Forum

Forældrekontrol

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Forældrekontrol

Indlægaf LotteMor » søn 05 maj 2019 12:27

Jeg har sat forældrekontrol på min søns PS4, nu ønsker jeg at slå det fra igen. Kan nogle hjælpe med hvordan jeg gør det?! På forhånd tak. Vh LotteMor
LotteMor
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Forældrekontrol

Indlægaf Erroneus » søn 05 maj 2019 13:20

Hej.

Der ligger information om det her https://www.playstation.com/da-dk/get-h ... -controls/

[Indstillinger] > [Forældrekontrol/Familieadministration] > [Familiehåndtering]. Du skal muligvis indtaste din PSN-adgangskode.

Der kan du kontrollere hvilken begrænsninger der skal være på din søns konto og slå dem fra.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Forældrekontrol

Indlægaf LotteMor » søn 05 maj 2019 14:17

Tak for svar! Egentlig har jeg brug for helt at slette forældrekontrol?! Kan jeg det uden helt at slette alle indstillinger?!
LotteMor
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Forældrekontrol

Indlægaf Erroneus » søn 05 maj 2019 19:45

Du kan ikke fjerne det helt, men det er heller ikke nødvendigt, hvis du har slået begrænsningerne fra.

Hvorfor er det du vil "slette" det?
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Forældrekontrol

Indlægaf LotteMor » man 06 maj 2019 18:22

Han mener der er flere ting han ikke kan med forældrekontrol, feks kan han ikke streame?
Jeg har ellers fjernet alle begrænsninger?? ....
LotteMor
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Forældrekontrol

Indlægaf Erroneus » man 06 maj 2019 22:52

Hvis du har oprettet en "børne-konto" til ham, dvs. en PlayStation konto hvor hans alder er under 18 år, så er der nogle begrænsninger, som du ikke kommer uden om, så lang tid det sker fra hans konto. Om stream er en begrænsning for børne-kontoer, har jeg ikke viden om.

Jeg vil anbefale at du tager fat i PlayStation Danmark's support på 89 88 35 76 , de burde kunne informere dig 100%.

Bemærk dog, at du kan ikke opgradere en børne-konto til en fuld konto, før ejeren af kontoen er fyldt 18 år.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron