Forum

RDR 2 anmeldelser

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Rechain » tirs 06 nov 2018 23:08

Finder det utroligt afslappende at ride rundt i RDR2, nyde det nedsatte tempo om der sker noget eller ej. Er ca 50% igennem main story nu. Det er et fantastisk spil. Jeg slapper af med det, ligesom når jeg kører truck i ETS2 :) har ikke brug for at spæne afsted uden at opleve det hele. Der var brug for det i spillet, derfor de har sat tempoet ned :P at alle så ikke bryder sig om det er en anden sag.



/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » tirs 06 nov 2018 23:25

Ubertracker77 skrev:Hvad med slikskålen derhjemme? Kaster hun sig over den, som et vildt dyr ;)


Nej, den tømmer hun lydløst og hurtigt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Ubertracker77 » ons 07 nov 2018 00:09

Som en ninja :)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf SanneKrog » ons 07 nov 2018 06:34

Rechain skrev:Finder det utroligt afslappende at ride rundt i RDR2, nyde det nedsatte tempo om der sker noget eller ej. Er ca 50% igennem main story nu. Det er et fantastisk spil. Jeg slapper af med det, ligesom når jeg kører truck i ETS2 :) har ikke brug for at spæne afsted uden at opleve det hele. Der var brug for det i spillet, derfor de har sat tempoet ned :P at alle så ikke bryder sig om det er en anden sag.



/Rechain

Tænker også at det er smag og behag. Det her RDR er anerledes i sin struktur end sin forgænger, ligeledes har Rockstar valgt at skrue på “gang i den hele tiden, fuld skrue på tempoet-knappen”, og der adskiller det her spil sig fra mange andre skyde/action spil.
Jo længere jeg kommer ind i spillet, jo federe er jeg grebet af stemningen, og at det er mig som gamer, der er medbestemmende for hvad der foregår, og i hvilket tempo :D
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Unklemac » ons 07 nov 2018 14:28

Vent til i får en black andalusian... så bliver tempo'et lige skruet godt op! :lol:

Sikken en hidsig fætter! :mrgreen:
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Trekamp » fre 09 nov 2018 17:50

Er jeg den eneste der sidder i en helvedes støj fra skiven? Jeg lod mig fortælle, at det ikke burde være noget problem, da spillet ville blive installeret, men det stemmer desværre ikke overens med mine praktiske erfaringer ..
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » fre 09 nov 2018 18:38

Trekamp skrev:Er jeg den eneste der sidder i en helvedes støj fra skiven? Jeg lod mig fortælle, at det ikke burde være noget problem, da spillet ville blive installeret, men det stemmer desværre ikke overens med mine praktiske erfaringer ..

Se den her tråd.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » man 12 nov 2018 10:05

Spoiler alert....


Hvad fanden sker der for at spillet bliver forvandlet til Farming Simulator i epilogerne? Hvor er det dog ekstremt kedeligt at træne heste, skovle lort og reparere indhegning...,

Jesus christ
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf kratoss98 » man 12 nov 2018 18:02

det er realistisk og ligesom det vilde vesten i virkeligheden. rockstar ved hvad de gør. du behøver ikke at synes det er et sjovt spil. det er slet ikke meningen.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf MrGlennDK » man 12 nov 2018 20:01

Hvor kan man se hvor længe man har brugt på spillet ? Tror jeg har roundet de 80+ timer :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Ubertracker77 » tors 15 nov 2018 11:43

morfar skrev:Spoiler alert....


Hvad fanden sker der for at spillet bliver forvandlet til Farming Simulator i epilogerne? Hvor er det dog ekstremt kedeligt at træne heste, skovle lort og reparere indhegning...,

Jesus christ



Det er ligesom RL morfar. Du skal bare erstatte træne heste med træne børn. Skovle lort med rydde op for din kone. reparere indhegning med lave kaningård eller plante hæk. :mrgreen: :mrgreen:

Men du har i det mindste fanget alle dine rare fish. Jeg har ikke engang fået unlocked fiskestangen endnu :lol: :lol:
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » tors 15 nov 2018 15:26

MrGlennDK skrev:Hvor kan man se hvor længe man har brugt på spillet ? Tror jeg har roundet de 80+ timer :)

Det kan man desværre ikke se nogle steder. Jeg er også nysgerrig hvor meget jeg har lagt i det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf morfar » tors 15 nov 2018 17:25

Erroneus skrev:
MrGlennDK skrev:Hvor kan man se hvor længe man har brugt på spillet ? Tror jeg har roundet de 80+ timer :)

Det kan man desværre ikke se nogle steder. Jeg er også nysgerrig hvor meget jeg har lagt i det :)


Det er jeg rimeligt glad for man ikke kan =D> :lol:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf baunevej » fre 16 nov 2018 00:22

Kom igennem historien idag, fantastisk stemning, smukke omgivelser. Alt i alt et fantastisk spil. Det eneste jeg aldrig blev helt tilfreds og dus med, var den kluntede styrring, men alt andet er så godt lavet, at jeg spillede det igennem. 8/10 herfra, det blev ikke mit game of the year som jeg regnede med det ville blive, men et af de bedste i år.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: RDR 2 anmeldelser

Indlægaf Erroneus » søn 18 nov 2018 11:05

Hjemmelavet trailer med Johnny Cash - Hurt, glimrende sat sammen.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron