Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 05 nov 2018 14:22

Cena skrev:Og det er som om spilleren konsekvent ligger through Ball på den forkerte side. Også selvom det nærmest ikke er muligt at smide den dårligt.

Yep den oplevede jeg også tit til stor frustration.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 05 nov 2018 14:55

Erroneus skrev:
Cena skrev:Og det er som om spilleren konsekvent ligger through Ball på den forkerte side. Også selvom det nærmest ikke er muligt at smide den dårligt.

Yep den oplevede jeg også tit til stor frustration.


Det er simpelthen så irriterende. Han vælger 8/10 den sværeste aflevering og ligger den så helt af helvedes til.

De gange hvor de faktisk lykkedes er der hvor de er sværest, hvor i mod når det er en aflevering jeg kunne slå i træsko kikser den.

Det helt store problem i år er inkonsistensen i gameplay. Selvom man gør præcis de samme ting er udfaldet forskelligt ret ofte. Jeg gør præcis det samme når jeg sparker målspark og nogle gange hamrer han den ud til tilskuerne. Andre gange bliver den for kort.

Jeg har svært ved at forstå hvordan man kan kalde spillet e-sport ready. Jeg forstår ikke man kan spille turneringer om store pengebeløb i et spil der er SÅ tilfældigt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Erroneus » man 05 nov 2018 15:46

Cena skrev:Jeg har svært ved at forstå hvordan man kan kalde spillet e-sport ready. Jeg forstår ikke man kan spille turneringer om store pengebeløb i et spil der er SÅ tilfældigt!

Det er let nok, fordi dem som brokker sig højlydt, de får bare et ban fra turneringerne, så tør ingen give ordenlig kritik :lol:
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 05 nov 2018 15:55

Erroneus skrev:
Cena skrev:Jeg har svært ved at forstå hvordan man kan kalde spillet e-sport ready. Jeg forstår ikke man kan spille turneringer om store pengebeløb i et spil der er SÅ tilfældigt!

Det er let nok, fordi dem som brokker sig højlydt, de får bare et ban fra turneringerne, så tør ingen give ordenlig kritik :lol:


Ja det er sku en god taktik :roll: :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf arnel925 » ons 07 nov 2018 20:48

Spillede lidt igår og synes spillet er blevet lidt mere stabilt efter patchen. Træls at vi skal ind i november før spillet virker efter hensigten.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » tors 08 nov 2018 17:46

Har fået lavet et par ændringer på mit hold, selvom jeg ikke spiller ret meget fifa i år, så syntes jeg det vælter ind med coins, det har vel aldrig været nemmere at få coins i fifa
Billede
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg

+2

Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » fre 09 nov 2018 08:14

Arhh. Man får ikke bare to icon spillere ved en tilfældighed. Du må have trukket noget godt i en pakke eller have været god til at trade.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » fre 09 nov 2018 16:46

Mit bedste pull i en pakke var en Sane til 170k, og en untradeable Koulibaly. Så ikke mange coins jeg har fået derfra.
Spiller stort set kun squad battles, og aldrig nok til at komme elite ranks,
Trader primært bare items fra bronze pakker
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf SanneKrog » tirs 13 nov 2018 20:43

Hey FIFA-folkens.
Hjælp...jeg spiller karriere, lidt på semi-prof, professionel og nu på Verdensklasse.
Synes dog at jeg oplever en’ ting, der går igen, og er møg irriterende, nemlig at modstanderen er ringe til at skyde på mit mål/score, kun de bedre hold kan ind imellem, og skal tæt på mål.
Jeg regulere op og ned inde i indstillinger, gør ikke den store forskel der, kun at jeg risikere at jeg slet ikke kan følge med modstanderen, men de kan stadig ikke score særlig ofte.
Nogen ideer til en bedre spil-oplevelse...
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege


Re: FIFA 19

Indlægaf kleenex » tirs 13 nov 2018 21:22

Hvordan gør i mht. Bronze pack method? Sælger i hele lortet eller kun spillere? Sætter i dem bare fra 150-10k eller?
Fatter ikke hvordan du har fået 2 icons når du ikke spiller mere end du gør!!
Billede
kleenex
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » ons 14 nov 2018 12:27

kleenex skrev:Hvordan gør i mht. Bronze pack method? Sælger i hele lortet eller kun spillere? Sætter i dem bare fra 150-10k eller?
Fatter ikke hvordan du har fået 2 icons når du ikke spiller mere end du gør!!


Gemmer alle bronze spillere, fra ligaer eller hold, der plejer at kommer sbc'er med, og sælger så når disse er ude.
Alle andre spillere ryger på til 150-10k
Alle trænings kort undtagen fysik sælges for 150-200
fitness kort 150-200
Squad fittness 1100-1300
alle brasilianske trænere 150-200
enkelte trøjer og logoer går fra 150-5000,
all healing 150-200, desværre er alle andre healing kort ubrugelige i år, har ellers været noget der virkelig solgte godt i de andre fut's.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » ons 14 nov 2018 14:52

Er vendt tilbage til FIFA efter et par ugers pause. Det var hårdt at kvalle til WL når man startede fra 0. Sidst jeg kvalificerede mig gad jeg ikke spille, så måtte starte helt fra 0.

Mit nuværende hold:
Billede

Skifter til 4-2-2-2 med neymar og Bale på toppen. Draxler og Payter som wide cams
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tors 15 nov 2018 12:14

Trak UCL Florenzi og Ederson i untradble rewards i morges, så blev sku lige nødt til at lave lidt om på holdet:

Billede

Nu er jeg klar til første WL i år!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » tors 15 nov 2018 16:49

Jeg fik også Ederson og UCL-RTTF Lingard. :D
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf Volpi » tors 15 nov 2018 19:46

Jeg kan simpelthen intet få ud af min CAM efter opdateringer. Det plejer at være min uden sammenligning mest effektive spiller, men nu er dybala ikke andet end en middelmådig bold flytter.
Andre der oplever det?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster