Forum

PUBG til ps4 til december!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

PUBG til ps4 til december!

Indlægaf Racermus » man 12 nov 2018 18:53

https://indianexpress.com/article/technology/gaming/pubg-playstation-4-to-launch-on-december-8-report-5440316/

Så kommer det endelig! PUBG kommer til ps4 og det bliver meget snart! Højst sandsynlig d.8 december. Og jeg tror os at det bliver gratis for PS+, fordi Xbox lige har gjort det gratis for deres brugere. Og det skal garanteret prøve at hamle op med fortnite, som allerede har ps4 brugerne.

Men glæder mig sindssygt til det kommer! Og jeg ikke skal spille de børne versioner der er indtil nu. Syntes hverken fortnite eller h1z1 er noget for mig. Og gider ikke købe cod4, det er sgu for arkade for min smag.
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf Erroneus » man 12 nov 2018 20:15

Kunne være fint hvis det bliver plus, men lad os nu se, jeg tror bestemt det nok skulle kunne sælge. Spørgsmålet er så hvor godt det kommer til at køre, det er altså ikke jordens bedste udvikler :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf Racermus » man 12 nov 2018 21:55

Ja jeg har godt hørt om alle de problemer der har været med Xbox. Men nu er de kommet ud med en 1.0, hvilket (forhåbentlig) betyder at der ikke opstår problemer.. har prøvet det på mobilen, og det fungerede upåklageligt.

Men tænker Sony annoncerer det som en bombe, ligesom de gjorde med Black OPS 3 i sommers.

Og siden Xbox brugerne får det gratis nu, så tænker jeg at det er en ny strategi de kører med, at tjene det ind gennem in store køb
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf Erroneus » man 12 nov 2018 22:53

Det er ikke samme udvikler, som står bag det til mobilen.

PC udgaven udkom som version 1.0 et stykke tiden siden og der har været MANGE problemer efter. Jeg vil se det virke ordenligt, før jeg gider bruge tid på det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf baunevej » tirs 13 nov 2018 00:43

Erroneus skrev:Det er ikke samme udvikler, som står bag det til mobilen.

PC udgaven udkom som version 1.0 et stykke tiden siden og der har været MANGE problemer efter. Jeg vil se det virke ordenligt, før jeg gider bruge tid på det :)


Fornyligt da jeg spillede det på Xbox One X, kørte det utilfredsstillende i min verden, masser af framedrops og pisse grimt i forhold til pc hvor det heller ikke er imponerende grafik. Vil blive overrasket over hvis det køre kanont på ps4 modsat andre platforme :D .
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf wMikkel » tirs 13 nov 2018 07:32

Jeg har spillet den en hel del på Xbox fra det først kom ud i preview. Spillet kører stadig ikke optimalt, og efter at have prøvet Blackout, så kan jeg ikke vende tilbage til den dårlige frametate som PUBG kører med.
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf Erroneus » tirs 13 nov 2018 18:12

Det kan nu forudbestilles til PS4 på Amazon.com til 30$

Jeg kan ikke se det her spil blive et PS Plus spil, det vil være for dyrt for Sony.

Og fra PS Blog: https://blog.eu.playstation.com/2018/11 ... -december/

Yep det bliver helt sikket ikke et PS Plus spil med de forudbestillings muligheder.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf TheGodFatherDK » tirs 13 nov 2018 19:44

jeg har 132 Wins på XBOX One X. 3259 kills :D
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf Zieglers » tirs 13 nov 2018 20:20

Puuuha, på Xbox vandt jeg mit tredje spil i solo og har ikke spillet det siden, det er simpelthen for sløset med styringen. Har stort set kun dårligt at sige om spillet. For at være ærlig prøvede jeg en enkelt gang siden da, men efter én runde stoppede jeg. Man kan sikker nok lære at rette op for den sløsede styring, men det gider jeg ikke bruge min tid på når så mange andre spil kører upåklageligt. Det er det værste spilkøb jeg har gjort mig på konsol.
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80

+1

Re: PUBG til ps4 til december!

Indlægaf TheGodFatherDK » søn 18 nov 2018 19:13

Fortnite er ikke lige mig
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster