Forum

PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Generelt snak om Playstation og services.

PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf ikkNico » tors 20 sep 2018 20:07

Men jeg er sikker på, at dette også kommer til Europa

PS Now kan streame over 650 spil. det ved vi allesammen. Nu kan man snart downloade spil fra servicen til sin PS4. PC folket må stadig nøjes med at streame, og PS4 kan som bekendt ikke spille PS3 (hvilket er underligt, når en ting som RPCS3 eksiterer), men som sagt PS4 og PS2 spil kan downloades.

Det er jo kæmpestort for online spil, og får endelig Sony op på siden af EA og MS i service kampen. Prisen er ikke helt skarp endnu. Hvilket er lidt pudsigt, når nu Sony kaldte EA Access for dårlig værdi, da den service blev rullet ud for 4 år siden. Nu kan man faktisk abonnere på både EA Access og Xbox Game Pass for det samme som PS Now koster, og så er der stadig penge til overs til en pizza og cola

Kom så Sony. Lige et nøk ned i prisen, og så ud i Europa med downloads til PS Now

http://www.pushsquare.com/news/2018/09/ ... amatically
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Erroneus » tors 20 sep 2018 20:30

Hah, så var mine spekulationer om hvad firmware 6.0 gik ud på korrekt. Godt arbejde MIG! :)

I øvrigt så er PS Now på trapperne til at lande i Danmark, bliver pt. beta testet med danske brugere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf ikkNico » tors 20 sep 2018 23:51

Erroneus skrev:Hah, så var mine spekulationer om hvad firmware 6.0 gik ud på korrekt. Godt arbejde MIG! :)

I øvrigt så er PS Now på trapperne til at lande i Danmark, bliver pt. beta testet med danske brugere.

GaaS har været min kæphest hele denne genration. gid jeg var lige så god til at ramme lotto tallene

Jeg ved godt at PS Now er på vej til hele Europa, men downloads via servicen er foreløbigt kun i USA. Nu har PS Now været i beta i 3 år. Håber sgu' ikke vi skal vente 3 år på downloads også
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+2

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Erroneus » fre 21 sep 2018 10:13

ikkNico skrev:
Erroneus skrev:Hah, så var mine spekulationer om hvad firmware 6.0 gik ud på korrekt. Godt arbejde MIG! :)

I øvrigt så er PS Now på trapperne til at lande i Danmark, bliver pt. beta testet med danske brugere.

GaaS har været min kæphest hele denne genration. gid jeg var lige så god til at ramme lotto tallene

Jeg ved godt at PS Now er på vej til hele Europa, men downloads via servicen er foreløbigt kun i USA. Nu har PS Now været i beta i 3 år. Håber sgu' ikke vi skal vente 3 år på downloads også

Det er faktisk også Europa, er netop blevet annonceret. EU skulle lige vågne op :)

Ingen annoncering af nye lande dog, men lander forhåbentligt snart.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Rytteren » fre 21 sep 2018 10:26

Fedt man ikke skal betale for ps+, for at spille online ved psnow.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf HEADSTAR » fre 21 sep 2018 11:32

Vil det sige at man ikke behøver at have en pc for at steame de her spil. Og kan gøre det direkte med ps4eren?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf ikkNico » fre 21 sep 2018 15:23

Erroneus skrev:Det er faktisk også Europa, er netop blevet annonceret. EU skulle lige vågne op :)

Vigtigt! Og så skulle vi kun vente ca 3 timer. Det er jo til at leve med

HEADSTAR skrev:Vil det sige at man ikke behøver at have en pc for at steame de her spil. Og kan gøre det direkte med ps4eren?

Det har man ikke skulle længe. Når PS Now går ud i hele verden, så vil du fra din danske PS4 kunne streame alle de spil du vil, og skal du spille noget latency-følsomt, fx. et online skyde- eller slåsspil, så kan du downloade spillet, og spille det lige så længe du betaler for PS Now (dvs nu er der altså de berygtede online checks på PS4, men kun for PS Now spil).

Jeg ved ikke helt hvordan PS+ og PS Now spiller sammen. Man kan spille online uden Plus, men om man også får Plus rabatter ved jeg ikke. Eller om man omvendt får rabat på PS Now hvis man allerede er Plus medlem
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Erroneus » fre 21 sep 2018 17:13

Man får ingen plus fordele af PS Now. PS Now spil kræver bare ikke Plus for at kunne bruges online.

Der har været tilbud på PS Now for PS Plus kunder, men som sagt stadigvæk ikke lanceret i Danmark, men forventningen er det sker meget snart.

Og lige få at slå fast, det er kun på ens PS4 man kan hente PS4 og PS2 spil ned lokalt og spille, kan naturligvis ikke lade sig gøre på f.eks. en PC.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf HEADSTAR » fre 21 sep 2018 17:25

Erroneus skrev:Man får ingen plus fordele af PS Now. PS Now spil kræver bare ikke Plus for at kunne bruges online.

Der har været tilbud på PS Now for PS Plus kunder, men som sagt stadigvæk ikke lanceret i Danmark, men forventningen er det sker meget snart.

Og lige få at slå fast, det er kun på ens PS4 man kan hente PS4 og PS2 spil ned lokalt og spille, kan naturligvis ikke lade sig gøre på f.eks. en PC.


Der er et spørgsmål om internet forbindelsen, den jeg bruger kan jeg efter sigende ikke bruge.

Jeg bruger en tablet til hotspot når jeg bruger Netflix, Viaplay, Spotify og spiller online med ps3eren.

Det er samme tablet og hotspot jeg bruger til at downloade spil til ps3eren og ps4eren, med.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf HEADSTAR » fre 08 mar 2019 14:32

Er der nogen der ved hvornår der bliver lukket op for den danske udagve.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Deezoned » søn 10 mar 2019 17:01

Ser frem til at prøve PS Now i Danmark ... nåede desværre ikke sign-up på betaen, men håber det snart frigives til alle os alm. dødelige ;)
Deezoned
Niveau 3
 
Indlæg: 218

+1

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf HEADSTAR » man 11 mar 2019 12:37

Deezoned skrev:Ser frem til at prøve PS Now i Danmark ... nåede desværre ikke sign-up på betaen, men håber det snart frigives til alle os alm. dødelige ;)


Glæder mig i hvert fald til at se hvad det er
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Slimjay DK » man 11 mar 2019 17:41

Jeg synes Beta'en virkede overraskende godt .. fik streamed et par PS3 spil, bl.a Soldner X og det gik fint.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+2

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Pokemonzz1980 » tirs 12 mar 2019 10:23

Ps now er online i Danmark nu
Billede
Pokemonzz1980
Niveau 1
 
Indlæg: 78
By: 8310 Tranbjerg J

+1

Re: PS Now blev lige markant bedre ... i USA

Indlægaf Erroneus » tirs 12 mar 2019 11:37

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster