Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf MatHan1990 » fre 12 okt 2018 08:16

Du skulle måske have gemt ham en en SBC hvor der var brug for en virkelig høj rating. Måske en ICON-SBC på et tidspunkt.
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: FIFA 19

Indlægaf tue69 » fre 12 okt 2018 09:15

Det var også min tanke men desværre kan man ikke åbne pakker når man har ham til at ligge som dublet.

Overvejede at vente til i dag og se om han kom som POTM men det er som regel først senere.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 19

Indlægaf MatHan1990 » lør 13 okt 2018 22:55

Ahh nederen
MatHan1990
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 15 okt 2018 21:07

Urgh så får man en kamp, mod en klaphat som trækker tiden alt hvad han/hun kan og så ender fjolset med at vinde på 2-1, hvor jeg skyder på stolper, bliver snydt for straffe og modstanderens målmand tager alt imellem himmel og jord.

Jeg forstår ikke hvordan nogle mennesker kan være så ærgerlige, men hvis man intet liv har og en IQ på samme score som ens FUT hold, så er det vel sådan det skal være.

TL;DR folk sucks online.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf mcsnack » tirs 16 okt 2018 16:05

Jeg har ikke kunnet finde nogle ordentlige at spørge, men jeg tror, jeg har fundet det rigtige sted!
Jeg har nemlig længe overvejet at få skaffet mig en ny playstation og FIFA igen. Jeg har ikke spillet FIFA siden 2014 - og dengang spillede jeg primært pga FUT.

Men er det værd at lave investeringen? Er FUT stadig fedt? :) :)
Senest rettet af mcsnack fre 19 okt 2018 11:36, rettet i alt 1 gang.
mcsnack
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tirs 16 okt 2018 16:15

Altså selve FUT er sjovt med at bygge hold og kampe mod AI'en i squad battles er fint, hvis man ikke tør spille online i division rivals. Men hele packs delen er stadigvæk ret fucked, hvor det er super svært at trække ordenlige spiller, så personligt har jeg købt mig til det meste, men det er klart hvis man er god, får man også bedre packs.

Jeg syntes dog at FIFA 19 er præget af for mange fejl pt., hvilket også er derfor jeg har givet det en lavere score her: https://www.pslife.dk/review/fifa-19-660.html
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf tue69 » tirs 16 okt 2018 21:08

Jeg synes egentligt det er blevet markant lettere at få adgang til gode packs med tiden.

Du kan spille Squad Battles, hvor du belønnes med ok packs for en halvlad indsats i løbet af ugen. Division rivals belønner dig med rigtig gode packs for bare at ende i Gold III og Weekend League giver virkelig smæk for skillingen.

Derudover er der SBC's som også giver adgang til gode packs.

Det afhænger jo stadigvæk af held, men på under en måned har jeg trukket 91 Hazard x 2, Fernandinho, Alisson, Marco Asenscio, CL Ribery, CL Kondogbia og CL Tolisso, 3 x IF spillere (ingen gode dog) og ellers en masse blandet.

Det er stadigvæk virkelig meget pay to win, men adgangen til pakker er blevet nemmere end dengang, hvor man kun kunne betale sig til dem.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » ons 17 okt 2018 07:13

Jeg forstår slet ikke squad battles. For mig er fut = online gaming. Belønningen for squad battles er desuden som tue nævner det helt til hest. Division rivals er i realiteten ligeså slem.
Jeg havde ikke tid sidste uge og spillede kun 3 kampe, hvor jeg tabte to af dem. Jeg endte med at få 4 guldpakker (kan ikke huske hvilke).
Jeg møder flere gange dagligt sindssyge hold med 90+ rated spillere, og gud hvor jeg kæmper for at kunne spille op til dem. Men det er svært når man ikke bruger penge.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf Kondivand » ons 17 okt 2018 23:41

Jeg har egentlig ramt ganske ok i dag. Brugte lidt tid og omkring 35k på diverse advanced sbc og fik herfra blandt andet kevin de bruyne fra en rare mega pack, totw selnæs fra en premium gold og buffon fra en tredje pakke
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: FIFA 19

Indlægaf BingoDK » tors 18 okt 2018 13:50

Udover at have ramt Agüero tidligt i forløbet og en untradable Joel Matip, så har det godt nok også været småt med mine kort.

Her er det hold, jeg har fået støbet sammen efterhånden:
Billede
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » tors 18 okt 2018 18:54

Har kørt serie a hold de sidste mange år, så har besluttet mig for at prøve noget andet.
Dette er holdet jeg fik bikset sammen, desværre er PL svagt besat på begge backs, hvis man lige ser bort fra en voldsomt dyr Walker på hb.
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf BingoDK » tors 18 okt 2018 19:28

Ville Mendy og Valencia ikke være bedre på backerne? Synes jeg render ind i de to tit.
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » tors 18 okt 2018 20:04

BingoDK skrev:Ville Mendy og Valencia ikke være bedre på backerne? Synes jeg render ind i de to tit.


Mendy har lidt mere pace, men spiller med at backs ikke går med frem, så den lille pace opgradering er ikke noget der ændre meget for mig. Alonso er imo lige så god som Mendy.
Valencia er en relativ lille opgradering, og det er en opgradering til 40k. så kan jeg lige så godt smide 50k yderligere, og få walker, som er bedste løsning der.

Skal også have hentet nye backs, håber van dijks IF kort, får sænket prisen på hans almindelige. for 150k for en 85 rated cb, er lige i overkanten :P
IF Matip og Bailly supplere hinanden udmærket, men ingen tvivl om hele forsvaret kan trænge til en voldsom opgradering.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Maethiel » tors 18 okt 2018 22:27

Xainz skrev:
BingoDK skrev:Ville Mendy og Valencia ikke være bedre på backerne? Synes jeg render ind i de to tit.


Mendy har lidt mere pace, men spiller med at backs ikke går med frem, så den lille pace opgradering er ikke noget der ændre meget for mig. Alonso er imo lige så god som Mendy.
Valencia er en relativ lille opgradering, og det er en opgradering til 40k. så kan jeg lige så godt smide 50k yderligere, og få walker, som er bedste løsning der.

Skal også have hentet nye backs, håber van dijks IF kort, får sænket prisen på hans almindelige. for 150k for en 85 rated cb, er lige i overkanten :P
IF Matip og Bailly supplere hinanden udmærket, men ingen tvivl om hele forsvaret kan trænge til en voldsom opgradering.


Er Valencia voldsomt forringet i år? :shock:

I fifa18 var han da uden tvivl bedste højre back.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: FIFA 19

Indlægaf BingoDK » fre 19 okt 2018 10:56

van Dijk er et bæst i spillet, så forstår godt at han er smådyr, men 150k er uden tvivl i den dyre ende :p
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster