Forum

The Division 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

The Division 2

Indlægaf Trekamp » ons 06 feb 2019 20:26

Hejsa

Er andre klar til betaen herinde?
Senest rettet af Trekamp tirs 19 mar 2019 20:44, rettet i alt 1 gang.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Erroneus » ons 06 feb 2019 23:39

Regner med at prøve det af en time eller 2.

Har ingen planer om at spille det når det udkommer, men prøver lige betaen af, nu hvor Ubi sendte mig en nøgle.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf quad » tors 07 feb 2019 10:52

Spillede The Division ved launch, hvor endgame var ikke-eksisterende, men var vild med konceptet. Er der rent faktisk noget at lave denne gang, er jeg formentlig på igen. Af princip forudbestiller jeg dog aldrig spil, så ingen beta til mig i denne omgang.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Erroneus » tors 07 feb 2019 12:14

Jeg burde få 3 invites jeg kan give ud af senere i dag, skriver når det er tilfældet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf quad » tors 07 feb 2019 13:35

Erroneus skrev:Jeg burde få 3 invites jeg kan give ud af senere i dag, skriver når det er tilfældet.

Meget gerne.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157

+1

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Erroneus » tors 07 feb 2019 13:44

quad skrev:
Erroneus skrev:Jeg burde få 3 invites jeg kan give ud af senere i dag, skriver når det er tilfældet.

Meget gerne.

Tilføj mig som Ubisoft ven, hedder også Erroneus, så kan jeg sende dig en invite.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf quad » tors 07 feb 2019 17:30

Erroneus skrev:
quad skrev:
Erroneus skrev:Jeg burde få 3 invites jeg kan give ud af senere i dag, skriver når det er tilfældet.

Meget gerne.

Tilføj mig som Ubisoft ven, hedder også Erroneus, så kan jeg sende dig en invite.


Du er tilføjet. Forhåbentlig fungerer de her venne-invitationer bedre end de gjorde i Anthem!
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Erroneus » tors 07 feb 2019 17:42

Der er sendt en invite til dig nu, du burde få den via email ellers login på https://tomclancy-thedivision.ubisoft.c ... en-gb/beta, så kan du få den til at sende dig en email med koden.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Hasani94 » tors 07 feb 2019 19:28

Hvis nogen skulle ligge ind med en invite til PC-udgaven, så tager jeg hjertens gerne imod den
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Erroneus » tors 07 feb 2019 19:45

Hasani94 skrev:Hvis nogen skulle ligge ind med en invite til PC-udgaven, så tager jeg hjertens gerne imod den

Ikke sikkert den stadigvæk virker, men prøv med koden MUCB-LQNH-LULH-LKH4 på https://redeem.ubisoft.com/thedivision2/en-GB
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Hasani94 » tors 07 feb 2019 20:04

Erroneus skrev:
Hasani94 skrev:Hvis nogen skulle ligge ind med en invite til PC-udgaven, så tager jeg hjertens gerne imod den

Ikke sikkert den stadigvæk virker, men prøv med koden MUCB-LQNH-LULH-LKH4 på https://redeem.ubisoft.com/thedivision2/en-GB


Desværre ikke. Tak for forsøget :)


EDIT: tror faktisk den virkede. Prøvede først at indtaste koden på U-play launcher, hvor den ikke virkede. Derefter brugte jeg dog din egen link, hvor den fungerede... Fedt! Mange tak! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Erroneus » tors 07 feb 2019 20:56

Yes den skal indtastes på siden, da man så kan vælge hvilken platform man vil bruge nøglen til.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf quad » lør 09 feb 2019 19:17

Virker som fuldstændig samme spil, hvilket heller ikke nødvendigvis er helt skidt, men ikke noget der får mig til at springe på omkring launch. Venter til første expansion og minimum halv pris.
quad
Niveau 2
 
Indlæg: 157

+2

Re: The Division 2 Beta

Indlægaf baunevej » lør 09 feb 2019 20:45

Har kun spillet beta 3 timer, og jeg er ret godt tilfreds med de nye omgivelser. Det er helt sikkert mere af det samme, men kan lide det betaen viser, så det bliver dag 1 køb herfra. Årets mest ventede spil for mig, når nu Anthem skuffede.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: The Division 2 Beta

Indlægaf Trekamp » søn 10 feb 2019 01:05

Jeg er lidt splittet .. Gameplay etc. ligner sig selv, og det ligner, at Ubisoft atter engang har forvekslet 1 mia. små gøremål med indhold i et spil.
Det virker dog som om, builds kan gøres lidt mere alsidige og interessante - omend metaen nok igen kommer til at diktere, folk løber rundt med de 2-3 samme builds.
Spillede lige endgame-missionen, og med det første hold fejlede det konstant, og fjenderne virkede meget bullet-spongey (hvilken var for meget af det gode i 1'eren) men med næste team, jordede vi lige igennem. At god sammensætning og godt teamplay gør spillet flydende, synes jeg er et KÆMPE plus. Mit favoritspil til dato er Guild Wars 1, netop af samme årsag.

Så om det bliver dag 1 herfra, ved jeg ikke, men spændende beta og forhåbentlig et godt spil forude.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron