Forum

Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf wMikkel » ons 10 apr 2019 15:15

Og Kan medfølge en masse problemer ..
Kæft hvor er det ringe
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » ons 10 apr 2019 16:53

Nu skal man passe på med at male fanden på væggen :) Der KAN opstå problemer ja, men det er få spil (se understående liste), hvor man ved der er store problemer i, og hvis man oplever problemer, kan man få rullet skiftet tilbage, til man er færdig med at spille de spil der driller. Alle spil (undtaget ONRUSH) udgivet efter april 2018 er fuld kompatibel.

Følgende spil: Disc Jam, MLB The Show 16, Everybody's Golf , MLB® The Show™ 15, Just Dance 2017, ONRUSH, LittleBigPlanet™ 3, The Golf Club 2, MLB 14 The Show og Worms™ Battlegrounds kan der være kritiske problemer.

Det er tæt på umuligt at undgå de problemer, når fejlen ligger i system arkitekturen til PSN, som blev fortaget for 13 år siden. Så hvis man skal prøve at se lidt positivt på det, så er rart for dem der vil skifte nick, at de endelig kan gøre det.

https://blog.eu.playstation.com/2019/04 ... f210774850
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf wMikkel » ons 10 apr 2019 17:01

Ja man kan være ukritisk overfor alt Sony foretager sig, eller brokke sig over ting der ikke fungerer optimalt.

Du har altid kunne skifte dit gamertag på Xbox uden problemer, så prøver Sony at hoppe med på vognen så sent, og så er det bare med en masse problemer oveni .. nej tak
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » ons 10 apr 2019 18:13

Eller så kan man holde sig til facts, og henvise til de spil man ved der er problemer med og samtidigt belyse hvorfor problemet er der. Ja det er uden problemer på Xbox, pga. Microsoft var smartere da de byggede Live op i tidernes morgen, det var Sony ikke. Men det var hvad der skete i 2006, jeg syntes det er lidt mere produktivt at forholde sig til hvordan verden ser ud her i 2019, så folk kan fortage sig nogle oplyste valg.

Nu er det heldigvis fuldstændig frivilligt om man vil skifte navn, hvis man ikke bryder sig om kvaliteten af produktet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf kratoss98 » ons 10 apr 2019 19:45

det er simpelt hen for dårligt at vi først får mulighed for at skifte navn nu. jeg har været glad nok for min playstation 4 i de år jeg har haft den men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg altid har været ret flov over mit navn i online delen. hvis jeg kunne have ændret det havde jeg klart gjort det men det har jo nu engang aldrig bare været en mulighed.


det er fint nok at de giver os muligheden men hvad nytter det hvis det bogstaveligt talt ødelægger mine spil som jeg har betalt i dyre domme for. det er jo helt hen i vejret at sony er så stort et firma og har de her problemer.

jeg har ikke selv arbejdet med internet databaser på profesionelt plan men jeg har arbejdet med dem i andre sammen hænge. det er almindelig skik og god orden at man ikke sammen kæder brugernavn og id eller man i hvert fald ikke gør bruger navnet til et id. for det giver en filens masse problemer når folk vil ændre navn. jeg ejer ikke sony men jeg vil væde mit hus på at det er den her fælde som sony er faldet i.

jeg synes bare det er helt til grin så at de hæver og hæver prisen på online delen sam tidig med at vi ikke får noget som helst ekstra for pengene. den her mulighed for at skifte navn skulle være kommet for længe siden. alle jeg kender som har computer og xbox siger at de har haft muligheden for at skifte navn i lang tid. det er pinligt at sony ikke kan finde ud af det så.

måske skulle sony bruge mindre penge på eksklusive titler og flere penge på en online service der virker. det sidste god of war så rigtig godt ud med grafikke men jeg kunne sådan set godt leve med lidt fære polygoner og huller i sneen hvis det betød at sony i stedet for havde investerert i bedre online muligheder. men sådan skulle det jo så ikke være.

lige meget hvad så står jeg fast ved at det er for dårligt at man ikke kan skifte navn på playstation. jeg har været trofast kunde hos sony i mange år nu. jeg har betalt mange penge til sony. og jeg ved helt ærlig ikke efter hånden hvad det er som jeg får for mine penge.

jeg ved godt at jeg har udtrykt min utilfredshed i et indlæg før i tiden men det er lang tid siden. og man kan stadig væk ikke skifte navn. jeg synes det er på tide at sony de får styr på sagerne for ellers skal jeg lige love for at jeg i hvert fald ikke køber en playstation 5 eller hvad i alverden den kommer til at hedde.

jeg har været loyal sony fan i mange år men der er grænser for hvad jeg vil stå model til. hvad bliver det næste. hæver de prisen igen ellet hvad. det er ikke til at sige.

jeg håber at de snart får gjort sådan at man kan skifte navn for ellers er det simpelthen for dårligt. efter alt den tid. det er bare ikke i orden. de kan i det mindste fortælle os fans hvad der tager så lang tid. det et det som vi betaler i dyre domme for.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf wMikkel » ons 10 apr 2019 19:49

Erroneus skrev:Eller så kan man holde sig til facts, og henvise til de spil man ved der er problemer med og samtidigt belyse hvorfor problemet er der.


"We recommend that you check this list of tested games before you make the actual change. A large majority of the most-played PS4 games that we tested support the feature, and we expect major issues to occur only in a small number of games".

De har ikke tjekket alle spil, fakta.
En stor del af de spil de har testet "support the feature", fakta.
Og de forventer, at det kun sker med en lille håndfuld spil, gisninger.

Som sagt, der er mulighed for at rende ind i kæmpe problemer fordi Sony ikke kan finde ud af, at lave denne her navneskift ting ordentligt.
Jeg tror dog, at uanset hvad jeg kommer med af kritik, så vil du står klar til at forsvare Sony. Nu har jeg givet mit besyv med omkring dette. Punktum
wMikkel
 
Indlæg: 1513

+1

Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » ons 10 apr 2019 20:32

kratoss98 skrev:jeg håber at de snart får gjort sådan at man kan skifte navn for ellers er det simpelthen for dårligt. efter alt den tid. det er bare ikke i orden. de kan i det mindste fortælle os fans hvad der tager så lang tid. det et det som vi betaler i dyre domme for.

Man kan skifte navn fra i morgen af: https://blog.eu.playstation.com/2019/04 ... f210774850

wMikkel skrev:Som sagt, der er mulighed for at rende ind i kæmpe problemer fordi Sony ikke kan finde ud af, at lave denne her navneskift ting ordentligt.
Jeg tror dog, at uanset hvad jeg kommer med af kritik, så vil du står klar til at forsvare Sony. Nu har jeg givet mit besyv med omkring dette. Punktum

Nej de har ikke testet alle spil, det var heller ikke det jeg skrev. Jeg listede op, de spil som de kender til, hvor de ved der er kritiske problemer.

Jeg er nok bare mere positiv anlagt, og ser situationen fra den positive side, at nu kan det endelige lade sig gøre. Så må det være op til folk, at bedømme om de ønsker at skifte, ud fra de ulemper som de ridser op.

Oprindelige skulle det her været lanceret i starten af 2019, og de har haft det i beta siden oktober 2018, så det er noget de har brugt et pænt stykke tid på at teste.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ændring af PSN navn kommer 2019. Beta (2018)

Indlægaf Erroneus » ons 10 apr 2019 21:03

Info for dem der spiller Littlebigplanet: https://littlebigplanet.playstation.com ... change-faq
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster