Forum

Dragon age

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dragon age

Indlægaf iceb » man 08 okt 2018 10:34

Hej jeg spiller dragon age inqusition paa ps4 og sidder fast ved den foerste boss fight den der hedder wrath of heaven og er paa nemmeste svaerhedsgrad hvad ka jeg goere? For at komme videre
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dragon age

Indlægaf Erroneus » man 08 okt 2018 11:10

Bossen er usårlig, indtil du klikker på den grønne "rift" som der er lidt oppe i luften. Få de andre i dit party til at angribe bossen, så du har fred og ro til at "angribe" den rift. Den eksploderer og så er bossen sårbar. Det skal du igennem et par gange, der kommer en ny rift, hvor han så er usårlig, indtil du får nedlagt den nye rift.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Dragon age

Indlægaf iceb » man 08 okt 2018 11:47

hej og tak for hurtige svar ja her er en opdatering for jeg så sådan en guide på youtube hvor der var en der
slog den boss på kun 7 minutter eller hva det nu var.

og der snakker han også om angribe riften ja.

så fandt jeg nu ud af at jeg så skal holde x knappen nede på min controlelr når jeg så står
det korrekte sted men hvordan er det så at jeg kan angribe riften og hvordan er riften rent visualt
reprsenteret? det jeg gjorde var jo bare at de andre angriber bossen også angriber jeg selv
de der svagere fjender der så kommer ud af riften og et andet spm

er det en måde jeg kan få sådan en ekstra rustining for min karatker den jeg har valgt er nemlig den med mest armor nemlig den der kriger med sådan en dobblet svær
også troede jeg så at jeg var usårlig men det er jeg så ikke i hvert fald ikke når bossen angiber mig så det der typisk sker er jeg så tager de der 10 portioner men så dør jeg så hurtigt efter det sikkert pga jeg kommer for tæt på bossen

ville være otoimalt hvis der var sådan en form for sniper riffel jeg så kan bruge specielt på bossen som så hurtigt ville kunne skade ham mere ja

jeg har også prøvedet at ringe til ea som jo er bag spillet men de har så lukket nu i deres chat skriver de.
Kan det være der er sådan en måde jeg kan købe nye og mere stærke våben og hovrdan?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dragon age

Indlægaf iceb » man 08 okt 2018 12:31

hej jeg har nu lavet en spillevideo så du kan se hvordan jeg prøver at klare denne boss kamp her er linket til den

https://www.youtube.com/watch?v=6JSGc82YJUc
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dragon age

Indlægaf kratoss98 » man 08 okt 2018 13:49

du skal angribe demonen. når den dør kommer du videre i spillet
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Dragon age

Indlægaf iceb » man 08 okt 2018 13:57

ja det ved jeg godt ja men stadigvæk intet svar på mit andet psm som er

hovr er det jeg præcist skal angribe den der rift henne ?
og er det korrekt det sted hvor jeg angriber eller er det forkerte sted?
for jeg er ret ny i det her spil og har ikke spillet noget der ligner før heller nej
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dragon age

Indlægaf kratoss98 » man 08 okt 2018 16:31

hej iceb. du skal først trykke kyds på riftet. så det åbner sig. når det er åben skal du angribe den store demon og andre fjender. bagefter når du har gjort det kan du trykke kryds på riftet igen. og så skal du gøre det et par gange. det er meget ens formigt men det er hele spillet så det kan du lige så godt vende dig til. håber du vinder kampen
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Dragon age

Indlægaf iceb » ons 10 okt 2018 12:37

hey der så er der gode nyheder jeg har nu gennemført den boss kamp og synes at spillet er fedt også. ja sådan og diog er der nu er ny udfordring

jeg er nu i den der war room counzil det er den der hvor man skal fordele
de der points men jeg så kun 2 points nu så den siger at jeg ikke kan starte alle de de rmisoner så spm er hvordan jeg så får flere af disse pints skal jeg evt. starte en bi mison of hvor finder jeg dem henne ? jeg har lige gennenført misioner der hedder the threat remains så håber i kan hjælpe mig vieere her
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dragon age

Indlægaf kratoss98 » fre 12 okt 2018 12:12

hej iceb. super godt at hører at du har klaret boss kampen så er du jo godt på vej i spillet.

i war room skal du bruge point for at kunne spille missioner ja. det er mange mange år siden jeg spillede dragon age men så vidt jeg husker får du point ved at klare side quests rundt omkring de forskellige kort. du skulle gerne have adgang til et område der hedder hinterland nu og der er rigtig mange missioner at klare. så du skal bare udforske og så får du points som du kan bruge til at åbne nye hoved missioner.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Dragon age

Indlægaf iceb » fre 12 okt 2018 14:45

hej

jeg har nu kommet til en anden udofring men det er rigtigt for jeg kom videre fra det war room og har nu

9 points at bruge level ponts og under min profile står der jeg har

6 perk point at bruge


Så nu er jeg så havet ved endnu en boss kamp den der hedder

dwarson pass og det er den hvor du skal smadre de der 3 af de rifts og sidder nu fast ved den sidste rift og havde også en underling ting der så skete efter jeg faktisk har dræbt alle fjennerne og brugt solas da han ikke hele tiden er tæt på at brænge op . Da det er sådan en ild boss ser det ud til men så skete der det så kunne jeg ikke mere rammy det kryds p+ga den der markering der var det før bossernenee døde var væk så hvordan er det så lige man skal gøre og skal så lave den boss figt inden man dræber den sidste boss eller skal man lade ham leve og så luikket rifen inden han dør også kan man satadigvæk gøre det ?

jeg har også lige lavet en video af mig der har nogle problemer og i den video kan i også se hvor mange points min profil har Tjent så håber i ved hvodan den bedste måde er at komme videre i dennne boss kamp hvilken startegi osv

jeg spiller stadigvæk
en kraiger
med tohånads svær men brugte ikke ham men mere ham solas
da jeg synes at hans angreb er mere kraft fuldt og min video addresse blivet tildøjet for neden ....

https://www.youtube.com/watch?v=ohIY2qQDHrk&t=140s
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron