Forum

Anthem

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Anthem

Indlægaf baunevej » søn 03 feb 2019 20:18

Hold da helt op, er det samme spil jeg prøvede på Xbox?? alt føles bedre, combat, flyvning ja selv verdenen virker mindre kold. Det er vildt så meget stabil 60 fps gør ved det spil.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+3

Re: Anthem

Indlægaf Dropdat » søn 03 feb 2019 20:55

baunevej skrev:Hold da helt op, er det samme spil jeg prøvede på Xbox?? alt føles bedre, combat, flyvning ja selv verdenen virker mindre kold. Det er vildt så meget stabil 60 fps gør ved det spil.


Ja det er lidt vildt! Glæder mig til Division 2 betaen på torsdag, og mærke de 60 FPS i den.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens

+1

Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » man 04 feb 2019 09:47

Godt at I fik prøvet det med 60fps :-D

Regner med at købe spillet når det har fået et hav af patches. Krydser fingre for gode anmeldelser, men jeg frygter nok lidt det ligger på en 7,5 ud af 10 generelt.

The Division 2 kan ikke komme hurtigt nok :-D
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Anthem

Indlægaf kratoss98 » man 04 feb 2019 13:38

hold da op hvor er det her spil skidt
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Anthem

Indlægaf Cena » man 04 feb 2019 14:04

Det lyder ikke alt for lovende når man kigger i tråde :lol:

Hvis jeg skal have det her spil, bliver det nok først efter 6+ mdr (Hvor det desværre nok er dødt). Det er stadig ikke lykkes EA at fixe FIFA, på trods af det har været ude i flere år.

Så det undrer mig ikke det man læser, når man ser på EA og Biowares historik.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Anthem

Indlægaf Vreki » man 04 feb 2019 17:22

Selve spillet syntes jeg stadigt ser lovende ud, men den tekniske implementation har været alt for dårlig.
Meget afhænger også af hvilket indhold de levere fremover.

Jeg tror dog at jeg tager chancen hvis jeg kan finde et godt tilbud, der er ikke rigtigt andre spil der interessere mig i den nærmeste tid.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Anthem

Indlægaf Rechain » tirs 05 feb 2019 20:36

Seneste udspil fra Digital Foundry omkring begge udgaver af spillet på Xbox One/PS4:



/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962

+2

Re: Anthem

Indlægaf Vreki » tirs 05 feb 2019 23:21

Rechain skrev:Seneste udspil fra Digital Foundry omkring begge udgaver af spillet på Xbox One/PS4:

/Rechain


Jeg ville ønske jeg havde vidst at man kunne få bedre performance ved skrue ned for opløsningen.
Det kunne have hjulpet et par steder.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Anthem

Indlægaf Unklemac » ons 06 feb 2019 10:43

Læste på Polygon.com at de havde tænkt sig at lave performance ændringer ved launch - så den holder fast 30fps. Men spillet skal sgu spilles i 60fps synes jeg hvis combat skal være bare lidt underholdende.

Sådan en sidekommentar - det ville have været fedt med release sådan et spil til launch af ny hardware PS5 osv. og køre fuld 4K med 30fps, 1440p med 60fps eller 1080p 120fps.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron