Forum

Anthem

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » ons 23 jan 2019 22:46

Der er kommet en trailer for demoen:



EA har også opdateret deres hjemmeside, så man nu kan læse mere om de 4 forskellige suits man kan vælge.

https://www.ea.com/games/anthem/gameplay-features/colossus-javelin?isLocalized=true
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Anthem

Indlægaf MrDe3is » tors 24 jan 2019 06:23

Dropdat skrev:Demoen kan hentes nu (26,8 GB). Gælder både PS og Xbox, og man kan også hente, den selv om man ikke kan deltage i VIP demoen. De 3 vennekoder kan dog først hentes når serverne går live fredag.

Tak for det! ;-) Det er netop downloaded på Xbox'en :-P

baunevej skrev:Glæder mig til spillet, bliver dog på Xbox jeg spiller. Glæder mig til og prøve det via Ea Access.

Det samme her ;-) Bort set fra jeg har en forudbestilling, så det er dog ikke via EA Access :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"

XBL: MrDe3is
MrDe3is
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: Sønderborg


Re: Anthem

Indlægaf quad » tors 24 jan 2019 19:10

Hvis der skulle være en med en vennekode i overskud, ville jeg være meget taknemmelig for at kunne prøve spillet i weekenden -- hvor jeg har god tid.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » tors 24 jan 2019 20:58

quad skrev:Hvis der skulle være en med en vennekode i overskud, ville jeg være meget taknemmelig for at kunne prøve spillet i weekenden -- hvor jeg har god tid.


Jeg sender en kode til dig i morgen.

EA har dog valgt en lidt mærkelig måde at håndtere koderne. Så kan først få dem i morgen efter demoen er live. Det sker kl. 18. Herefter skal jeg ind på en deres hjemmeside for at få koderne. Og eftersom alle gør det på samme tid i morgen, går siden nok ned.

Jeg ved ikke om du så også skal logge ind på din EA konto efterfølgende for at få koden, men for at det er nemmest, kan du så ikke sende en venneanmodning på PSN og sende en besked der med den mail du bruger på din EA konto?
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Anthem

Indlægaf Racermus » tors 24 jan 2019 23:38

Jeg kunne os godt tænke mig at prøve det af, hvis der er andre der skulle ligge inde med en kode [-o<
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Anthem

Indlægaf quad » tors 24 jan 2019 23:56

Dropdat skrev:
quad skrev:Hvis der skulle være en med en vennekode i overskud, ville jeg være meget taknemmelig for at kunne prøve spillet i weekenden -- hvor jeg har god tid.


Jeg sender en kode til dig i morgen.

EA har dog valgt en lidt mærkelig måde at håndtere koderne. Så kan først få dem i morgen efter demoen er live. Det sker kl. 18. Herefter skal jeg ind på en deres hjemmeside for at få koderne. Og eftersom alle gør det på samme tid i morgen, går siden nok ned.

Jeg ved ikke om du så også skal logge ind på din EA konto efterfølgende for at få koden, men for at det er nemmest, kan du så ikke sende en venneanmodning på PSN og sende en besked der med den mail du bruger på din EA konto?

Mange tak. Jeg har tilføjet dig og sendt besked med mail.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » fre 25 jan 2019 09:53

Racermus skrev:Jeg kunne os godt tænke mig at prøve det af, hvis der er andre der skulle ligge inde med en kode [-o<


Add mig på PSN (Dropdat_DK) og send en besked der med din EA konto mail, så sender jeg en kode så snart jeg kan.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Anthem

Indlægaf baunevej » lør 26 jan 2019 17:10

Hva så hvad er jeres tanker indtil videre?? må indrømme jeg er meget i tvivl, og vil helst ikke dømme ud fra en demo, men føler godt nok det virker meget ufærdigt, til der kun er en lille måned til det udkommer..
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » lør 26 jan 2019 18:00

baunevej skrev:Hva så hvad er jeres tanker indtil videre?? må indrømme jeg er meget i tvivl, og vil helst ikke dømme ud fra en demo, men føler godt nok det virker meget ufærdigt, til der kun er en lille måned til det udkommer..


Tror jeg har trykket mere på X for at komme ind i spillet, end jeg har spillet! Er godt nok en katastrofe. Det er en demo ikke en beta, så alt burde have virket efter min mening. Det værste er, at det ikke bare er en mangel på server, men noget endnu større de ikke vidste noget om før i går. Og de beta koder man skulle have fået med, kan stadig ikke hentes. Verdenen føles kedelig og tom, og så snart man ikke er i et stort åben område, føles det lidt som at være en pinball kugle når man flyver.

Men ros til Bioware; de har bygget en masse hype i 2 måneder, og formår at ødelægge det hele på en aften!

Jeg giver det en chance mere i aften (hvis jeg kan komme på!) men lige nu står det til en annullering af min pre-ordre. Så må vente tiden på Division 2 bare føles det længere.

Men det gode ved at Anthem ikke virkede, er at der blev tid til RE2. Fordælen et klassespil!
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+2

Re: Anthem

Indlægaf baunevej » lør 26 jan 2019 19:49

Dropdat skrev:
baunevej skrev:Hva så hvad er jeres tanker indtil videre?? må indrømme jeg er meget i tvivl, og vil helst ikke dømme ud fra en demo, men føler godt nok det virker meget ufærdigt, til der kun er en lille måned til det udkommer..


Tror jeg har trykket mere på X for at komme ind i spillet, end jeg har spillet! Er godt nok en katastrofe. Det er en demo ikke en beta, så alt burde have virket efter min mening. Det værste er, at det ikke bare er en mangel på server, men noget endnu større de ikke vidste noget om før i går. Og de beta koder man skulle have fået med, kan stadig ikke hentes. Verdenen føles kedelig og tom, og så snart man ikke er i et stort åben område, føles det lidt som at være en pinball kugle når man flyver.

Men ros til Bioware; de har bygget en masse hype i 2 måneder, og formår at ødelægge det hele på en aften!

Jeg giver det en chance mere i aften (hvis jeg kan komme på!) men lige nu står det til en annullering af min pre-ordre. Så må vente tiden på Division 2 bare føles det længere.
Men det gode ved at Anthem ikke virkede, er at der blev tid til RE2. Fordælen et klassespil!

Jo tak sammen her, bare A :mrgreen:. Ville også anullere min prorder, havde fundet det på cdkey. Men ser ud til jeg hænger på den. Jeg ser sådan på det, godt der trodsalt kun er en måned mere til Division udkommer, så max en måned jeg spiller Anthem. Hvis det skuffer lige så fælt, kommer jeg til og bruge meget lang tid på resident eveil 2. Det skuffer på ingen måder :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Anthem

Indlægaf Allanb » søn 27 jan 2019 22:33

Det var det! Bioware er færdige i min bog. Først et ualmindeligt ringe Mass Effect og nu det her. Det er helt umuligt at spille, lagg, server problemer og når man så spiller. Møder man et spil der ikke byder på noget som helst. Koldt kedeligt og ikke noget der kommer i nærheden af at være en Destiny killer... Sørgeligt :-( men så er der tid til at køre lidt af bag kataloget igennem på min xbox.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup

+1

Re: Anthem

Indlægaf Vreki » man 28 jan 2019 18:31

Det lyder lidt ærgerligt, jeg havde eller håbet at det her kunne være interessant.
Jeg har en tendens til at blive fanget af loot-baserede spil men Fortnite har jeg vist efterhånden fået udspillet for denne omgang, og Warframe er blevet så rodet så jeg opgav at vende tilbage.

Jeg ville dog ikke gå så langt som til at preordre et EA spil, men kommer der ikke en åben demo i næste weekend?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » man 28 jan 2019 19:41

Vreki skrev:Det lyder lidt ærgerligt, jeg havde eller håbet at det her kunne være interessant.
Jeg har en tendens til at blive fanget af loot-baserede spil men Fortnite har jeg vist efterhånden fået udspillet for denne omgang, og Warframe er blevet så rodet så jeg opgav at vende tilbage.

Jeg ville dog ikke gå så langt som til at preordre et EA spil, men kommer der ikke en åben demo i næste weekend?


Jo der er en åben demo denne weekend. Men forvent ikke at det virker. Bioware vil helt sikker hellere bruge tid på bugs i det fulde spil, og de sagde, lørdag aften ville alle kunne spille VIP demoen uden problemer, selv om der var mange som stadig ikke kunne komme på.

Jeg nåede præcis at spille i 30 min fredag aften, og der efter kunne jeg ikke komme på. Enten blev jeg mødt af en uendelig loading skærm eller login skærm. Så alle disse bugs plus der vil være mange flere der logger på, gør at jeg ikke har de store forventninger om at kunne spille den demo.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+2

Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » tirs 29 jan 2019 09:54

Hvis i har en god PC, så prøve at spil det i 60fps (1440p for mit vedkommende).... det som et helt andet spil. Combat føles nu ikke så "klunky" og der er ikke det forbandet ( :evil: ) motionblur/slør når man sigter/kigger fra side til side som på konsol (jeg slog alt motionblur fra på PC og konsol).

Det gør ikke noget ved at spillet virker lidt hjerteløst, men fornøjelsen ved at flyve og combat var ligepludslig en federe oplevelse og gav et lille smil til tider (hvem vil ikke være Iron Man? :mrgreen: )
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+2

Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » tirs 29 jan 2019 18:28

Unklemac skrev:Hvis i har en god PC, så prøve at spil det i 60fps (1440p for mit vedkommende).... det som et helt andet spil. Combat føles nu ikke så "klunky" og der er ikke det forbandet ( :evil: ) motionblur/slør når man sigter/kigger fra side til side som på konsol (jeg slog alt motionblur fra på PC og konsol).

Det gør ikke noget ved at spillet virker lidt hjerteløst, men fornøjelsen ved at flyve og combat var ligepludslig en federe oplevelse og gav et lille smil til tider (hvem vil ikke være Iron Man? :mrgreen: )


Kan godt se der var en del mindre problemer PC. Må se om min PC kan klarer det. Overvejer alligevel at få bygget en ordentlig gamer PC, og så smide konsollerne ud af vinduet. Er ved at være træt af Sony og Microsoft går mere op i 4K istedet for optimering.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron