Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » fre 19 okt 2018 15:27

Maethiel skrev:
Xainz skrev:
BingoDK skrev:Ville Mendy og Valencia ikke være bedre på backerne? Synes jeg render ind i de to tit.


Mendy har lidt mere pace, men spiller med at backs ikke går med frem, så den lille pace opgradering er ikke noget der ændre meget for mig. Alonso er imo lige så god som Mendy.
Valencia er en relativ lille opgradering, og det er en opgradering til 40k. så kan jeg lige så godt smide 50k yderligere, og få walker, som er bedste løsning der.

Skal også have hentet nye backs, håber van dijks IF kort, får sænket prisen på hans almindelige. for 150k for en 85 rated cb, er lige i overkanten :P
IF Matip og Bailly supplere hinanden udmærket, men ingen tvivl om hele forsvaret kan trænge til en voldsom opgradering.


Er Valencia voldsomt forringet i år? :shock:



Voldsomt forringet er han nok ikke, men han er blevet sat ned i en del ting, og er endt på en 82 rating. Primært hans fysik og hurtighed der er reduceret.
Hans kort ser som sådan ganske fornuftigt ud, men prisen på over 50k, er ganske enkelt for meget. så er der mere value i walker til 100k. Selvom det også virker dyrt. Samme pris som jeg gav for min 84 OTW cancelo som er var et absolut bæst på den plads.
Det ender nok i sidste ende med walker, da jeg ikke vil have nogen af iconerne der er til rådighed som HB, vanvittigt man ikke har de 2 bedste HB's i historien med som legender.
VB er der slet ingen opgraderingsmuligheder i PL, så Maldini er den eneste vej at gå, så der skal lige spares en halv mio op igen :P
I fifa18 var han da uden tvivl bedste højre back.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf SanneKrog » lør 20 okt 2018 21:30

Hey drengene, har lige scoret mig en PS4 og Fifa 19.
I karriere-delen, hvordan ser man hvor lang tid ens spillere har tilbage af deres kontrakt...?
Der står en masse omkring forhold i kontrakten, men jeg kan ikke se deres kontraktlængde.
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: FIFA 19

Indlægaf arnel925 » søn 21 okt 2018 02:06

Jeg har lige et spørgsmål, jeg har lige spillet online og modstanderen scorer to gange det mest mærkelige mål jeg har set nogensinde. Han skyder den fra sin egen målmand frem mod Ronaldo som står helt alene med min målmand, så klart offside den nærmeste af mine spillere er 20 meter fra ham. Men målet gælder begge gange. Er dette en glitch eller en regel at der ikke er offside når en målmanden skyder målspark? Virkelig irriteret at tabe en kamp på denne måde
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » søn 21 okt 2018 10:43

Man kan ikke blive offside fra målspark og det udnytter nogle så, da EA ikke har kodet ens forsvarsspillers AI til at fatte det. Så det bedste man kan gøre, det er at vælge en forsvarsspiller og være klar på det.

Så ja det er en glitch, så endnu en herlig ting ved Fifa 19 #-o =D>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » ons 24 okt 2018 23:09

Her en 1½ uge efter, må jeg anerkende at min score (7.0) af spillet er alt for høj. Man kan sagtens give det her FIFA 19 5,5 eller 6.0, fordi spillet har tydeligvis kæmpe problemer med stabilt spil om aftenen. Jeg stopper helt med at spille online nu, fordi jeg kan ikke holde ud at spillet ikke fanger de tryk og bevægelser jeg laver. Jeg ved ikke hvor mange mål jeg har misset nu, fordi min spiller vælger at lave et mærkeligt træk i stedet for at lave afleveringen eller skuddet.

RDR 2 kommer på det helt rigtige tidspunkt, fordi jeg er færdig med det her bras.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf JanR » tors 25 okt 2018 00:07

Erroneus skrev:RDR 2 kommer på det helt rigtige tidspunkt, fordi jeg er færdig med det her bras.


Derfor jeg stoppede efter FIFA 13. Same shit, different name.
Samme med CoD.

Ingen grund til at støtte deres ensformige og fejlfyldte lort, år efter år.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: FIFA 19

Indlægaf arnel925 » tors 25 okt 2018 07:38

Erroneus skrev:Her en 1½ uge efter, må jeg anerkende at min score (7.0) af spillet er alt for høj. Man kan sagtens give det her FIFA 19 5,5 eller 6.0, fordi spillet har tydeligvis kæmpe problemer med stabilt spil om aftenen. Jeg stopper helt med at spille online nu, fordi jeg kan ikke holde ud at spillet ikke fanger de tryk og bevægelser jeg laver. Jeg ved ikke hvor mange mål jeg har misset nu, fordi min spiller vælger at lave et mærkeligt træk i stedet for at lave afleveringen eller skuddet.

RDR 2 kommer på det helt rigtige tidspunkt, fordi jeg er færdig med det her bras.


Haha kunne ikke være mere enig. Spillet er ødelagt. Har spillet fifa dagligt siden fifa08 men denne 19 nægter jeg at spille længere, gameplayet er så random. Der mangler stabilitet, dit skud og aflevering afhænger af hæld. Og det med mål fra målspark har bare været dråben.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tors 25 okt 2018 07:57

Har ikke spillet en kamp i 2 uger. Har også givet lidt op. Det kører kun godt hvis jeg ikke spiller i peak hours. Ellers er historien den samme som i fortæller.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » tors 25 okt 2018 16:51

Nå fifa ligner også et Hyldespjældet for mig pt. Jeg er son sådan ikke utilfreds med det defensive som mange andre, men for dælen styringen er skør jo.
Ulogiske valg af spillere og et gameplay der i samme kamp ændrede sig markant.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » tors 25 okt 2018 17:06

Volpi skrev:Nå fifa ligner også et Hyldespjældet for mig pt. Jeg er son sådan ikke utilfreds med det defensive som mange andre, men for dælen styringen er skør jo.
Ulogiske valg af spillere og et gameplay der i samme kamp ændrede sig markant.

Min eneste forklaring på den vilde variation, må være deres online servere som har problemer. Fordi man oplever nogle markante forskelle, specielt om aften.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » tors 25 okt 2018 18:02

For mig er det midt i kampe nogengange. Er rykket op og spille lidt på verdensklasse nu og kan køre et hold rundt store dele af kampen, men typisk fra 70-80 minut har jeg knap en boldberøring
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: FIFA 19

Indlægaf SanneKrog » fre 26 okt 2018 05:55

Er det fordi I spiller det online, at I er så utilfredse...
Jeg spiller kun karriere, og oplever at det er udmærket.
Spiller også PES, og det er klart noget andet :)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » fre 26 okt 2018 16:26

Ja det er online, offline er meget mere stabilt og ude af FUT, er det ganske hæderligt :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » søn 28 okt 2018 10:11

Hold nu k*** hvor er weekend league da noget bræk...
Endelig havde jeg tid en weekend til at melde mig til weekend league, men når man kun har et hold til små 100k, og møder konstant hold med de bedste spillere i spillet så er det dælme op af bakke.
10 kampe, 2 vundet og 8 tabt. Jeg har været i straffesparkskonkurrence 3 gange og jeg fatter simpelthen ikke at sparke ordentligt.

Det bliver sidste weekend league herfra, det er min tid for dyrbar til. :D
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 05 nov 2018 11:01

Prøvede efter et par ugers pause at spille lidt igen, men spillet er stadig håbløst.

Jeg kan ikke aflevere. Selv de mest simple kikser. Og det er som om spilleren konsekvent ligger through Ball på den forkerte side. Også selvom det nærmest ikke er muligt at smide den dårligt.
Folk tackler stadig bare ved at løbe ind i en. Spillere som er papirstynde skubber Kondogbia væk som var han en lilleput.
Hver kamp er der totalt tilfældige mål.

Hold kæft et lorte spil altså. Spillede 1200 kampe sidste år. I år har jeg spillet 150 og er ved at brække mig. Dårligste FIFA til dato.
Hvis man kunne sælge coins uden chance for Ban havde jeg gjort og ikke set mig tilbage.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster