Forum

Hvad klarede du i dit spil idag:

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Xainz » tirs 14 jul 2015 15:35

Fik klaret de sidste 2 online trofæer i BF: Hardline
25 Tazer kills, 25mac-10 kills og 25 kills med Double barrel shotgun, tog satme noget tid, at få låst op for de våben..
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Hunter » tirs 14 jul 2015 17:38

Jeg fik gennemført BF Hardline singe player delen, det var lidt en b-agtig oplevelse.

Og fik gennemført Batman Arkham Knight 100% så jeg fik "den rigtige slutning". Helt klart mit goty for mig sammen med Bloodborne. Fantastisk afslutning på de fire spil (Origins talt med).
Hunter
Niveau 0
 
Indlæg: 34
By: Høng


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf wMikkel » søn 09 aug 2015 19:39

Kom i Grand Master Prestige i COD: Advanced Warfare.
Så kan jeg spille noget andet nu :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Cena » søn 09 aug 2015 21:18

Fik taget et par trophies i The Witcher og Batman. Det er sku lidt kedeligt at grinde, så det ender nok med jeg må ud og have Far Cry 4, så jeg har noget at spille :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrGlennDK » søn 09 aug 2015 21:23

Platin i rocket League :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf iaurdae » man 10 aug 2015 16:36

Snart i oktober i min MLB the Show franchise! Sådan en sæson kan godt trække ud;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf klatzen » tors 13 aug 2015 15:42

Grinder PT Mortal Kombat X, fik et par stykker i går :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » fre 02 nov 2018 16:58

Igår klokken 22.00 valgte jeg at prøve "This War of Mine", som jeg har fået med PSplus.

Jeg tog lige et enkelt spil og før jeg vidste af det var spillet slut og klokken havde slået 02.00.

Det er godt nok et trist spil.

Det er ikke et spil, jeg kan se mig spille meget mere, men prøver på et tidspunkt lige at tage et run mere og se om jeg får mig en ny historie.

Det var ihvertfald en oplevelse værd.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Erroneus » fre 02 nov 2018 17:50

Da Senzai skrev:Igår klokken 22.00 valgte jeg at prøve "This War of Mine", som jeg har fået med PSplus.

Jeg tog lige et enkelt spil og før jeg vidste af det var spillet slut og klokken havde slået 02.00.

Det er godt nok et trist spil.

Det er ikke et spil, jeg kan se mig spille meget mere, men prøver på et tidspunkt lige at tage et run mere og se om jeg får mig en ny historie.

Det var ihvertfald en oplevelse værd.

Det er et meget trist spil, men personligt syntes det er en fantastisk oplevelse, da man virkelig føler med ens "familie" i huset. Det kan anbefales at tage flere runs, også fordi i første lærer man ofte hvad man skal og ikke skal gøre :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Da Senzai » man 05 nov 2018 22:42

Jeg vil mægtigt gerne prøve spillet en gang til. Har bare meget svært ved at finde roen til Single Player spil i hverdagen.

Jeg tror at næste gang er jeg nødt til at få fat på en pistol. Jeg brugte meget tid i mit første run på et sørge for at, at der var mad nok og vi spiste godt. Problemet var bare, at jeg så blev raidet og fik tæsk om natten, da jeg kun havde knive at forsvare mig med. (jeg tror ihvertfald, at det vil hjælpe med en pistil, men dunno)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » ons 21 nov 2018 03:30

Spiller en del Red Dead Redemption 2. Lige nu grinder jeg bear attacks og hunting (skin alle slags dyr). I dag fik jeg skudt en masse forskellige fugle :)

Det spil er så enormt og gribende. skulle bare lige spille 30min, endte med at spille 2,5 time i stedet, og nu er kl 02:30.... Godt jeg har fri imorgen :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf morfar » ons 21 nov 2018 08:52

Maethiel skrev:Spiller en del Red Dead Redemption 2. Lige nu grinder jeg bear attacks og hunting (skin alle slags dyr). I dag fik jeg skudt en masse forskellige fugle :)

Det spil er så enormt og gribende. skulle bare lige spille 30min, endte med at spille 2,5 time i stedet, og nu er kl 02:30.... Godt jeg har fri imorgen :D


samme her.

Jeg er igang med collectables strands. Der er fanme mange.

300+ timer hvis man vil have platin.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf klatzen » ons 21 nov 2018 13:09

Godt nok et par dage siden, men har desværre ikke tid til spil hver dag.

Fik klaret Titanfall 2 single player campaign på master ved hjælp af den velkendte glitch. Nu mangler der kun en top 3 placering i Gauntlet'n før platinet er hjemme :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf Maethiel » ons 23 okt 2019 13:57

Klarede flight school i gta 5. Meget mere overkommeligt end jeg husker fra sidst på ps3 :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Hvad klarede du i dit spil idag:

Indlægaf MrDe3is » ons 23 okt 2019 14:35

Havde en save game i Dead Space 2 med 25+ gennemførelser, som jeg kom til at gennemføre oveni her for et par uger siden.
I dag gennemførte jeg så det for 9. gang på en ny save game, og startede op på 10. gang ;-) :-p
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron