Forum

Battlefield V

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Battlefield V

Indlægaf Xainz » tirs 01 jan 2019 09:28

Er der andre der oplever massive lag spikes i BFV ? Syntes jeg har kigger over alt, hvad der kan skyldes de spikes.
Spillede til at starte med, med alt lyd gennem headset, som er sat til med jack i controlleren.
Læste så at det kunne give problemer, når man var i et party på playstation, og der anbefalede de, at man kun kørte party lyd over headsettet. hvilket er ret irreterende :P

Sidder på en 150/30 forbindelse, og har aldrig haft problemer med det, bliver aldrig smidt af i fifa.

Hvad kan jeg gøre ? :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield V

Indlægaf Nergh » tirs 01 jan 2019 10:49

Oplever ingen problemer med lag eller lignende i BFV.

Er din konsol koblet til nettet med kabel eller Wi-Fi?
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Battlefield V

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 jan 2019 08:30

Oplever heller ingen problemer når jeg kører over kabel. På wifi kan der ind imellem være minimale udfald, men det er i småtingsafdelingen. Det er hverken mere end man må forvente ved brug af Wi-Fi eller noget der egentligt forstyrre. Jeg har endnu ikke oplevet at miste forbindelsen til en server.

Går du manuelt ind og vælger hvilken server du vil joine, så du er sikker på du får en med så lav Ping så muligt eller vælger du bare quickmatch?
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield V

Indlægaf Xainz » ons 02 jan 2019 08:49

Jeg har prøvet at rebuild database i safemode, kunne se på et andet forum, at det havde hjulpet en med samme problemer.
Så nu er det bare at krydse fingre, næste gang jeg er i party og spiller BF :P
Spiller med kabel i, så det er ikke wifi forstyrelser. Og mistænker ikke mit net, da det aldrig har problemer i fifa, som ellers hurtigt smider en ud af kampene, hvis nettet er ustabilt.

Det er lidt forskelligt, når vi spiller i party, spiller vi altid på servere de andre finder manuelt, men de har ingen problemer med lag spikes. Så tænker det er noget muligvis hardware relateret.
Håber det hjalp at rebuild database :)

Tak for jeres input.

Hvad syntes i om spillet ? Jeg er egentlig ok tilfreds, efter et for mig utrolig skuffende BF1,
Jeg er dog generelt ikke fan af alle de gamle våben, og manglende mods dertil, forhåbentlig bliver næste BF mere nutidigt.
Men indtil da kan jeg sagtens se mig selv bruge en masse tid i BF5
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield V

Indlægaf Volpi » ons 02 jan 2019 09:04

Jeg kan godt lide bf v. Jeg er dog ikke heeeeelt tilfreds ttk. Lærer at leve med det, men jeg syntes man er lige sårbar nok.
Jeg har i snart maaaange år ønsket et ww2 spil på denne her generations konsoller. Jeg er ikke oppe og ringe, da jeg syntes banerne skuffer lidt. Der kan komme flere og tror på de er bedre.
Jeg kunne godt tænke mig nogle af de klassiske battlegrounds fra ww2. Eks de sneklædte skove i ardennerne.

Jeg tænker også at et krigsspil i nutiden er ved at være moden igen. Der var nogle fede gadekampe i bf3 og egentlig også bf2.
Dog savner jeg ikke mods for alvor. De må gerne være der og de må gerne forbedre våbene. Men ser det gerne i et begrænset omgang uden der går pop i den.
Jeg kan slet ikke have skin mods i de spil her:). Dem kan de beholde i fortnite kan de:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield V

Indlægaf BizzyVaping » tors 03 jan 2019 02:24

Xainz skrev:
Hvad syntes i om spillet ? Jeg er egentlig ok tilfreds, efter et for mig utrolig skuffende BF1,
Jeg er dog generelt ikke fan af alle de gamle våben, og manglende mods dertil, forhåbentlig bliver næste BF mere nutidigt.
Men indtil da kan jeg sagtens se mig selv bruge en masse tid i BF5


Jeg er helt vild med spillet. Kan da godt savne den enorme mængde variation man kunne lave i sine loadouts i tidligere battlefields, men jeg synes klart det er det bedste spil i serien på trods af manglen på våbenvariation. Har købt det til både Ps4 Pro og PC.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Battlefield V

Indlægaf Unklemac » tors 03 jan 2019 12:46

Når du joiner servere, vælger du så dem med lavest ping? og de tyske servere? Du kan sorterer ud fra ping, og der vælger den somregl de tyske servere (herefter engelske og så USA).

Synes selv det er et rigtig godt spil - og ja TTK kan være træls, men det er nok et af de bedste BF launces (vi ved jo at EA altid presset spillet ud før det er færdigt.... værst var det tilfældet for BF4). Jeg undlader derfor at nævne alle de bugs, da vi alle ved at DICE skal bruge 6 måneder for at spillet er hvor det burde være ved launch :wink:

Customization og unlocks, er bare for "casual". Mangler lidt mere nørderi som i BF4 unlocks synes jeg. Og så har ALLE guns det de samme skins.... copy paste på bedste vis.

Primære game modes er Grand Operations og Breakthrough, som jeg finder sjovest.

Efter 70+ timer, er jeg dog videre til andre spil, indtil der kommer flere maps / gamemodes.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield V

Indlægaf Xainz » lør 05 jan 2019 08:15

Fik spillet igår, og det hjalp heldigvis at rebuild databasen, så har ingen lag i spillet mere.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield V

Indlægaf Volpi » lør 05 jan 2019 13:41

Xainz skrev:Fik spillet igår, og det hjalp heldigvis at rebuild databasen, så har ingen lag i spillet mere.



Hvordan gør du det?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield V

Indlægaf Xainz » lør 05 jan 2019 15:03

Volpi skrev:
Xainz skrev:Fik spillet igår, og det hjalp heldigvis at rebuild databasen, så har ingen lag i spillet mere.



Hvordan gør du det?


How to Rebuild Your PS4 Database
1.Turn off your PS4 using the power button on the front of the device.
2.Hold the power button down and wait for two beeps. ...
3.Connect your PS4's DualShock 4 controller to the console using a compatible USB cable.
4.From the Safe Mode menu, choose option five, Rebuild Database.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron