Forum

Resident evil 2 hd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Resident evil 2 hd

Indlægaf tue69 » man 28 jan 2019 01:00

Valgte også at købe den store pakke på dag 1. Plejer jeg ellers aldrig at gøre.

RE serien står mig nært og RE2 var der første jeg gennemførte, igen og igen og igen. Så jeg har glædet mig til at genbesøge og heldigvis lever det fint op til forventningerne.

Jeg er en kende skuffet over at man tilsyneladende har lavet identiske runs for Leon og Claire i Play A, men det gav da om ikke andet et spring i stolen da en karakter, der i 1998 udgaven var forbeholdt den ene hovedperson pludseligt dukkede op i den anden gennemspilning.

Man kan mærke at Capcom har taget flere elementer fra RE7 med og det fungerer nu ganske fint.

Og så ser det fantastisk ud, virkelig virkelig godt. Sådan skal en remake strikkes sammen.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+3

Re: Resident evil 2 hd

Indlægaf Dropdat » ons 30 jan 2019 21:22

Denne remake burde være standarden for remakes fra nu af.

Fik lige klaret en no heal/ no storage box run. Ganske sjov challenge.

Her er også lige en video, for os der synes, det er stressede nok, at blive forfuldt af én Mr. X!

Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Resident evil 2 hd

Indlægaf tue69 » ons 06 feb 2019 19:03

5 timer og 30 minutter tog mit første løb med Leon. Nu til Claire A som indtil videre tager mig betydeligt kortere tid da granatkasteren tager sig af de forbandede lickers.

Jeg synes virkelig Capcom har ramt noget fedt. Så meget nyt og samtidigt så meget genkendeligt. Det er sgu en fed oplevelse.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus

+2

Re: Resident evil 2 hd

Indlægaf HEADSTAR » søn 08 mar 2020 16:51

Har lige købt og syntes at det er overkill det Capcom har lavet her for jeg kender Resident Evil 2 ud og ind. Det dræner energi at skulle lære spilet at kende eller omgivelserne at kende.
Men flot er det, ingen tvivl om det.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Resident evil 2 hd

Indlægaf Dasiima » man 09 mar 2020 11:02

HEADSTAR skrev:Har lige købt og syntes at det er overkill det Capcom har lavet her for jeg kender Resident Evil 2 ud og ind. Det dræner energi at skulle lære spilet at kende eller omgivelserne at kende.
Men flot er det, ingen tvivl om det.


Du kan da bare spille det originale, så.. :?
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar
+2

Re: Resident evil 2 hd

Indlægaf HEADSTAR » man 09 mar 2020 15:29

Dasiima skrev:
HEADSTAR skrev:Har lige købt og syntes at det er overkill det Capcom har lavet her for jeg kender Resident Evil 2 ud og ind. Det dræner energi at skulle lære spilet at kende eller omgivelserne at kende.
Men flot er det, ingen tvivl om det.


Du kan da bare spille det originale, så.. :?


Præcis, spiller det sikkert igen men syntes bare at det er en skam at man ikke holdte stilen i stedet for at lave det om til 3. Persons spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron