Forum

Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Rytteren » ons 10 okt 2018 14:53

Nu vil vi snart kunne ændre vores PSN navn.

Første gang vil det være gratis. Herefter vil det koste €9.99/£7.99. For PlayStation Plus medlemmer vil prisen være €4.99/£3.99


Beta/preview programmet slutter i november, og alle andre skulle kunne benytte det i starten af 2019.

En ekstra krølle er:
This feature is compatible with PS4 games originally published after 1st April 2018, and a large majority of the most played PS4 games that were released before this date.

samt at man kan have bøvl ved tidligere ps3 og vitaspil - hvilket er grunden til at en hær af ps3 og vita spils onlinefunktion lukkes.


https://blog.eu.playstation.com/2018/10 ... gram-soon/
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf wMikkel » ons 10 okt 2018 20:06

Det er pinligt, at denne feature først kommer nu. Kæft de er bagud Sony.
Samtidig kan navneændringen give bøvl .... jeeeez
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf JanR » ons 10 okt 2018 20:38

Rimelig åndssvag og meningsløs feature, når der samtidig følger tonsvis af problemer med til alle 3 konsoller.

Utroligt at de ikke fra starten havde lavet et separat system til det unikke bruger ID, og hvilket navn der bliver vist offentligt.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » ons 10 okt 2018 21:01

Ja det er tosset de ikke gjort det, men det gjorde de nu engang ikke. Så på et tidspunkt skal de lave overgangen, og det er bedre at gøre det nu, end når PS5 udkommer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf HEADSTAR » tors 11 okt 2018 10:55

wMikkel skrev:Det er pinligt, at denne feature først kommer nu. Kæft de er bagud Sony.
Samtidig kan navneændringen give bøvl .... jeeeez


Syntes nu nok at det er mere pinligt at man ikke har fantasi til at finde på et nyt navn.

Så det er ikke lige her Sony burde have valgt sin kamp.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf kratoss98 » tors 11 okt 2018 18:35

det er alt for sent synes jeg. jeg tror mange der ville have nyt navn lidt har vænnet sig til det navn de havde, så nu kan det næsten være lige meget. det er ikke godt sony.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » tors 11 okt 2018 23:00

Vrøvl. Der er mange som er ærgerlig over det navn de lavede for mange år siden. Så er det da fint at give dem muligheden. Hvis man er ligeglad, ja så lader man værd med at bruge funktionen.

Lad nu værd med at være så negativ over alt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+3

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf wMikkel » fre 12 okt 2018 08:53

Erroneus skrev:Vrøvl. Der er mange som er ærgerlig over det navn de lavede for mange år siden. Så er det da fint at give dem muligheden. Hvis man er ligeglad, ja så lader man værd med at bruge funktionen.

Lad nu værd med at være så negativ over alt.


Men helt ærligt. Sony kører med sloganet "For the Players". Hvilket ret ofte ikke kunne være mere forkert.
De kommer med en feature mod slutningen af PS4's cyklus, alt alt for sent.

Så er de imod cross-play og kommer med en latterlig begrundelse hvorfor de ikke vil have det, og så kommer de så alligevel med på vognen.

De er bare håbløs bagud hele tiden.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » fre 12 okt 2018 10:08

wMikkel skrev:
Erroneus skrev:Vrøvl. Der er mange som er ærgerlig over det navn de lavede for mange år siden. Så er det da fint at give dem muligheden. Hvis man er ligeglad, ja så lader man værd med at bruge funktionen.

Lad nu værd med at være så negativ over alt.


Men helt ærligt. Sony kører med sloganet "For the Players". Hvilket ret ofte ikke kunne være mere forkert.
De kommer med en feature mod slutningen af PS4's cyklus, alt alt for sent.

Så er de imod cross-play og kommer med en latterlig begrundelse hvorfor de ikke vil have det, og så kommer de så alligevel med på vognen.

De er bare håbløs bagud hele tiden.

Det er jeg overhovedet ikke uenig i. Det er klassisk Sony, at når de kommer for meget i førertrøjen, så bliver de lige arrogante nok, men det samme stunt har både Microsoft og Nintendo lavet, der bliver kigget for meget på bundlinien. Derfor er konkurrence godt og stærkt modspil fra de andre er vigtige, fordi så bliver Sony trykket på maven.

Men, derfor er det stadigvæk en god ting, at de får tilføjet den her mulighed, for dem som gerne vil skifte navn.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf kratoss98 » fre 12 okt 2018 12:17

erroneus jeg er ikke negativ hele tiden jeg synes bare det er dårligt. fint nok at the endelig har fået fingeren ud efter et årti eller sådan noget men det betyder ikke at jeg behøver at synes det er godt. jeg tror xbox vinder næste generation hvis sony bliver ved med at sløse på den her måde.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Allanb » lør 09 feb 2019 11:46

Fedt for dem som har fået valgt et underligt gamer tag for år tilbage, men lige gyldig feature for de fleste. Og ikke en feature jeg har savnet eller kommer til at bruge. Og tænker flere tallet har det på samme måde.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf tue69 » lør 09 feb 2019 11:52

kratoss98 skrev:erroneus jeg er ikke negativ hele tiden jeg synes bare det er dårligt. fint nok at the endelig har fået fingeren ud efter et årti eller sådan noget men det betyder ikke at jeg behøver at synes det er godt. jeg tror xbox vinder næste generation hvis sony bliver ved med at sløse på den her måde.


Kan du ikke lige sætte et par ord på hvordan du mener at Xbox vinder en konsolgeneration på baggrund af evnen til at skifte gamertag?

Hele den nuværende generation har det været muligt på Xbox og ikke på PS. Det virker ikke som om at det er det der står øverst på forbrugerens ønskeliste?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf morfar » lør 09 feb 2019 18:09

Erroneus skrev:Vrøvl. Der er mange som er ærgerlig over det navn de lavede for mange år siden. Så er det da fint at give dem muligheden. Hvis man er ligeglad, ja så lader man værd med at bruge funktionen.

Lad nu værd med at være så negativ over alt.


Hvis den her åndssvag feature gør at de lukker en masse online dele af gamle spil, så syntes jeg fanme det er skidt. Jeg mister trofæmuligheder her. Det kommer til at gå ud over alle os der ikke har valgt babyface88(eller janzor88) eller andet godt. Jeg kan sagtens hedder apenapper når jeg er 75 år.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf HEADSTAR » søn 10 feb 2019 06:39

morfar skrev:
Erroneus skrev:Vrøvl. Der er mange som er ærgerlig over det navn de lavede for mange år siden. Så er det da fint at give dem muligheden. Hvis man er ligeglad, ja så lader man værd med at bruge funktionen.

Lad nu værd med at være så negativ over alt.


Hvis den her åndssvag feature gør at de lukker en masse online dele af gamle spil, så syntes jeg fanme det er skidt. Jeg mister trofæmuligheder her. Det kommer til at gå ud over alle os der ikke har valgt babyface88(eller janzor88) eller andet godt. Jeg kan sagtens hedder apenapper når jeg er 75 år.


Derfor skal du købe BioShock igen, der har de fjernet online trofæerne #-o
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » ons 10 apr 2019 14:14

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron