spillet. jeg kan klart nok ikke garantere for, da jeg jo som sagt ikke har spillet spillet men, ikke, jeg kan ikke garantere for, at det ovenstående gør sig gældende. når det så er sagt synes jeg det er et forsøg værd. jeg kan i hvert fald mindes at ovenstående gjorde sig gældende for classikere så som james bond golden eye og perfect dark på nintendo 64. (JA det var en nintendo console men alligevel!)

ellers kan du også prøve at genlade et check point.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: ww2

Indlægaf iceb » søn 30 sep 2018 11:42

hej ja tak for hjælpen da

jeg prøvede at lige ændre min sværhedsgrad men den er allerede på let som jo et det nemmste sværhedsgrad så prøvede at resume den mision som forresten er den anden mision og den hedder operation cobra men så prøvede jeg det men jeg får så i sidste ende samme problem så det var da irritenrende ja. tro du det kan være noget som udiklereren ikke har fået rettet til eller hvad? og her følger så min video af mit forsøg på at igen at finde det der markereirngr men jeg fandt dog godt nok fint den første men så er det jo lige 2 kanoner tilbage som man stadigvæk mangler at ødelægger . så lidt underligt synes jeg men her følger så linket som du så kan se hvis du også har en yotrube konto jo godt er det gratis jo men mange tak da

https://www.youtube.com/watch?v=EWe9peugeAs
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109

+1

Re: ww2

Indlægaf kratoss98 » tirs 02 okt 2018 18:36

jeg tror simpelthen måske det er en fejl. du kan altid prøve at genstarte missionen og håbe på det bedste, nogen gange virker det. jeg kan dog ikke garantere noget!

alt held of lykke med det. sig endelig til hvis der er andet jeg kan hjælpe med, selvom jeg ikke har spillet lige det her call of duty. har dog spillet mange af de andre og andre shooters. lidt hjælp er jo bedre end ingen hjælp.

helt og lykke med det!
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster