Forum

FIFA 19

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » fre 16 nov 2018 13:51

1-1 efter 2 kampe. Puha serverne kører godt nok dårligt. Gameplay er absurd sløvt! Håber det bliver bedre.

Edit:
Slutter første dag 6-3. Fint tilfreds eftersom det er første wl i år. 2 kampene jeg tabte blev der udlignet mod mig til sidst og jeg tabte i overtiden. Sidste nederlag tabte jeg 6-1. Fik ikke et ben til jorden.

Har også selv haft 2 sejre på 4+ mål. Man kan godt mærke der er niveau forskel i forhold til rivals. Der er 9 ud af 10 kampe møg tætte!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » lør 17 nov 2018 16:38

12-5 indtil videre. Har en af de weekender hvor alt bare går min vej. Bale og Neymar sparker alt i kassen uanset button delay. Og dummer jeg mig står Thiago Silva eller Ederson i vejen.

Af de 5 nederlag jeg har haft kunne jeg have vundet de 4 af dem hvis jeg havde været lidt mere skarp. Allesammen lukkede jeg dumme mål ind til sidst. Den ene fik jeg smadder.

Tager lige 2 sejre mere (medmindre det da går helt galt) i denne weekend og så stopper jeg. Præmierne for 17 er ikke gode og jeg orker ikke at prøve 20 hvis det kikser og jeg står med 17 præmierne.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » lør 17 nov 2018 17:50

14-6. Fantastisk!! Havde ikke turde håbe på det gik så godt i første WL i år. Har været god men har sku også haft heldet. Den sidste kamp vandt jeg 2-1 over en der var bedre end mig. Men formåede at holde stand og så scorer på kontra med Bale og Neymar i de sidste 8 minutter.

Tvivler på jeg kan gøre det så godt næste gang jeg skal spille WL. Det er vist en engangs Forestilling i forhold til mit generelle niveau. Men det er dog noget nemmere end rivals generelt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf j.rath » søn 18 nov 2018 11:14

Cena skrev:
Men det er dog noget nemmere end rivals generelt.


Sjovt. Jeg havde lige akkurat den modsatte oplevelse af WL. Jeg blev tævet igennem hele weekenden, og det gør nok jeg aldrig skal spille WL igen. Det er simpelthen for tidskrævende ift. hvad man får ud af det.
Jeg mødte konstant sindssyge hold, og der var ikke mange af dem der havde under 5 specielle kort på hvert hold.

Men fedt det virker for dig. Når man får tæv 5 kampe i streg er det sgu svært at rejse sig op igen og tage den næste.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: FIFA 19

Indlægaf tue69 » søn 18 nov 2018 18:10

Endte 14-12 hvor de sidste to nederlag var lidt unødvendige da jeg forsøgte med mit elendige fitness hold.

Var dybt nede i sølet med 3-6 som blev vendt til 6 sejre i streg grundet et skifte til 4222 og instrukser fra Cena.

Det gjorde mine kampe betydeligt lettere og sjovere.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » søn 25 nov 2018 10:29

Solgte mit hold inden black friday, og fik så købt nyt. Lod mig inspirere af Cena, så jeg kunne komme tilbage til 4-2-2-2, som jeg spillede igennem hele fifa 18. Så skifter fra 4-3-3, til 4-2-2-2 ingame, med neymar og bale i front, og modric og cavani bag dem.
Der er lidt at handle for endnu, umiddelbart er Verratti næste mand der skiftes, om jeg så skal have modric derned og købe en CAM ikon, eller om jeg skal købe et cdm ikon istedet.
Nogen der har spillet med nogen af de billigere ikoner, der har noget de kan anbefale ? kigger på Gatuso, Prime Nakata, og Prime Keane

Billede

Edit: det er et nyt hold, derfor har verrati og Cavani manglende kemi, mangler loyalti på holdet :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tirs 27 nov 2018 06:52

Billede

Flashback Pato kom i går og som Milan fan var jeg nødt til at lave ham. Det kostede mig ca 80k da jeg havde en masse untradeables i klubben. Nåede kun lige en enkelt kamp med det nye hold i går, men han virker godt. Skifter til 4-2-2-2 med Neymar og Pato i angrebet og så isco og Bale på cam.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf NERD3006 » tirs 27 nov 2018 19:41

Hej alle.

Har et enkelt spørgsmål.

Kan man lave sin egen private liga i fifa 19 og så spille mod kammeraterne online i denne private liga..?

Håber i kan hjælpe.?

Mvh martin
NERD3006
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » ons 28 nov 2018 10:23

Cena skrev:Billede

Flashback Pato kom i går og som Milan fan var jeg nødt til at lave ham. Det kostede mig ca 80k da jeg havde en masse untradeables i klubben. Nåede kun lige en enkelt kamp med det nye hold i går, men han virker godt. Skifter til 4-2-2-2 med Neymar og Pato i angrebet og så isco og Bale på cam.


Stærkt, fik selv lavet Pato igår, og supplerende op med prime Nakata, ved ikke hvem af Pato og neymar der kommer til at lægge i front med Bale, eller om jeg ender med at skifte lidt rundt mellem de 3 i front. Glæder mig til at prøve Nakata af, 99 shotpower og langskud, og stadig en relativ hurtig og atletisk allround spiller.
Er dog ved at være tom for coins nu, har 350k tilbage, tror det ender med en ny cdm, muligvis prime Gattuso
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » tors 29 nov 2018 12:35

Xainz skrev:
Stærkt, fik selv lavet Pato igår, og supplerende op med prime Nakata, ved ikke hvem af Pato og neymar der kommer til at lægge i front med Bale, eller om jeg ender med at skifte lidt rundt mellem de 3 i front. Glæder mig til at prøve Nakata af, 99 shotpower og langskud, og stadig en relativ hurtig og atletisk allround spiller.
Er dog ved at være tom for coins nu, har 350k tilbage, tror det ender med en ny cdm, muligvis prime Gattuso


Pato har indtil videre været absurd skarp for mig. Han er på 27 mål i 14 kampe. Men folks forsvar sejler også virkelig efter den nye patch! Heldigvis har det giver mig et boost spil mæssigt, da jeg selv forsvarer manuelt og har gjort det længe. Så det føles ikke ret meget anderledes for mig.

Jeg kan på det kraftigste anbefale at smide Bale på CAM. Han laver de syge overlab. Så jeg har ikke fortrudt han er rykket fra ST til CAM.

Hvordan var Nakata?

Jeg fik lavet den kinesiske liga SBC i dag og fik Oscar. Den kostede mig alt i alt 25-30k. Den synes jeg sku er fint for en spiller der passer perfekt ind i mit Real Brazildrid hold :D

Jeg valgte at tage untradeable præmier fra rivals i dag og trak Cavani og Bonucci. Fine som udskiftere lige nu og til SBC senere :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » tors 29 nov 2018 17:03

Cena skrev:
Xainz skrev:
Stærkt, fik selv lavet Pato igår, og supplerende op med prime Nakata, ved ikke hvem af Pato og neymar der kommer til at lægge i front med Bale, eller om jeg ender med at skifte lidt rundt mellem de 3 i front. Glæder mig til at prøve Nakata af, 99 shotpower og langskud, og stadig en relativ hurtig og atletisk allround spiller.
Er dog ved at være tom for coins nu, har 350k tilbage, tror det ender med en ny cdm, muligvis prime Gattuso


Pato har indtil videre været absurd skarp for mig. Han er på 27 mål i 14 kampe. Men folks forsvar sejler også virkelig efter den nye patch! Heldigvis har det giver mig et boost spil mæssigt, da jeg selv forsvarer manuelt og har gjort det længe. Så det føles ikke ret meget anderledes for mig.

Jeg kan på det kraftigste anbefale at smide Bale på CAM. Han laver de syge overlab. Så jeg har ikke fortrudt han er rykket fra ST til CAM.


Hvordan var Nakata?

Jeg fik lavet den kinesiske liga SBC i dag og fik Oscar. Den kostede mig alt i alt 25-30k. Den synes jeg sku er fint for en spiller der passer perfekt ind i mit Real Brazildrid hold :D

Jeg valgte at tage untradeable præmier fra rivals i dag og trak Cavani og Bonucci. Fine som udskiftere lige nu og til SBC senere :)


Efter ca 10 kampe med 4-2-2-2 skiftede jeg tilbage til 4-3-3 (4). Spillede Bale og nakata som CAM's. men fik næsten intet ud af dem.

Skiftede så til kanter igen, med pato som ST og Nakata som CAM, og så skinner de begge for alvor. Pato er virkelig skarp i feltet, og Nakata er den fedeste CAM jeg har spillet med i år, og har både haft Laudrup, Dybala, Bruyne, Messi og Bale dernede. Nakata's langskud er vanvittige, og så har han bare allrounds rigtig gode stats.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » søn 02 dec 2018 19:57

Spillede WL. Shit en lorte uge mand. Endte 14-12. Havde kun 2-3 uden button delay. Ellers var det nærmest bare umuligt fra start til slut. Håber fandme jeg får noget godt ud af det!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 10 dec 2018 13:28

Har haft en gylden uge!

Trak IF Chiellini i player pick i torsdags og i dag trak jeg så Prime Litmanen i en mega pack og pakken efter trak jeg Marcelo. Så det var lige knapt 900k i banken! Så mit hold er blevet lavet ret meget om den sidste uge. Poster lige et billede senere når jeg er færdig med holdet (selvom ingen sikkert kigger alligevel) :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: FIFA 19

Indlægaf Xainz » man 10 dec 2018 18:04

Har selv smidt en del coins væk, ved at prøve forskellige icons af, Solgte Nakata da jeg kunne tjene 75k på ham ca, købte så en 89 socratis, skiftede så til en prime Rivaldo, overvejede kort en prime seedorf. for til sidst at ende med en 87 Socratis, kostede mig vel omkring 150k i tab i alt, at prøve dem af.
Fik lavet Flashback alves, han gør det satme godt.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: FIFA 19

Indlægaf Cena » man 10 dec 2018 19:11

Xainz skrev:Har selv smidt en del coins væk, ved at prøve forskellige icons af, Solgte Nakata da jeg kunne tjene 75k på ham ca, købte så en 89 socratis, skiftede så til en prime Rivaldo, overvejede kort en prime seedorf. for til sidst at ende med en 87 Socratis, kostede mig vel omkring 150k i tab i alt, at prøve dem af.
Fik lavet Flashback alves, han gør det satme godt.


Hvad er din oplevelse af icons? Har kun prøvet Vieri og han var super skuffende! Så det har afholdt mig indtil videre. Jeg tror jeg køber Gattuso da han vil løse mine chem problemer jeg har i øjeblikket. Jeg tilføjer dig nok lige ved lejlighed på PS4. Meget sjovt at kunne kigge hinandens hold lidt ud.

Jeg skulle gerne have et par Milan icons i løbet af sæsonen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster