Forum

fallout76

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

fallout76

Indlægaf iceb » tirs 04 dec 2018 10:08

hej

jeg har nu kig på dette spil men har lige 2 spm for at finde ud af om det faktisk
er et spm jeg burde bruge penge på.

1. kan man ændre sværhedsgrad i spillet ?
2. er der mods? de der bruger generede ting som for eks kan give dig
ubegrænset penge eller andet ?

mange hilsner herfra
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: fallout76

Indlægaf Kehaan » tirs 04 dec 2018 11:48

1: Nej, spillet er et online spil.
2: Nej

Før du køber se dog Easy Allies Anmeldelse af det: https://youtu.be/i3-FU2ZLvVo :)
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: fallout76

Indlægaf Nergh » tirs 04 dec 2018 15:08

Kehaan skrev:
Før du køber se dog Easy Allies Anmeldelse af det: https://youtu.be/i3-FU2ZLvVo :)


Og se denne anmeldelse fra Angry Joe

Jeg ville spare de penge :-)
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: fallout76

Indlægaf Kehaan » tirs 04 dec 2018 18:38

Jeg købte det kun for at få PowerArmor edition xD
Har spillet det en maks 8-10 timer, måske mindre. Jeg ville anbefale at vente en 6-12 måneder mindst, før at købe det, det kræver mange mange flere updates.
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Re: fallout76

Indlægaf klatzen » ons 05 dec 2018 08:18

Altså når selv inkarnerede fans af serien siger det er noget bras, bør man nok holde sig fra det :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438


Re: fallout76

Indlægaf Erroneus » ons 05 dec 2018 09:57

Jeg fik det til 185 kr på Black Friday, har ingen planer om at spille det før et godt stykke tid inde i 2019, hvor de forhåbentligt har fået fixet nok bugs.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: fallout76

Indlægaf Cena » ons 05 dec 2018 12:25

Erroneus skrev:Jeg fik det til 185 kr på Black Friday, har ingen planer om at spille det før et godt stykke tid inde i 2019, hvor de forhåbentligt har fået fixet nok bugs.


Du bevæger dig på farlig grund. Det der med at købe spil til fremtiden, ender ofte med man pludselig har 20+ spil stående i folie når generationen slutter, som man aldrig får spillet :P Det lærte jeg sidste generation.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: fallout76

Indlægaf baunevej » ons 05 dec 2018 13:26

Erroneus skrev:Jeg fik det til 185 kr på Black Friday, har ingen planer om at spille det før et godt stykke tid inde i 2019, hvor de forhåbentligt har fået fixet nok bugs.


Købte det til 229 black friday. Og til den billige pris kan jeg godt leve med det er i beta tilstand, men de 550 på storen er uacceptabelt. Syntes det var hyggeligt nok og gå på opdagelse i betaen, startede kort op igår, og selvom spillet ikke køre optimalt kan jeg agtens få nogle timer til og gå.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: fallout76

Indlægaf Erroneus » ons 05 dec 2018 13:36

Cena skrev:
Erroneus skrev:Jeg fik det til 185 kr på Black Friday, har ingen planer om at spille det før et godt stykke tid inde i 2019, hvor de forhåbentligt har fået fixet nok bugs.


Du bevæger dig på farlig grund. Det der med at købe spil til fremtiden, ender ofte med man pludselig har 20+ spil stående i folie når generationen slutter, som man aldrig får spillet :P Det lærte jeg sidste generation.

I know, jeg lavede præcis samme fejl i sidste generation og lidt i starten af denne. Så købte jeg hus for et par år siden og så stoppede det :lol:

Men der blev gjort en undtagelse, fordi det er spil jeg skal prøve af, også selv om det ikke er den type Fallout spil, en gammel sur singleplayer mand som mig helst vil have :mrgreen: Og så fordi jeg allerede havde et Coolshop Premium abb. (fra andet køb) og så kunne få det til 185 kr., hvilket er en pris den nok ikke lige rammer foreløbigt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: fallout76

Indlægaf iceb » tirs 18 dec 2018 13:30

hej ja nu ved jeg så
at jeg ikke skal købe fallout76
for jeg kan bedre lide spil som fallout 4 hvor man jo
også kunne bruge mods og også sætte svæerhedsgraden
ned og op og har også gemmenført det så jeg køber så bare ikke det nye
fallout kun hvis de så ender med at tilføje en mods sektion

men tak fro hjælpen da og svarene
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: fallout76

Indlægaf Avalin » ons 09 jan 2019 12:51

Jeg er ny herinde og søger lidt at spille fallout 76 med. og i skal altså ikke være så bange for at købe det. det kører allerede meget bedre og der er noget mere ind i fallout 4 (ikke meget indrømmer jeg). men det er fedt man kan spille sammen med andre.

hvis i adder mig så kan vi løbe lidt rundt sammen.
mit psn: Avalin
Avalin
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: jyderup

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron