Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » lør 03 nov 2018 16:56

SanneKrog skrev:Måske en af jer har en ide.
Er pt kørt lidt fast. Er ved lejren ved Valentine, er eftersøgt på vestsiden af floden efter missionen med at befri Micah fra fængslet (Sorry evt spoilers) har næsten ingen kr, og der er ingen missioner, Bounty opgaver i området.
Generel Store i Valentine køber ikke smykker, ure og lign, så der kan jeg ikke score penge...
What to do...


Du tager over til gården ved ham du stjal en hestevogn for på et tidspunkt. Han køber alt det de andre ikke vil købe.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » lør 03 nov 2018 17:52

morfar skrev:
SanneKrog skrev:Måske en af jer har en ide.
Er pt kørt lidt fast. Er ved lejren ved Valentine, er eftersøgt på vestsiden af floden efter missionen med at befri Micah fra fængslet (Sorry evt spoilers) har næsten ingen kr, og der er ingen missioner, Bounty opgaver i området.
Generel Store i Valentine køber ikke smykker, ure og lign, så der kan jeg ikke score penge...
What to do...


Du tager over til gården ved ham du stjal en hestevogn for på et tidspunkt. Han køber alt det de andre ikke vil købe.

Jep det fandt jeg ud af :D
Måske skal jeg sælge alt, så jeg kan betale den bounty der er på mig...men det giver ikke 300$.
Umuligt at befri ham i Blackwater, jeg har forsøgt, og døde grusomt imod en solid politi-hær, og derudover er der ingen missioner/opgaver nogen steder :roll:
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf wMikkel » lør 03 nov 2018 20:09

Jeg skriver snart slutningen på spillet hvis folk ikke gider og advare om spoilers inden de skriver noget vedrørende campaign delen.
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+2

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Maethiel » søn 04 nov 2018 18:55

Er i chapter 3 nu. Spillet er fantastisk!

Hvis det ikke vinder GOTY, så er der noget heeelt galt.

Jeg spiller på en basic ps4, og grafikken er vanvittig (især når man tænker open world, og hvor stort spillet er). Har ikke oplevet frame drops som er værd at nævne, og har oplevet få glitches, som en hest der hang fast i en sten i 1 sekund og en fugl der faldt ned fra himlen, men det er forventeligt i så stor en verden.

GTA 6 kan kun blive ekstremt... PS5 og GTA, gud hvor bliver det vildt :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Krede1972 » søn 04 nov 2018 19:44

wMikkel skrev:Jeg skriver snart slutningen på spillet hvis folk ikke gider og advare om spoilers inden de skriver noget vedrørende campaign delen.


Hvad skulle det dog hjælpe? Eller gøre godt for?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » søn 04 nov 2018 21:28

Det er for vildt det her spil. Der er SÅ meget at lave. Jeg syntes main missions i spillet er det mest kedelige. Vil hellere jagte legendary animals....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Maethiel » man 05 nov 2018 00:38

Havde lige en hjertestops-oplevelse....

Spoiler !



Jeg gik ind i en hytte for at finde en item til en i campen, og da jeg træder ind af døren, er der en kæmpe bjørn som hopper på mig.. Det er over en time siden, og mit hjerte banker stadig. Jesus kristus!
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » man 05 nov 2018 16:34

Maethiel skrev:Havde lige en hjertestops-oplevelse....

Spoiler !



Jeg gik ind i en hytte for at finde en item til en i campen, og da jeg træder ind af døren, er der en kæmpe bjørn som hopper på mig.. Det er over en time siden, og mit hjerte banker stadig. Jesus kristus!


Det er dybt ubehageligt og meget realistisk lavet når man bliver angrebet af en bjørn. Tror de har talt med ofre for sådanne angreb inden de har animeret angrebene.

Men der er et trofæ for at overleve 18 angreb, så det er bare at kaste sig i kløerne på den =D> =D>
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Maethiel » man 05 nov 2018 23:54

morfar skrev:
Maethiel skrev:Havde lige en hjertestops-oplevelse....

Spoiler !



Jeg gik ind i en hytte for at finde en item til en i campen, og da jeg træder ind af døren, er der en kæmpe bjørn som hopper på mig.. Det er over en time siden, og mit hjerte banker stadig. Jesus kristus!


Det er dybt ubehageligt og meget realistisk lavet når man bliver angrebet af en bjørn. Tror de har talt med ofre for sådanne angreb inden de har animeret angrebene.

Men der er et trofæ for at overleve 18 angreb, så det er bare at kaste sig i kløerne på den =D> =D>


Taler du af personlig erfaring? Evt en kone? :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » tirs 06 nov 2018 08:35

Maethiel skrev:
morfar skrev:
Maethiel skrev:Havde lige en hjertestops-oplevelse....

Spoiler !



Jeg gik ind i en hytte for at finde en item til en i campen, og da jeg træder ind af døren, er der en kæmpe bjørn som hopper på mig.. Det er over en time siden, og mit hjerte banker stadig. Jesus kristus!


Det er dybt ubehageligt og meget realistisk lavet når man bliver angrebet af en bjørn. Tror de har talt med ofre for sådanne angreb inden de har animeret angrebene.

Men der er et trofæ for at overleve 18 angreb, så det er bare at kaste sig i kløerne på den =D> =D>


Taler du af personlig erfaring? Evt en kone? :lol:


Jeg er gift, så det er sjældent hun angriber mig som en bjørn :(
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Maethiel » tirs 06 nov 2018 13:50

Haha :D
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Ubertracker77 » tirs 06 nov 2018 19:28

Hvad med slikskålen derhjemme? Kaster hun sig over den, som et vildt dyr ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Rytteren » tirs 06 nov 2018 19:44

Hold nu op hvor er spillet kedeligt. Hvornår bliver det spænende? Greg Millers antagelser fra KF, er sgu spot on. Dette er et videospil, der slår dig i hovedet som et videospil. Det er sgu den samme A->B->A formel igen og igen.

Endeløse intet i et openworld.

... Kan være jeg havde alt for høje forventninger, og disse bare ikke kan indfries.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » tirs 06 nov 2018 20:25

Rytteren skrev:Hold nu op hvor er spillet kedeligt. Hvornår bliver det spænende? Greg Millers antagelser fra KF, er sgu spot on. Dette er et videospil, der slår dig i hovedet som et videospil. Det er sgu den samme A->B->A formel igen og igen.

Endeløse intet i et openworld.

... Kan være jeg havde alt for høje forventninger, og disse bare ikke kan indfries.

Tror det er smag og behag. Jeg finder detaljerne i spillet fantastiske og personerne interessante og derved også historien glimrende.

Greg's analyse af AC: Odyssey er sandsynligvis korrekt (har ikke spillet det endnu), men ikke af det her :wink:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf glyr » tirs 06 nov 2018 21:42

Har nu spillet et par dage... Ved ikke lige hvad jeg skal sige. Tempoet og styringen er akilleshælen, men flot og stort spil. Er en stædig ræd så jeg fortsætter nok til vejs ende, selv om jeg ikke er den største fan.

Det tætteste spilbranchen kommer på "Mindful gaming" :-D
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster