Forum

Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf morfar » tirs 23 okt 2018 14:17

kratoss98 skrev:jeg så spaghetti westerns hele dagen i går og spiste spaghetti i mens jeg så dem. jeg må nok indrømme jeg er lidt hype, efter hånden. howdy partner


#-o #-o #-o #-o

Husk nu medarbejderne har arbejdet 100 timer om ugen. En veganer spiser jo heller ikke kød, vel?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf baftos » tirs 23 okt 2018 15:23

På min ordre hos Elgiganten er der nu tilføjet et tracking ID. Så det tyder på, at de måske får sendt det i tide til levering på releasedagen.
baftos
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Horsens


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Krede1972 » tirs 23 okt 2018 15:48

Til 439,- inklusiv fragt - hvis man tør:

http://www.fanboy.pro

Ifølge Thrustpilot er det et fint sted...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf kratoss98 » tirs 23 okt 2018 15:53

morfar skrev:
kratoss98 skrev:jeg så spaghetti westerns hele dagen i går og spiste spaghetti i mens jeg så dem. jeg må nok indrømme jeg er lidt hype, efter hånden. howdy partner


#-o #-o #-o #-o

Husk nu medarbejderne har arbejdet 100 timer om ugen. En veganer spiser jo heller ikke kød, vel?

det har du ret i. det har heller ikke været en nem beslutning.

det eneste jeg siger er at jeg ikke synes at jeg burde støtte et firma der gør sådan en forfærdelig ting. men samtidig ser spillet godt ud. men det at jeg er lidt hype betyder jo ikke at jeg køber spillet. det betyder bare at jeg er fristet.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Kesseso » tirs 23 okt 2018 20:30

Med Premium koster RDR2 385kr hos Coolshop :D Jeg havde lidt point i banken, så det blev til 344kr leveret!
Kesseso
Niveau 0
 
Indlæg: 11

+1

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf HrDanish » tirs 23 okt 2018 20:37

BingoDK skrev:
Unklemac skrev:
kratoss98 skrev:jeg så spaghetti westerns hele dagen i går og spiste spaghetti i mens jeg så dem. jeg må nok indrømme jeg er lidt hype, efter hånden. howdy partner


Først opfordre du til at folk ikke skal købe spillet pga. de 100 timers arbejdsuger...og nu sidder du og hyper dig selv med spaghetti.

Husk lige at træk vejret :lol: :mrgreen: :D

On topic; Henter mit eksemplar i Elgiganten fredag – og håber tålmodigheden rækker med den gigantiske installation! :shock:


Man har vel et standpunkt indtil man tager et nyt! :D

Jeg gik ned i den lokale Elgiganten på Spider-Man release dagen og der var spillet udsolgt.. Så der er altså en risiko for at de løber tør i løbet af dagen. :D


Tjek evt. med deres sælgere hvis ikke du gjorde det. Jeg gik selv i min lokale Elgiganten på Spiderman releasen omkring 19.30, da havde de ingen i butikken (og ingen udstiller eller pladser til den) spurgte og så viste det sig alle stod på lageret og de ikke havde fået dem ind i butikken....

Jeg tager selv chancen med Elgiganten og ellers Power, jeg skal alligevel arbejde de næste par weekender så skulle den misse så overlever jeg, så længe jeg har den inden d. 5 hvor jeg har lidt ferie til at nørde fuldtid ;p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf wMikkel » ons 24 okt 2018 07:11

HrDanish skrev:
Tjek evt. med deres sælgere hvis ikke du gjorde det. Jeg gik selv i min lokale Elgiganten på Spiderman releasen omkring 19.30, da havde de ingen i butikken (og ingen udstiller eller pladser til den) spurgte og så viste det sig alle stod på lageret og de ikke havde fået dem ind i butikken....

Jeg tager selv chancen med Elgiganten og ellers Power, jeg skal alligevel arbejde de næste par weekender så skulle den misse så overlever jeg, så længe jeg har den inden d. 5 hvor jeg har lidt ferie til at nørde fuldtid ;p


Hvis I er bange for der er udsolgt, hvorfor forudbestiller i så ikke bare ? Det kan man godt i Elgiganten.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf OmarE » ons 24 okt 2018 13:08

Onlinekøb i Elgiganten bliver først leveret i uge 44.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf ikkNico » ons 24 okt 2018 14:02

Jeg skulle egentlig have haft både RDR2 og FO6 omkring nu, men BO4 er for meget sjov, så jeg gemmer RDR2 til en julegave til mig, fra mig
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf MrGlennDK » ons 24 okt 2018 15:28

ikkNico skrev:Jeg skulle egentlig have haft både RDR2 og FO6 omkring nu, men BO4 er for meget sjov, så jeg gemmer RDR2 til en julegave til mig, fra mig


Det kunne jeg ikke holde ud, og slet ikke game bo4 til jul er allerede ved at være træt af det :lol:
Pas nu på med spolier til rdr der kommer en masse vis de næste pr dage på de sociale medier :roll:
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf darkandel » ons 24 okt 2018 17:17

Så er mit sendt fra Elgiganten :)
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf ikkNico » ons 24 okt 2018 17:41

MrGlennDK skrev:Pas nu på med spolier til rdr der kommer en masse vis de næste pr dage på de sociale medier :roll:

Ja, fik ødelagt det første på selve release, af en eller anden trold på gamefaqs
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf Moods » ons 24 okt 2018 18:03

OmarE skrev:Onlinekøb i Elgiganten bliver først leveret i uge 44.


Det passer så ikke, for de har allerede sendt den første stak afsted.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf baftos » ons 24 okt 2018 18:24

Moods skrev:
OmarE skrev:Onlinekøb i Elgiganten bliver først leveret i uge 44.


Det passer så ikke, for de har allerede sendt den første stak afsted.

Men mon ikke det passer meget godt for dem, der først bestiller nu
baftos
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Horsens


Re: Red Dead Redemption 2 - where to buy?

Indlægaf OmarE » ons 24 okt 2018 18:29

Moods skrev:
OmarE skrev:Onlinekøb i Elgiganten bliver først leveret i uge 44.


Det passer så ikke, for de har allerede sendt den første stak afsted.

Det står inde på deres hjemmeside. Jeg gengiver bare hvad de skriver derinde.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron