Forum

Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » ons 24 okt 2018 09:33

ikkNico skrev:Med fare for at træde nogen over tæerne, er her lige et alvorligt heads-up på et par exploits, der kan ramme os alle. Dør man af (tilsyneladende) usynlige kugler, så check lige killcam eller Theater

Man kan åbenbart komme ret let under mappet i både Morocco og Arsenal, og ligesom med elevator glitchen fra MW2, så ved man også bare at alle børnene vil udnytte dette

Der er også spillere der kravler under mappet i Blackout

Et par videoer der blev postet til reddit indenfor den sidste dag
https://www.youtube.com/watch?v=02vHeICe6gg
https://www.youtube.com/watch?v=dnjsXFWhRDs
https://twitter.com/xUnCoded/status/1054938544966373376

Treyarch har ikke sagt noget om disse fejl endnu, men mon ikke de bliver rettet forholdvis hurtigt


Super nederen, men desværre noget man ser i alle multiplayer spil.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » ons 24 okt 2018 09:44

Det skal ikke være der, nej. Men det bliver fikset. Større problem synes jeg heller ikke, det er.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » ons 24 okt 2018 09:50

Det var som sagt bare et heads-up, så folk ved hvad de skal kigge efter, hvis de render ind i nogle mistænkelige dødsfald. Isør i HC, hvor der ikke er noget killcam
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf wMikkel » ons 24 okt 2018 10:22

Jeg har vitterligt aldrig forstået hvorfor folk gider det.
Jeg kan simpelthen ikke se det sjove i det. Ja du får en del kills, men på grundlaget af at snyde? Hvorfor er det fedt?
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » ons 24 okt 2018 14:09

Det er det samme med aimbot. Du har konstant godmode, og uden udfordring biver ethvert spil røvsygt på ingen tid. Lidt ligesom at spille mod bots på recruit level

Mit bedste bud er, at de gør det for at få Nuclear calling card, dark matter camo og emblemer. Så er spørgsmålet om de føler, at de reelt har opnået noget, når de nu har snydt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » ons 24 okt 2018 19:49

Morocco exploiten skulle gerne blive rettet med dagens opdatering, ifølge en 7 minutter gammel post på reddit:
This should be already fixed in today's update. Full notes coming soon!


Jeg går ud fra at både Arsenal og Blackout også bliver rettet
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf Cena » ons 24 okt 2018 21:45

Håber de fixer spawns i næste patch. TDM er frusterende i øjeblikket. Ligger på 1.20 i kd tror jeg. Spiller normalt til omkring 1.75-2.25. Men jeg kan simpelthen ikke bevare overblikket via map når spawns er så random.

Folk der kender mig ved jeg ikke camper, men lever af at navigere ud fra mini map og map knowledge da mine reflekser ikke er som da jeg var 15.
Men i øjeblikket kan jeg simpelthen ikke læse spillet. Og når connection så ikke er on point, så bliver det bare ikke bedre end de 1.20 :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » tors 25 okt 2018 08:06

Stor opdatering på vej i næste uge, bla med våben justeringer

Patch notes fra serverside opdatering i går er her: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... ut_tuning/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 26 okt 2018 10:13

Hvorfor er det altid de sjoveset CODs, der er fyldt med fejl og exploits?

MW2 havde Javelin-dom, CP sprint, flere elevatorer, OMA/DC, Jittermods og nogle stykker jeg sikkert har glemt
BO4 har haft flere under-map (omvendt elevator?), jittermods, og senest en Skulker-bug hvor folk løber lige så hurtigt som CP sprintet

Heldigvis bliver det meste patched hurtigt.
Apropos, her er seneste daglige patch notes: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... _pc_fixes/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf MrGlennDK » fre 26 okt 2018 11:13

ikkNico skrev:Hvorfor er det altid de sjoveset CODs, der er fyldt med fejl og exploits?

MW2 havde Javelin-dom, CP sprint, flere elevatorer, OMA/DC, Jittermods og nogle stykker jeg sikkert har glemt
BO4 har haft flere under-map (omvendt elevator?), jittermods, og senest en Skulker-bug hvor folk løber lige så hurtigt som CP sprintet

Heldigvis bliver det meste patched hurtigt.
Apropos, her er seneste daglige patch notes: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... _pc_fixes/


Nogle der oplever bookmark video ikke virker? :(
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf enfen » fre 26 okt 2018 11:23

Er det gamle videoer - før 1.03 update? For der kan være problemer med at få tidligere gameplay videoer til at virke.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 26 okt 2018 13:26

MrGlennDK skrev:Nogle der oplever bookmark video ikke virker? :(

Jeg havde bookmarket en enkelt film fra før v1.03, men den blev helt fjernet efter opdatering

Jeg har ikke prøvet at bookmarke nogle videoer efter v1.03 kom ud, men jeg kan da lige give det et skud efter arbejde
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » fre 26 okt 2018 15:41

Jeg har lige testet, og jeg kunne heller gemme i Theater. Trykkede [] og fik også "kvittering" på at min film var added to favorites, men inde i Theater er den ikke til at finde
Ny fejl (håber ikke nogen bliver sure over dette), men trods alt bedre end da Theater slet ikke kunne bruges, fordi det crashede hele spillet

Og så mere Fortunate (5 min).
BO4 er lige så sjovt som MW2, og derfor er det også fedt at se en klassisk youtuber, der bare skyder alt og alle

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » lør 27 okt 2018 14:41

3-på-stribe, er det så min tråd? :)

Speed-exploiten er allerede fundet. Åbenbart kan man stakke flere perks ovenpå hinanden,så fx 3 x Skulker giver superhastighed.
Treyarch er allerede på sagen, og har lovet at et fix er med i næste opdatering. Indtil da ...
Lastly, before we dig into today’s full notes: we are currently tracking players implementing an exploit that allows multiple copies of the same Perk to be equipped in Multiplayer. We are clearing those players’ Create-a-Class entries as a warning and will be banning repeat offenders after this point. This exploit will be resolved in an upcoming update.


Fedt!

Patch notes her: https://www.reddit.com/r/Blackops4/comm ... tes_black/
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 4 - støvler i jorden er tilbage

Indlægaf ikkNico » tirs 30 okt 2018 21:32

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster