Forum

Black Friday - Hvad er tilbud og hvad er ikke :)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday - Hvad er tilbud og hvad er ikke :)

Indlægaf Maethiel » fre 23 nov 2018 19:29

Black friday herhjemme er lige så sløvt som en pige der har drukket hendes drink, hun har efterladt i et par timer på et diskotek i provinsen....

Jeg vil ikke til sort fredag for at spare 50kr på ps+, jeg vil til sort freitag og købe en range rover til 5kr!

Kom nu ind i kampen...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Black Friday - Hvad er tilbud og hvad er ikke :)

Indlægaf MrGlennDK » fre 23 nov 2018 21:55

Ja det virkelig til grin igen i år, jeg købte kun en Chromecast ultra og et nyt headset :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev


Re: Black Friday - Hvad er tilbud og hvad er ikke :)

Indlægaf Erroneus » fre 23 nov 2018 22:25

Personligt syntes jeg det har været glimrende. Har fundet et par ting til mig selv billigere end nogle siden før, og 5 julegaver, alle sammen også til lavere pris end før.

De der sindssyge tilbud som folk slås om, ja det er måske gode tilbud, men jeg gider ikke slås om det tilbud i en eller anden butik :)

Der har været gode tilbud på tv's, konsoller, ps vr, masser af spil, harddiske, og meget andet udstyr. Har der været ligegyldige tilbud, jo jo masser, men så er det godt det ikke kun er en butik som har tilbuddene.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Black Friday - Hvad er tilbud og hvad er ikke :)

Indlægaf Odyzeus » lør 24 nov 2018 00:31

Maethiel skrev:Jeg vil ikke til sort fredag for at spare 50kr på ps+, jeg vil til sort freitag og købe en range rover til 5kr!

Kom nu ind i kampen...


Tja, at de skærer 1/3 af prisen af noget der sjældent kommer på tilbud kan jeg nu ikke se problemet i. Normalprisen er jo 450 og ikke 349.

Hvis du finder den Range Rover, giver du så lige heads up??
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Black Friday - Hvad er tilbud og hvad er ikke :)

Indlægaf wMikkel » lør 24 nov 2018 08:12

Nu må vi se med Cyber Monday. Om der kommer noget vildt eller om det, højst sandsynligt, bliver en gentagelse af Black Friday tilbuddene
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster