Forum

Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf kratoss98 » man 22 okt 2018 16:48

det skal de jo sige
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Moods » man 22 okt 2018 16:57

kratoss98 skrev:det skal de jo sige


Og du mener ikke medierne også skal sige det modsatte for at få en rejsning ud af folk ? :) Du lader bare være med at købe det, jeg har en ven som arbejder rimelig højt oppe hos Rockstar North i Edinburgh og han har sagt det er stærkt overdrevet.

Alle udviklere er under et stort pres op til et stort release.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Ubertracker77 » man 22 okt 2018 17:37

Kan man ikke bare købe det i butikken om fredagen !!! Så har man det jo med hjem fra arbejde?
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Krede1972 » man 22 okt 2018 17:44

Erroneus skrev:Den historie er blevet blæst op til noget det det ikke er.

Det var et interview som blev misforstået. De har ikke tvunget nogle til at arbejde 100 timer om ugen.


Det er vel også et lidt andet arbejde end at arbejde i Netto, gøre rent eller stå i en butik og sælge undertøj. Hvis man arbejder med udviklingen af spil, så synes man forhåbenligt at det er så spændende og sjovt at man næsten ikke gider gå hjem...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Krede1972 » man 22 okt 2018 17:46

Ubertracker77 skrev:Kan man ikke bare købe det i butikken om fredagen !!! Så har man det jo med hjem fra arbejde?


Jo, jeg regner i hvert fald med at spadsere ind i Elgiganten på fredag og derefter løbe hjem og smække skiven i maskinen...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Moods » man 22 okt 2018 17:56

Ved ikke helt hvad jeg gør endnu, jeg har godt nok både Bilka, Elgiganten og Power i nærheden, så kunne self bare sætte min lid til de den her gang rent faktisk har det på releasedagen.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf famulor » man 22 okt 2018 23:36

kratoss98 skrev:det skal de jo sige

1. Det er taget ud af kontekst og er voldsomt misforstået
2. Det er ikke hele dev teamet men forfatterne det drejer sig om (de er typisk også involveret i lyd indspilninger og der er trods alt en voldsom mængde dialog i spillet der er voiced)
3. Rockstar har været ude offentligt og sige at det står deres ansatte frit for at kommentere/tale om de såkaldte 100 timers arbejdsuger.


Til topic: jeg planlægger også at gå ind i en forretning og hente spillet fremfor at pre-order
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf baunevej » man 22 okt 2018 23:52

Har forudbestilt mit eksemplar af ultimate på coolshop for længe siden. Nu kan jeg se man ikke kan bestille det derinde mere, så har bange anelser om det kommer fredag. Modtog dog en mail om min adresse passede igår. Køber for det meste digitalt, så nu må vi se hvordan det går :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf kratoss98 » tirs 23 okt 2018 08:39

jeg så spaghetti westerns hele dagen i går og spiste spaghetti i mens jeg så dem. jeg må nok indrømme jeg er lidt hype, efter hånden. howdy partner
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf BizzyVaping » tirs 23 okt 2018 09:24

Moods skrev:Ved ikke helt hvad jeg gør endnu, jeg har godt nok både Bilka, Elgiganten og Power i nærheden, så kunne self bare sætte min lid til de den her gang rent faktisk har det på releasedagen.


Jeg tør ikke tage chancen.

Har også både en Elgiganten, Power og en bilka indenfor 200-300 meter fra hvor jeg bor. Jeg har dog utroligt tit oplevet at de ikke har haft nye spil i butikkerne på releasedagen. Alle 3 steder er ret dårlige til det. Selv Assassins Creed Odyssey som jo har været ude lidt tid nu, har ingen af de 3 endnu haft på lager :roll:

Jeg har bare bestilt hos coolshop og brugt deres prisgaranti til at få det til de 389kr.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Rytteren » tirs 23 okt 2018 10:04

famulor skrev:
kratoss98 skrev:det skal de jo sige

1. Det er taget ud af kontekst og er voldsomt misforstået
2. Det er ikke hele dev teamet men forfatterne det drejer sig om (de er typisk også involveret i lyd indspilninger og der er trods alt en voldsom mængde dialog i spillet der er voiced)
3. Rockstar har været ude offentligt og sige at det står deres ansatte frit for at kommentere/tale om de såkaldte 100 timers arbejdsuger.


Til topic: jeg planlægger også at gå ind i en forretning og hente spillet fremfor at pre-order


Men alligevel er der flere tidligere, og enkelt nuværende medarbejder, der snakker om 70+ timers uger.
At de har obligatorisk frivilligt overarbejde - hvad det så er.
Herudover har flere nuværende, vertificeret medarbejdere, der fortæller at de har disse høje arbejdsugere, samt det forventes at man overtid (som selvfølgelig betales, men man kan ikke sige nej).

Så der er røg og ild i denne sag. Hvilket jo også har fået dem til offentligt at fortælle "at der sker ændringer".
Derfor er vi altså et sted mellem normalt og ekstremt, når vi snakker arbejdsuger og frihed/muligheder hos Rockstar.

Det ændre dog ikke på, at spillet bliver en succes.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Unklemac » tirs 23 okt 2018 10:43

kratoss98 skrev:jeg så spaghetti westerns hele dagen i går og spiste spaghetti i mens jeg så dem. jeg må nok indrømme jeg er lidt hype, efter hånden. howdy partner


Først opfordre du til at folk ikke skal købe spillet pga. de 100 timers arbejdsuger...og nu sidder du og hyper dig selv med spaghetti.

Husk lige at træk vejret :lol: :mrgreen: :D

On topic; Henter mit eksemplar i Elgiganten fredag – og håber tålmodigheden rækker med den gigantiske installation! :shock:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Moods » tirs 23 okt 2018 11:07

Har købt og preloaded det på US Store nu, så er jeg klar Fredag morgen :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf famulor » tirs 23 okt 2018 11:14

BizzyVaping skrev:
Moods skrev:Ved ikke helt hvad jeg gør endnu, jeg har godt nok både Bilka, Elgiganten og Power i nærheden, så kunne self bare sætte min lid til de den her gang rent faktisk har det på releasedagen.


Selv Assassins Creed Odyssey som jo har været ude lidt tid nu, har ingen af de 3 endnu haft på lager :roll:

Jeg har bare bestilt hos coolshop og brugt deres prisgaranti til at få det til de 389kr.
Seriøst? Min lokale elgiganten har massere Odyssey til at stå til 449 og de har pris garanti mod proshop så dvs 429. Spøjst der kan være så stor forskel.
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf BingoDK » tirs 23 okt 2018 13:51

Unklemac skrev:
kratoss98 skrev:jeg så spaghetti westerns hele dagen i går og spiste spaghetti i mens jeg så dem. jeg må nok indrømme jeg er lidt hype, efter hånden. howdy partner


Først opfordre du til at folk ikke skal købe spillet pga. de 100 timers arbejdsuger...og nu sidder du og hyper dig selv med spaghetti.

Husk lige at træk vejret :lol: :mrgreen: :D

On topic; Henter mit eksemplar i Elgiganten fredag – og håber tålmodigheden rækker med den gigantiske installation! :shock:


Man har vel et standpunkt indtil man tager et nyt! :D

Jeg gik ned i den lokale Elgiganten på Spider-Man release dagen og der var spillet udsolgt.. Så der er altså en risiko for at de løber tør i løbet af dagen. :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron