Forum

Dilemma..

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dilemma..

Indlægaf Sbergy » tors 06 dec 2018 14:02

Hej PSlife-brugere.

Jeg står i et lille dilemma. Derfor kunne jeg godt bruge noget vejledning herinde. Jeg havde forudbestilt Red Dead Redemption, men synes ikke rigtig jeg har fået spillet det, derfor står jeg nu og overvejer om jeg skal bytte det, og så ligge nogle ekstra penge, så jeg kan købe Battlefield. Har dog ikke fået kigget på Battlefield så meget. Hvad synes i?
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Dilemma..

Indlægaf Ubertracker77 » tors 06 dec 2018 14:44

Jeg har begge spil, og jeg ved godt hvad jeg pt. spiller. Men nu er jeg nok også mere first person shooter type, end jeg er GTA third person. Synes virkelig det er sjovt, at spille mange spiller mod hianden BF5. Ud over de F%"#¤&"#&¤&!"¤ flyvemaskiner i BF5, så er resten sjovt.

Styresystemet i RDR2, giver mig lidt halvlange løg. Spillet er jo med vilje skruet voldsomt ned i tempo, og det er jo en smagssag om man kan lide det. RDR2 er jo rigtig flot, og hvis man godt kan lide lidt mere slow, historie agtigt spil er det rigtig godt.

Hvis du pt. ikke får spillet RDR2, så sælg det da endelig og køb BF5. Mit bedste skøn er, at der fremadrettet helt sikkert. Vil være rig mulighed for et billigt RDR2 på DBA, hvis lysten melder sig igen hos dig ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg

+1

Re: Dilemma..

Indlægaf Rytteren » tors 06 dec 2018 16:09

BF5 helt sikkert.

RDR2 er en fyldt med ligegyldige fejl og en meh historie uden slagkraft.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1

Re: Dilemma..

Indlægaf Erroneus » tors 06 dec 2018 17:10

RDR 2 helt sikkert. Der er en kæmpe detaljeret verden med let 100 timers spil alene i singleplayer delen og en rigtig god historie, der berører mange ting.

BF5 minder for meget om BF1, bare med mindre indhold.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Dilemma..

Indlægaf morfar » tors 06 dec 2018 20:14

Begge 2. Det er 2 mega fede spil i hver sin genre. 2 trofæer mere og jeg hopper tilbage i RDR2 og fortsætter jagten på dyr (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dilemma..

Indlægaf Da Senzai » søn 09 dec 2018 01:28

Der er kun en ting, der afgør det. Synes du, at Read Dead Redemption II er et sjovt spil og er det noget, du har lyst til at spille?

Er svaret nej, så send spillet videre, men er svaret ja, så behold det og gennemfør det.

Battlefield løber ingen vegne. Det er en serie, med solid spillerbase og jo længere du venter, jo flere patches får spillet og jo billigere bliver det.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron