Forum

Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 20 okt 2018 18:09

Jeg tror ikke du kan opgradere din version. Du kan købe BOP ved siden af nu, og på et eller andet tidsounkt kommer COD points også til salg.

Det varme emne på reddit lige nu er server tickrates. Åbenbart var betaen 60Hz, men det færdige produkt er 20Hz
https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... ntly_20hz/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » lør 20 okt 2018 20:25

ikkNico skrev:Jeps, det er som om alle ADHD børnene er ude og lege. Hovedet op i røven, og så bare løbe afsted uden nogen form for taktik.

Bunnyhopping er helt vildt. Alle gør det, og ikek kun rundt om hjørner, også head-on. Er det en glitch jeg ikke kender til?


Jeg har godt lagt mærke til det. Og det føles som om kuglerne ikke bider på dem mens de gør det. Troede først det var indbildning men har opdaget det flere gange. Men det kan godt være oppe i mit hoved.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 20 okt 2018 22:49

Så har Battle(non)sense også sagt et par ord (bogstavligt talt) omkring 20Hz vs 60Hz tickrates: https://twitter.com/BattleNonSense/stat ... 6839364608

Mon ikke han snart smider en video op
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » lør 20 okt 2018 23:21

ikkNico skrev:
enfen skrev:Du burde droppe COD serien helt. Er det ikke ved at være hvert år, der er noget helt galt med seriens spil? ;)

Når jeg betaler 4-500kr for et produkt, så forventer jeg faktisk at det virker. det er vel fair nok?


Men jeg forstår nok bare ikke, hvorfor du vælger at smide 500 efter et spil, du allerede fra start vidste, ikke ville være AAA. Specielt også, når du de sidste mange år, har oplevet næsten det samme - nyt spil, en masse fejl (efter din mening).

Jeg synes bestemt ikke, man skal fortælle, at spillet er fantastisk, hvis man ikke selv synes, det er det. Men som du selv skriver, så får man ikke udviklerne til at stoppe med at lave spillene, hvis man fortsat køber dem. Og der burde du jo så - efter alle dine dårlige oplevelser - ikke smide penge efter spillet. Det er ikke nok at håbe, at andre ikke gør det. Du er selv nødt til at handle. Så problemerne er måske slet ikke så overskyggende alligevel, siden du fortsat gider spille Black Ops 4 og de tidligere i serien.

Du virker til at være meget uheldig med dine COD oplevelser. Jeg oplever ikke alle de samme problemer, som du nævner. Har eks. ikke oplevet et eneste problem i Blackout endnu (udover at grafikken for mig, ikke er, hvad jeg håbede på). Ikke før, og heller ikke efter patch 1.03

Og jo, jeg synes heller ikke altid, COD spillene er lige fantastiske, når de udkommer. De fleste gange, fikser et par patches spillet. Hvis ikke, så stopper jeg altså bare med at spille dem. Ghost stoppede jeg hurtigt med. Infinite Warfare fik heller ikke så lang snor.

Men med det sagt; Så synes jeg helt sikkert, der mangler lidt finpudsning af spillet. Specielt kunne lyden af skridt være meget bedre i Blackout.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 00:56

enfen skrev:Så problemerne er måske slet ikke så overskyggende alligevel, siden du fortsat gider spille Black Ops 4 og de tidligere i serien.

Overskyggende?
Det tror jeg da bestemt heller aldrig jeg har insinueret. Jeg har påtalt at jeg ikke tror, at et spil med SÅ mange fejl og mangler har været 3 år undervejs
Jeg har også flere gange skrevet jeg synes det er sjovt, især når det hele kører og man får en fejlfri lobby. Så det der altoverskyggende ved jeg ikke, hvor du har fra. Min verden er ikke binær, så jeg kan godt lide noget, selvom jeg pointerer og dokumenterer fejl og mangler

enfen skrev:Du virker til at være meget uheldig med dine COD oplevelser. Jeg oplever ikke alle de samme problemer, som du nævner. Har eks. ikke oplevet et eneste problem i Blackout endnu (udover at grafikken for mig, ikke er, hvad jeg håbede på). Ikke før, og heller ikke efter patch 1.03

Nå, jamen hvis du ikke oplever problemer, så er der nok ikke nogen der gør, eller hvordan?

Du virker modsat til at være helt ekstremt heldig, eller måske ser du bare ikke alle fejlene.
For det tilfælde, at du missede den i sidste post: https://streamable.com/ff3xa
Og her er en til fra en session her til aften: https://streamable.com/h8way
Det er stadig ikke ting jeg sidder og finder på, det er rent faktisk fejl jeg render ind i. Uanset hvor uheldig du måtte synes jeg er, så har jeg altid leveret video bevis på mine påstande om fx hit detection

Dette er desværre ikke undtagelser, man skal bogstavligt tal bare bevæge sig 10 meter ud af spawn før de flipper, og det det er ikke kun noget jeg oplever. Det er et ret udbredt problem

Og her er Dr Disrespect der finder en ret graverende fejl i Blackout: https://clips.twitch.tv/HomelyCrowdedFalconRiPepperonis
Igen, ikke noget jeg finder på, men noget som andre (uhelige?) spillere oplever

De fejl, der er rapporteret siden v1.03: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... orts_post/

Lige nu koger reddit fordi tickrate er skruet ned fra 60Hz i betaen til 20Hz i det færdige spil. Udover at det er en uærlig måde at sælge et spil på, så er det også skyld i rigtig mange hit detection problemer (som jeg heldigivis har været forskånet for de sidste 2 år)

enfen skrev:Og jo, jeg synes heller ikke altid, COD spillene er lige fantastiske, når de udkommer. De fleste gange, fikser et par patches spillet.

Hver gang jeg hører den slags, så tænker jeg på act mans WW2 video fra sidste år: https://streamable.com/5u8mr ... Og manden har desværre ret
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 08:31

Hold da op. Hele det der 20Hz tick rate er ekspoderet i nat.

Mods i BO4 subben er begyndt at slette tråde nu, fordi de bliver oversvømmet, men de 2 der har fået lov at blive, har fået hhv 12.5k og 18.4k upvotes

https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... releasing/
https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... what_they/

Lidt skægt at folk går amok over tick rate i år. COD har altid haft 20Hz tick rate. Faktisk 10 i de gode gamle P2P dage. Det er nok fordi at betaen kørte 60Hz

Bliver spændende at se Treyarchs reaktion.
Jeg gætter på at det bliver noget i retning af; "vi bliver på 20Hz af hensyn til Blackout" ... men i virkeligheden er det af hensyn til Activsions pengepung. De betaler gildet, og fokus er udelukkende på at minimere udgifterne

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » søn 21 okt 2018 08:46

ikkNico skrev:
enfen skrev:klippet
og klippet

Skal det bare være skyde frem og tilbage? Det er fint, du bliver fornærmet.

Jeg skriver ingen steder, at ingen andre har problemer, eller at du opfinder det hele. Så lad venligst være med at skyde mig det i skoen. Men som andre også påpeger herinde, så er du tit ramt af problemer. Jeg vil næsten tro, at du hver gang (groft sagt), der er udkommet et COD spil, har pointeret, at dine skud ikke connecter ordentligt. Ja, det har jeg også oplevet - og det er pænt irriterende. Men det sker heldigvis ikke hele tiden. Nogle gange kan man også gøre problemer større, end de er. Hvis problemerne er så store, at det gør oplevelsen dårlig, så lad være med at spille spillet - eller købe spillet. Du spillede, så vidt jeg husker, betaen. Så har man altså en nogenlunde ide om, hvad man går ind til.

Så længe du synes, udviklerne leverer noget ufærdigt, eller at de smider alle mulige små F2P mekanismer ind i spillet - men du stadig smider penge efter spillet - ændrer du ikke noget. Jeg føler mig heldigvis ikke tvunget til at smide ekstra penge efter dette spil (eller de tidligere i serien).

Med henblik på patches til konsolspil, så er det (desværre) sådan det er. Nej, vi skal ikke finde os i ufærdige spil. Men i store multiplayerspil, er det bare umuligt at finde alle fejl inden udgivelse. Så jeg er glad for, at der er mulighed for, at fejl kan rettes. Og at der kan fintunes. Men er det ok, at der ligger en 50GB patch, når du starter spillet første gang (fra disk). Nej, selvfølgelig er det ikke det.

Der er ingen tvivl om, at Black Ops 4 er rushed, fordi det under udviklingen pludselig skulle ændres radikalt.

Hvis vi kunne, så ville vi da helst være fri for patches til spil. Den største synder her, hvis der skal findes en, er Activision.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 09:47

enfen skrev:så er du tit ramt af problemer. Jeg vil næsten tro, at du hver gang (groft sagt), der er udkommet et COD spil, har pointeret, at dine skud ikke connecter ordentligt. Ja, det har jeg også oplevet - og det er pænt irriterende. Men det sker heldigvis ikke hele tiden.

Hit detection problemer? Jo, for mig skete det hele tiden, og hvert år. Jeg er helt med på, at ikke alle når at opfatte, når de første 1-2 skud ikke connecter, men det gør jeg, og når det sker så brokker jeg mig (og har leveret videobevis hver gang).

I år er spawn det absolut mest ødelæggende (og igen har jeg smidt videoer op af problemet), men manglende features og ekstra dumme bots i custom game, og ødelagt theater der crashede hele spillet, har bestemt været med til at skæmme helhedsindtrykket

På trods af disse fejl og mangler, så er BO4 stadig sjovt. Sjovere end både WW2 og IW. Selvom det er sjovt, så har jeg stadig tænkt mig at påpege alle de fejl jeg render ind i
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » søn 21 okt 2018 10:04

Ikke når at opfatte det? Det kan også være, at vi andre bare ikke har problemet lige så ofte. Det er vel også tænkeligt.

Og hvis du føler, det hjælper dig at poste en masse videoer, som nogen måske ser, så er det jo det, du skal fortsætte med. Og naturligvis at påpege fejlene i spillet.

De mest graverende fejl i Black Ops 4, vil jo blive rettet, når de bliver meldt ind af communitiet.

Jeg har det også sjovt i Blackout. Og jeg fortsætter med at spille det, så længe det er sjovt - som jeg også synes WW2 var og stadig er.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Erroneus » søn 21 okt 2018 10:24

ikkNico skrev:
Bliver spændende at se Treyarchs reaktion.
Jeg gætter på at det bliver noget i retning af; "vi bliver på 20Hz af hensyn til Blackout" ... men i virkeligheden er det af hensyn til Activsions pengepung. De betaler gildet, og fokus er udelukkende på at minimere udgifterne

Præcis og det er godt nok klamt at tilbyde 60hz i beta'en, for derefter skrue voldsomt ned for kvaliteten. Men så fik de jo deres preorders.

Activision, always gonna be scummy.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf baunevej » søn 21 okt 2018 11:00

enfen skrev:Ikke når at opfatte det? Det kan også være, at vi andre bare ikke har problemet lige så ofte. Det er vel også tænkeligt.

Og hvis du føler, det hjælper dig at poste en masse videoer, som nogen måske ser, så er det jo det, du skal fortsætte med. Og naturligvis at påpege fejlene i spillet.

De mest graverende fejl i Black Ops 4, vil jo blive rettet, når de bliver meldt ind af communitiet.

Jeg har det også sjovt i Blackout. Og jeg fortsætter med at spille det, så længe det er sjovt - som jeg også synes WW2 var og stadig er.


Jeg er faktisk positiv over det måske er mig der ikke er istand til og se problemet. Spillede 6 timer igår, de 3 med 2 andre. Jeg have 2 kampe ud af de 6 timer, hvor det føltes som om jeg ikke gav skade, 1 enkelt med røvirriterende spawns. Kan godt være vi er de eneste 3 der ikke oplever massive problemmer, men så kan vi jo glæde os over og være møjheldige. Ved ikke hvad jeg skal med alle de vidoer, har aldrig tvivlet på nogen oplever fejl, men det er ligeså vigtigt og pointere mange ikke er så plaget af det i lige så høj grad.
Og så er det jo ikke sikkert det er en fejl hvergang, man bliver skud ned og får en negativ K/D ratio, kunne rent faktsik være fordi man møder et hold der er bedre en en selv.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » søn 21 okt 2018 11:50

baunevej skrev:[...]Jeg have 2 kampe ud af de 6 timer, hvor det føltes som om jeg ikke gav skade, 1 enkelt med røvirriterende spawns.

[...]Og så er det jo ikke sikkert det er en fejl hvergang, man bliver skud ned og får en negativ K/D ratio, kunne rent faktsik være fordi man møder et hold der er bedre en en selv.

*suk* Hvis du skal komme med stikpiller, så vær sikker på at du er med i kampen.

Jeg har jo flere gange sagt, at jeg ikke har hit detection problemer i år (eller sidste år for den sags skyld), og at når jeg dør, er det fordi jeg spiller dårligt, er upræcis eller på anden måde selv er skyld i det.

Framerate drops og spawns er de helt store fejl i år, hvor især sidstnævnte koster og er en kilde til frustration, og ikke kun for mig. Det er et varmt emne på reddit, og Treyarch har allerede måtte rette op på spawns i DOM. NU mangler vi så at de også kigger på andre game modes.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf baunevej » søn 21 okt 2018 12:42

ikkNico skrev:
baunevej skrev:[...]Jeg have 2 kampe ud af de 6 timer, hvor det føltes som om jeg ikke gav skade, 1 enkelt med røvirriterende spawns.

[...]Og så er det jo ikke sikkert det er en fejl hvergang, man bliver skud ned og får en negativ K/D ratio, kunne rent faktsik være fordi man møder et hold der er bedre en en selv.

*suk* Hvis du skal komme med stikpiller, så vær sikker på at du er med i kampen.

Jeg har jo flere gange sagt, at jeg ikke har hit detection problemer i år (eller sidste år for den sags skyld), og at når jeg dør, er det fordi jeg spiller dårligt, er upræcis eller på anden måde selv er skyld i det.

Framerate drops og spawns er de helt store fejl i år, hvor især sidstnævnte koster og er en kilde til frustration, og ikke kun for mig. Det er et varmt emne på reddit, og Treyarch har allerede måtte rette op på spawns i DOM. NU mangler vi så at de også kigger på andre game modes.


Måske du lige skulle holde lidt igen med den attitude der, jeg har på ingen måder ment den kommentar som en stikpille til dig. Jeg kommer med mine oplevelser, på samme måde som du kommer med dine. Men ser ingen grund til og bruge mere tid i denne tråd, som nok mest er detikeret til dem der har dårlige oplevelser med spillet. Det har været tydeligt fra start du var skuffet over spillet, det er der slet ingen tvivl om. Har aldrig været i tvivl om du havde problemmer, men som du antyder er dem der ikke har mange problemmer formentlig bare problem blinde. God weekendt.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Jb » søn 21 okt 2018 13:41

Synes kun spawns er blevet værre. Spawner tit foran nogen. Men her i weekenden har de virkelig gode spillere også været på. Tit kampen stort set er tabt efter 2 min når det vrimler med killstreaks der spawn killer en konstant
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » søn 21 okt 2018 14:14

@IkkNico Er der en speciel grund til, at du begynder at tale ned til folk, når de ikke er enige med dig? Pænt skidt karaktertræk. Hvis alle havde den tilgang, så var der helt sikkert færre, der gad være med i diskussionerne.

Vi kunne prøve at holde den sober tone.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron