Forum

Sekiro

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Sekiro

Indlægaf schou132 » søn 07 apr 2019 22:04

Klarede også lige spillet her i fredags hvor jeg lavede save game back up for at få de 3 endings. Turen går nu til NG+ for at få Shura ending og de resterende trophies så jeg kan få platin.
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Sekiro

Indlægaf khede » søn 07 apr 2019 23:39

Cena skrev:@Khede
Jeg ender nok ikke samme tid ca +/-. Har aldrig spillet souls spillene men har gennemført Bloodbourne. Har platin i Nioh og det har været en hæmsko. Jeg er så vant til at dodge i stedet for at blokere :lol:
Fandme svært at ligge de vaner på hylden!

Jeg har også rodet meget rundt med de arme. Men med flere bosser har det i stedet været art styles jeg har brugt mest. Simpelthen fordi jeg ikke fandt det rigtige. Endte oftest bare med firecrackers.


Nå ja har da forresten også platin i Nioh :lol: det med at dodge har også været svært for mig i starten at skifte ud med at blokere og synes stadig ikke jeg er vild god til det med at blokere, men synes dog spillet er meget nemmere end Dark Souls og Bloodbourne.

Det er dog en tilpas svær udfordring til man får samme store tilfredsstillelse når man nakker dem :D
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » man 08 apr 2019 06:14

schou132 skrev:Klarede også lige spillet her i fredags hvor jeg lavede save game back up for at få de 3 endings. Turen går nu til NG+ for at få Shura ending og de resterende trophies så jeg kan få platin.


Var det overskueligt at lave den save backtrack? Når jeg læser guides lyder det mega avanceret. Men er det noget med du kan ordne alle tingene og så gemme efter en boss fight. Og så kan du få slutningerne lige efter hinanden?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » fre 12 apr 2019 19:40

Nå. En Update her fra.

Valgte at gøre klar til at prøve at tage 3 endings i et hug. Så har rendt rundt og lavet en masse ting for Devine Child. I går fik jeg nakket Great Shinobi Owl på trods af jeg faktisk havde opgivet at slå ham i går pga træthed. Ramte dog en god kamp hvor tingene klikkede. Men hold nu kæft jeg havde svært ved den store hvide boss inden! Jeg kunne simpelthen ikke finde ud af fase 2. Så det blev et slag og flygt!

Er lige kommet til Fountainhead og har lige smadret en hvis boss der på under 3 minutter! Hun fik på munden!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sekiro

Indlægaf Unklemac » lør 13 apr 2019 00:37

Fedt Cena. Men stop lige nu... du skal lytte til en samtale (mens du ikke er set) hos ham bedstefaderen der giver dig ashina style (mener emma er ved ham). Det er vigtigt at Devine child ikke er smuttet fra toppen af templet. Lyt til deres samtale i smug og snak herefter med både emma og devine child. Nu har du unlocked owl fight i fortiden (der hvor du slog butterfly lady). Denne fik jeg ikke låst op... så har den “tilgode”.

Når du har klaret owl anden gang, kan du efter fountainhead gå til idol hvor du sloges ham på hesten (måske den første boss?)... her er den sidste optional boss :-)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » lør 13 apr 2019 00:48

Unklemac skrev:Fedt Cena. Men stop lige nu... du skal lytte til en samtale (mens du ikke er set) hos ham bedstefaderen der giver dig ashina style (mener emma er ved ham). Det er vigtigt at Devine child ikke er smuttet fra toppen af templet. Lyt til deres samtale i smug og snak herefter med både emma og devine child. Nu har du unlocked owl fight i fortiden (der hvor du slog butterfly lady). Denne fik jeg ikke låst op... så har den “tilgode”.

Når du har klaret owl anden gang, kan du efter fountainhead gå til idol hvor du sloges ham på hesten (måske den første boss?)... her er den sidste optional boss :-)


Yes den har jeg låst op. Har bare ikke taget den endnu. Ved jeg tage den inden sidste fight. Og så burde alle 3 slutninger være åbne :-)

Jeg tror jeg har styr på det hele efter at have set guide. Tror jeg tager shura ending i NG+ i stedet for at lave save game på den :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Sekiro

Indlægaf schou132 » lør 13 apr 2019 15:57

Cena skrev:
schou132 skrev:Klarede også lige spillet her i fredags hvor jeg lavede save game back up for at få de 3 endings. Turen går nu til NG+ for at få Shura ending og de resterende trophies så jeg kan få platin.


Var det overskueligt at lave den save backtrack? Når jeg læser guides lyder det mega avanceret. Men er det noget med du kan ordne alle tingene og så gemme efter en boss fight. Og så kan du få slutningerne lige efter hinanden?


Jeg havde ingen problemer med at lave save game backup, gjorde det bare med et USB stik og så virkede det. Bare sørg for at spillet er gemt lige efter du har klaret sidste boss så du ikke skal til at nakke ham 3 gange.
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » lør 13 apr 2019 22:48

Nice nok! Gik du ud af spillet lige efter kampen var vundet eller?

Er nået til Owl father og Divine dragon. Så nu skal jeg bare sætte mig og kæmpe de kampe på et tidspunkt når jeg er klar på nogle lidt svære bossfights. Det andet har bare været grind.

Må indrømme at jeg virkelig har cheeset nogle af bosserne - simpelthen pga utålmodighed. Jeg tænker jeg sagtens havde kunne klaret dem uden. Men tog den nemme løsning et par steder med nogle mini bosser. Jeg har gemt rigtig mange videoer. Så hvis nogle sidder lidt fast så kan jeg smide youtube link :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sekiro

Indlægaf schou132 » søn 14 apr 2019 12:30

Cena skrev:Nice nok! Gik du ud af spillet lige efter kampen var vundet eller?



Ja det gjorde jeg og så lavede jeg en back up. Det tager ikke mere end 15 min at få de 3 endings ;)
Billede
schou132
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Aarhus C


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » søn 14 apr 2019 19:30

schou132 skrev:
Cena skrev:Nice nok! Gik du ud af spillet lige efter kampen var vundet eller?



Ja det gjorde jeg og så lavede jeg en back up. Det tager ikke mere end 15 min at få de 3 endings ;)


Til gengæld kommer Owl Father til at tage mig 100 år. Han slår som en hest sparker og tager nærmest ingen skade :(
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » tirs 16 apr 2019 19:01

Er stadig ikke kommet forbi Owl Father. Han er egentlig fin nok. Men kamera og arena irriterer mig. Enten sidder jeg fast eller også mister jeg lock on. Og mens spillet så gør alt for jeg ikke får det tilbage bliver jeg 1 shottet ad ham. Jeg skal bare ramme en runde hvor det spiller. Så har jeg ham :-)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sekiro

Indlægaf Unklemac » ons 17 apr 2019 10:29

Cena skrev:Er stadig ikke kommet forbi Owl Father. Han er egentlig fin nok. Men kamera og arena irriterer mig. Enten sidder jeg fast eller også mister jeg lock on. Og mens spillet så gør alt for jeg ikke får det tilbage bliver jeg 1 shottet ad ham. Jeg skal bare ramme en runde hvor det spiller. Så har jeg ham :-)


Det så ærgeligt at jeg mistede dette encounter fordi jeg ikke læste en guide. Det indbyder til et 2nd run, men det bliver først om nogle måneder. Er sikker på det er en af de sværeste kampe i spillet.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Sekiro

Indlægaf Cena » ons 17 apr 2019 12:32

Unklemac skrev:
Cena skrev:Er stadig ikke kommet forbi Owl Father. Han er egentlig fin nok. Men kamera og arena irriterer mig. Enten sidder jeg fast eller også mister jeg lock on. Og mens spillet så gør alt for jeg ikke får det tilbage bliver jeg 1 shottet ad ham. Jeg skal bare ramme en runde hvor det spiller. Så har jeg ham :-)


Det så ærgeligt at jeg mistede dette encounter fordi jeg ikke læste en guide. Det indbyder til et 2nd run, men det bliver først om nogle måneder. Er sikker på det er en af de sværeste kampe i spillet.


Det svære for mig er at lade være med at lave fejl i så lang en kamp. Hvis jeg ryger i en combo så dør jeg. Den største fjende er kameraet. I fase 2 mister man lock on. Og nogle gange er det helt umuligt at få igen. Dels pga træ pælene i arenaen og dels fordi nogle gange når trykker lock on så drejer den kamera i vanvittig vinkel. Når det sker så står han i ryggen på mig og så er jeg død. Pisse irriterende. Bossen er fed nok men de andre ting er pisse frusterende.
Udover det så har jeg styr på ham. Jeg skal bare skære ned på fejlene.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Sekiro

Indlægaf Unklemac » ons 17 apr 2019 18:37

Cena skrev:
Unklemac skrev:
Cena skrev:Er stadig ikke kommet forbi Owl Father. Han er egentlig fin nok. Men kamera og arena irriterer mig. Enten sidder jeg fast eller også mister jeg lock on. Og mens spillet så gør alt for jeg ikke får det tilbage bliver jeg 1 shottet ad ham. Jeg skal bare ramme en runde hvor det spiller. Så har jeg ham :-)


Det så ærgeligt at jeg mistede dette encounter fordi jeg ikke læste en guide. Det indbyder til et 2nd run, men det bliver først om nogle måneder. Er sikker på det er en af de sværeste kampe i spillet.


Det svære for mig er at lade være med at lave fejl i så lang en kamp. Hvis jeg ryger i en combo så dør jeg. Den største fjende er kameraet. I fase 2 mister man lock on. Og nogle gange er det helt umuligt at få igen. Dels pga træ pælene i arenaen og dels fordi nogle gange når trykker lock on så drejer den kamera i vanvittig vinkel. Når det sker så står han i ryggen på mig og så er jeg død. Pisse irriterende. Bossen er fed nok men de andre ting er pisse frusterende.
Udover det så har jeg styr på ham. Jeg skal bare skære ned på fejlene.


Ja det har jeg set lidt på video at man mister nemt lock-on pga. de pæle. Det kommer da til at være et godt smil når du får ham klaret.

Har du fået Demon of Hatred? Den synes jeg var svær og brugte alligevel 2 timer på ham (mest fordi jeg nogle gange blev utålmodig, og spammede for meget - og derefter straffet). Men det synes jeg var den mest intensive kamp i spillet.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: Sekiro

Indlægaf Cena » ons 17 apr 2019 21:59

Jeg fik klaret ham :-) Fandt en løsning hvor jeg næsten undgik problemerne. Det handler meget om at holde sig midt i arenaen.

Jeg indrømmer blankt at jeg cheatede Demon og klarede ham på 60 sekunder fordi han faldt udover klippen :lol:
Snyd, ja. Men magtede ikke lige kampen haha og vil bare gerne i gennem spillet nu og tilbage til TD2. Nu holder jeg et par dages pause og så er det ellers sidste fight og så 3 endings. Og så holder jeg en god pause. Og så tager jeg en NG+ uden at cheese.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster